Die mogen dan zwaaienquote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das het punt, als je het klein wilt houden gaan er altijd mensen miepen dat ze niet mogen komen. Misschien kun je volgende keer trouwen zonder wederhelft, dan heb je alleen die idioote singles nog over die willen komen,.
Je deed het weer Muuk!quote:
van mijn kant ook: geen familiequote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het klein houden, maar goed. Van mijn kant is dat ook wel erg makkelijk
quote:
Joh ?quote:
het is jullie feestje.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Ik stoot zo wel mensen voor het hoofd, krijg ik langzaam het idee
quote:
Anders gaan we naar Vegasquote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Trouw op een onmogelijk tijdstip op een onbereikbare plaats.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Hmm,quote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
het is jullie feestje.
kijk wie jij het liefste bij je hebt op een zulk moment.
Dan dus geen vage kennissen of een goedmakertje naar collega's toe etc...
Dat doen we alquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Trouw op een onmogelijk tijdstip op een onbereikbare plaats.![]()
Das idd het probleem,quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Is Nijmegen tegenwoordig dan zo slecht te bereiken?quote:
dat hebben we al geregeldquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maandag ochtend 10 uur?quote:
Ik dacht dat zij getuige was?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Vergeet Sabrina niet.
Ze mag in het huwelijksbootjequote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Vergeet Sabrina niet.
Veel bekende en onbekende Nederlanders zijn jullie voor gegaan . . .quote:
familie snapt t - nooit verwachtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das idd het probleem,. Ik weet niet hoe je het nu doet, maar als je het alleen tot je directe familie beperkt ofzo? Of beginnen ze dan al te mauwen?
9 uurquote:
Niet weer, hè . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Vergeet Sabrina niet.
Daarom doe ik het ookquote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef _Arual_ het volgende:
ik slaap dan zelf nog
Das voor jou anders voor de deur,quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Mukie het volgende:
op een dinsdag om 9u ofzo op het 3-landenpunt
En ga het dan niet een half jaar van tevoren al overal verkondigenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Sabrina1981 neemt u aan tot uw wettige echtgenoot... en belooft u alle daarbijbehorende plichten te vervullen tot de dood u scheidt. Wat is daarop uw antwoord?"quote:
een half jaar van tevoren wisten we zelf nog van niksquote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Light het volgende:
[..]
En ga het dan niet een half jaar van tevoren al overal verkondigen
Die stond al op mijn checklistquote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Light het volgende:
[..]
En ga het dan niet een half jaar van tevoren al overal verkondigen
Zij is de enige? En als je wat later een kleine bijeenkomst doet met je beste vrienden als plijster op de wond?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
familie snapt t - nooit verwacht
maar nu begint een goede vriendin opeens te sputteren.
Het gaat natuurlijk om het ideequote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
een half jaar van tevoren wisten we zelf nog van niks
Nee ik ook niet, puur om zulk gezeik te voorkomen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga gewoon nooit trouwen. Of een relatie hebben.
nu zit het er gewoon nog even niet in. We wonen nb nog allebei thuis, waar moet ik die mensen laten?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zij is de enige? En als je wat later een kleine bijeenkomst doet met je beste vrienden als plijster op de wond?
Ik heb een redelijke kofferbakquote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
nu zit het er gewoon nog even niet in. We wonen nb nog allebei thuis, waar moet ik die mensen laten?
Dat dacht ik twee jaar geleden ookquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga gewoon nooit trouwen. Of een relatie hebben.
Juist. Niet om een andere reden.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, puur om zulk gezeik te voorkomen.![]()
Ik twee jaar geleden ook en nu nog steeds en over 20 jaar nog.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik twee jaar geleden ook
Moet je als je getrouwd bent officieel gezien niet samen op één plek wonen?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
nu zit het er gewoon nog even niet in. We wonen nb nog allebei thuis, waar moet ik die mensen laten?
Jij hebt nu je auto als babemagnet, ik spreek je nog welquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden ook en nu nog steeds en over 20 jaar nog.
Dat dacht ik twee jaar gelden ookquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden ook en nu nog steeds en over 20 jaar nog.
Misschien in Staphorst, maar hier nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet je als je getrouwd bent officieel gezien niet samen op één plek wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |