quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Ynske het volgende:
is maar goed dat _Arual_ en ik zo van smaak verschillen
Ja, die quote ik? En nu?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
mijn laatste post was
maar goed dat _Arual_ en ik zo van smaak verschillen
jaahaaaaaaaaaaa ik weet tquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef dawg het volgende:
Ja, dat staat er Yns.
Dat staat als een paal boven water.quote:
vallen we gelukkig niet op dezelfde persoonquote:
blont?quote:
Dan heb ik weer minder concurrentiequote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
mijn laatste post was
maar goed dat _Arual_ en ik zo van smaak verschillen
Ik ben trouw als een hond, daar lijk ik dan ook opquote:Op woensdag 7 september 2005 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
vallen we gelukkig niet op dezelfde persoon
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben trouw als een hond, daar lijk ik dan ook op
Absoluut, schoppen als gekken ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef dawg het volgende:
Wat is Andorra een amateuristische kutploeg zeg.
zeg spoel je mond eensquote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef dawg het volgende:
Het zijn gewoon amateursquote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef dawg het volgende:
Ah, mijn pasfoto, is het niet zie ik na verdere bestudering. Dat is een teefjequote:
Kutbierquote:
goed gorgelen hequote:
Het kan geen kwaad om gewoon met beide benen stevig op de grond te blijven staanquote:
Ik heb al ge-edit, het is al laatquote:
Als bavaria stopt met het verkopen van bier wel. Aan jou de schone taak om die taak te volbrengen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef dawg het volgende:
EN KAN DAT GEZEIK OVER BAVARIA NU EENS AFGELOPEN ZIJN??!?!?!?
En bedankt.
Wees blij dat we er niet in zeikenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef dawg het volgende:
En bedankt.
daar hoef je niet over te zeiken, dat hebben ze al in dat flesje gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef dawg het volgende:
En bedankt.
Maar het was aan mij om dat te doenquote:
Totdat " door tegenvallende verkoopcijfers in het dertiende opeenvolgende jaar heeft Bavaria haar faillisement aangevraagd''quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef dawg het volgende:
Ach, gelukkig lusten jullie geen Bavaria. More for me.
Ach je doet je ding he en je vriendin weet niet beter.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het was aan mij om dat te doen![]()
Bavaria is goed te zuipen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef dawg het volgende:
En bedankt.
Neu, Helmond op zich drinkt genoeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Totdat " door tegenvallende verkoopcijfers in het dertiende opeenvolgende jaar heeft Bavaria haar faillisement aangevraagd''
Gelukkig weet ze wel beterquote:Op woensdag 7 september 2005 22:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach je doet je ding he en je vriendin weet niet beter.![]()
![]()
![]()
Je hebt teveel grolsch op vandaag Q,quote:
Zei de Amstel-drinker.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef Light het volgende:
[..]
Wees blij dat we er niet in zeiken
Nee, serieus. Heb vaak genoeg Bav gezopen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt teveel grolsch op vandaag Q,![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, serieus. Heb vaak genoeg Bav gezopen.
Het leven is er om fouten te maken, maar jij leert er dus niet van?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, serieus. Heb vaak genoeg Bav gezopen.
ja en? Van een poeplandje met 4-0 winnen isquote:
Je fantasie slaat op holquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow ze heeft iemand erbij?![]()
Goedzo Arual...![]()
Had je dat nog niet door? Damn, hoe lang ken je me nu?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het leven is er om fouten te maken, maar jij leert er dus niet van?
Ach. Wel een zeikscheids.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja en? Van een poeplandje met 4-0 winnen is
jij wel hopelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het leven is er om fouten te maken, maar jij leert er dus niet van?
Dat heb ik ook weleens gedacht als ik een vriendin had, gek genoeg had ik vaker gelijk dan de bedoeling was.quote:
Te langquote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door? Damn, hoe lang ken je me nu?
Makkelijk he, lachen om andermans grappen. Eigen grappen verzinnen die niet matig zijn is stukken moeilijker en daar wringt de schoen een beetje bij je he.quote:
best een mooi land hoorquote:
Was het maar een kutland dan hadden de mannelijke singles er hier nog wat aan. Ik zag echter alleen mannen of als mannen verklede vrouwen staan.quote:
je kiest de verkeerde, denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedacht als ik een vriendin had, gek genoeg had ik vaker gelijk dan de bedoeling was.![]()
O ja, da's waar ook. Het doeltjesfestijn zou er vanavond weer zijn . . .quote:
Ja. Dus?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Makkelijk he, lachen om andermans grappen. Eigen grappen verzinnen die niet matig zijn is stukken moeilijker en daar wringt de schoen een beetje bij je he.![]()
Je werd geschaaktquote:
Dus doe je er beter aan je eigen humor te ontwikkelen, misschien vallen de Amersfoortsen wel voor je verschrikkelijk goede onontgonnen gevoel voor humor?quote:
Vast niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dus doe je er beter aan je eigen humor te ontwikkelen, misschien vallen de Amersfoortsen wel voor je verschrikkelijk goede onontgonnen gevoel voor humor?![]()
Ik lees deze reeks nooit overquote:
Voetbal is cool ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Frezer het volgende:
Zelfs hier gaat het over voetbal. Ruk is dat..
En dan ben ik vanmiddag in de stad ook nog eens van die halve zolen tegen gekomen die zich uitgedost hebben alsof de finale van het WK gespeeld wordt..
Zelfs dat nietquote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Voetbal is voor hetero's.
Dan moet ik maar eens uit de kast komen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Voetbal is voor hetero's.
Ik zit hier naar Episode III te kijken . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Frezer het volgende:
Zelfs hier gaat het over voetbal. Ruk is dat..
Nog nooit gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zit hier naar Episode III te kijken . . .![]()
![]()
Zo kom je nooit aan de vriendin.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zit hier naar Episode III te kijken . . .![]()
![]()
Startrek was het tochquote:
Nou, wat een feestquote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi, Nederland heeft gewonnen!![]()
Singles gaan naar het WK (hoogstwaarschijnlijk dan) .
Laat me de echte freaks even op stang jagenquote:
Was je er dan nog?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef fembol het volgende:
Singles naar het wk, ik naar bed!
Ik mis enig enthousiasme bij je....quote:
aangepastquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat me de echte freaks even op stang jagen
Neuken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat moet je uberhaupt met een vriendin
Kom je er ook achter ??quote:
Voetbal kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat moet je uberhaupt met een vriendin
quote:
Neuken in de rust, bier laten halen tijdens speeltijdquote:
Ik ben blij dat ik het zo niet hoef. 15 minuten is veel te weinigquote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuken in de rust, bier laten halen tijdens speeltijd.
Hoiquote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Godlike02 het volgende:
Oi en zo!
Ik blijf lekker thuis hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi, Nederland heeft gewonnen!![]()
Singles gaan naar het WK (hoogstwaarschijnlijk dan) .
te zoetsappigquote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
alles leuk hier?
Je vriendin vond het inderdaad weinig wat je had te bieden in die 15 minuten.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het zo niet hoef. 15 minuten is veel te weinig
Ze mag ook pijpen tijdens speeltijdquote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
2x 45 minuten is veel beter, dan kun je dat kwartiertje rust wel veilig naar de tv kijken zonder dat er van die idioten achter een bal aanhollen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder jou altijd.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
alles leuk hier?
Dat jij alleen vluggertjes doetquote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je vriendin vond het inderdaad weinig wat je had te bieden in die 15 minuten.![]()
Lekker geneukt?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
alles leuk hier?
Ze hebben het over voetbal, ik weet niets van voetbalquote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ahhh gezeik
Waarom heb je er niks aan gedaan?
Daar is een apart gedeelte voor op fokquote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben het over voetbal, ik weet niets van voetbal
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
2x 45 minuten is veel beter, dan kun je dat kwartiertje rust wel veilig naar de tv kijken zonder dat er van die idioten achter een bal aanhollen.
Ik ook niet, maar ik lul net zo goed mee.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben het over voetbal, ik weet niets van voetbal
je hebt een handicapquote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt voor vluggertjes, laat ik het zo zeggen...![]()
gefeliciteerdquote:
Nee sorry, ik heb hoofdpijn vanavond.quote:
Dat krijg je van met Pheno pratenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb hoofdpijn vanavond..
geen modelquote:
Jaja, rond 11 uur daten....quote:
Dat heb ik ze al eerder gezegd, maar niet luisterenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je van met Pheno praten![]()
Mijn verbale vrouwonvriendelijkheid compenseer ik met een grote fysieke vrouwvriendelijkheid.quote:
Gewoon niet gaan!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik ze al eerder gezegd, maar niet luisteren
Geloven niet dat ik lelijk ben, geoven niet dat ik hoofdpijn veroorzaak. Eigenwijs zijn die singles van tegenwoordig. Dan maar op de confronterende manier achter komen, hebben we dat ook weer gehad. Scheelt me een trip op de 24ste![]()
Je hebt 15 minuten nodig om je lul uit te pakkenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn verbale vrouwonvriendelijkheid compenseer ik met een grote fysieke vrouwvriendelijkheid.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan!
Dat zal ze leren![]()
schat...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jaja, rond 11 uur daten....
Ik proef roddels,.
niet jouw slang denkquote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staat nu onder de douche
Slang in dr bek![]()
Van afgelopen donderdag had ik geen hoofdpijn overgehouden hoor,quote:
ja, en nu terugkrabbelen hequote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Van afgelopen donderdag had ik geen hoofdpijn overgehouden hoor,.
Not quite Sherlock.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt 15 minuten nodig om je lul uit te pakken
Als de rest van de aanwezigen alhier ze maar proeven!quote:
Ik wil dr date niet proevenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als de rest van de aanwezigen alhier ze maar proeven!.
quote:
nou roddel zequote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als de rest van de aanwezigen alhier ze maar proeven!.
EN ik ga ook al!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat slapen, morgen weer een dag
trustequote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
EN ik ga ook al!
Truste iedereen
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou roddel ze
je weet toch niet met wie ik weg ben
goed zo..als je actie onderneemt gebeuren er dingen (y)quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef melismay het volgende:
Yup! Spontane ideeen zijn leuk en ik word er steeds beter in
ik ga ook zo als ik slim benquote:Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef melismay het volgende:
Ja dat zag ik, maar de rest slaapt echt vroeg vandaag
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef PPWB84 het volgende:
ik ben jarig!!!
Ja, dat ga ik nu dus ook doenquote:
Dan ga ik maar weerquote:
Met de warmte valt het wel mee, maar ik heb nog te veel adrenaline in m'n bloed geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef Light het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook veel te warm om te slapen.
Nehhh Tis geen leuk topic meer... Zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Dan kom je niet op de juiste momenten denk ik. Heb hier de afgelopen dagen best een paar hele interessante/goede/leuke gesprekken gehad.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nehhh Tis geen leuk topic meer... Zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 00:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Met de warmte valt het wel mee, maar ik heb nog te veel adrenaline in m'n bloed geloof ik.
Hyper is ook niet handig. Misschien gaan mediteren ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Woonkamer is 26 graden, slaapkamer zal wel iets koeler zijn.
Ik ben gewoon hyper bijna.
die zitten op de uithofquote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef CherryLips het volgende:
hoi
vossenjacht bij de introductie was leuk, nog geen leuke eerstejaars gespot helaas
ja, ik was heks met nog 2 anderen; de 3 heksen uit MacBeth moesten we voorstellen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef Christine het volgende:
Was jij vos?
als je dat nou ook normaal doet heb je zo een vriendquote:Op donderdag 8 september 2005 00:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, ik was heks met nog 2 anderen; de 3 heksen uit MacBeth moesten we voorstellen.
We werden wel raar bekeken door alle terrasjes mensen, maar als ik verkleed ben vind ik dat minder erg en glimlachte ik gewoon lief als er naar me gestaard werd.
Normaal durf ik het nietquote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
als je dat nou ook normaal doet heb je zo een vriend
ik leek meer op een flowerpower heks, met bloemetjes in m'n haar.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:46 schreef Light het volgende:
[..]
Dat moet nog best wat moeite kosten, om jou geloofwaardig om te toveren in een heks
dank je ynskequote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef Ynske het volgende:
gefeli pim
das snelquote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
dank je ynskebeantwoord je mn mail?
ik heb net anderhalf uur tv gekeken, dat hielp ook geen snars.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef Light het volgende:
[..]
Hyper is ook niet handig. Misschien gaan mediteren ofzo?
je bent jarig!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
dank je ynskebeantwoord je mn mail?
thx!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je bent jarig!
gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha nu pas?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:51 schreef PPWB84 het volgende:
*pim is frieze liedjes aan t luisteren en vertalen en snapt nu in nije dei ...en do van twarres. Mooie teksten
Een foto heb je zeker niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik leek meer op een flowerpower heks, met bloemetjes in m'n haar.
dat bedoel ikquote:
Schaapjes tellen? Streepjes op het behang tellen? Het rijtje 1, 2, 4, 8, 16, 32, ... afmaken (hoofdrekenen) tot je er echt niet meer uitkomt?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb net anderhalf uur tv gekeken, dat hielp ook geen snars.
Zelfs van het chocoladeijs werd ik hyper...
Ik val dadelijk vanzelf wel in slaap denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:04 schreef Light het volgende:
[..]
Schaapjes tellen? Streepjes op het behang tellen? Het rijtje 1, 2, 4, 8, 16, 32, ... afmaken (hoofdrekenen) tot je er echt niet meer uitkomt?
Maar ergens vermoed ik dat dat ook niet gaat werken
Ja, dan kan ik daarna complimentjes geven ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 01:00 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
echt weer een simpele man,..die vragen altijd om foto's![]()
Jij bent al niets beter zo te zienquote:Mag ik m ook zien?
nee, af en toe ben ik ook een simpele man.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik daarna complimentjes geven ofzo![]()
[..]
Jij bent al niets beter zo te zien
te jong..ik ben 21quote:Op donderdag 8 september 2005 01:25 schreef Christine het volgende:
Jarig én te jong... sjonge...
hoe jong ben jij?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:36 schreef Light het volgende:
[..]
Dan ben ik iig niet te jong
En nu ben ik echt weg
één oog openquote:
In het land der blinden, komt de eenoog toch nog veilig op het werk...quote:Op donderdag 8 september 2005 08:08 schreef Ynske het volgende:
andere oog bijna open...
zonder brokken op werk gearriveerd
hihi.... tjaquote:Op donderdag 8 september 2005 08:19 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
In het land der blinden, komt de eenoog toch nog veilig op het werk...![]()
Zolang tegenliggers niet gaan tegenliggen dan moet het wel goedkomenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi.... tja
mits je tegenliggers ook opletten dan
d'r ging net wel een scooterendetegenligger erg eng doen...quote:Op donderdag 8 september 2005 08:25 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Zolang tegenliggers niet gaan tegenliggen dan moet het wel goedkomen
Scooters moeten ze gewoon afschaffen. Ondingen zijn hetquote:Op donderdag 8 september 2005 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
d'r ging net wel een scooterendetegenligger erg eng doen...
hij ging op een dubbelfietspad
tussenn mij en twee tegenliggende fietsers doorrijden met heel veel snelheid
Met hoge snelheid?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ik zei niks![]()
Zeg alleen maar die rooie gedag![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:31 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
![]()
Dat zouden ze moeten verbieden.
Hij had zeker niet zo'n "I LOVE afstand houden"-sticker van de overheid op de scooter geplakt.
meest debiele reclame die ik langs de weg heb zien staan gisterenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:31 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
![]()
Dat zouden ze moeten verbieden.
Hij had zeker niet zo'n "I LOVE afstand houden"-sticker van de overheid op de scooter geplakt.
quote:
Ja zeg, ik lees ook niet alles hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 08:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ik zei niks![]()
Zeg alleen maar die rooie gedag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |