Gewoon niet gaan!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik ze al eerder gezegd, maar niet luisteren
Geloven niet dat ik lelijk ben, geoven niet dat ik hoofdpijn veroorzaak. Eigenwijs zijn die singles van tegenwoordig. Dan maar op de confronterende manier achter komen, hebben we dat ook weer gehad. Scheelt me een trip op de 24ste![]()
Je hebt 15 minuten nodig om je lul uit te pakkenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn verbale vrouwonvriendelijkheid compenseer ik met een grote fysieke vrouwvriendelijkheid.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan!
Dat zal ze leren![]()
schat...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jaja, rond 11 uur daten....
Ik proef roddels,.
niet jouw slang denkquote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staat nu onder de douche
Slang in dr bek![]()
Van afgelopen donderdag had ik geen hoofdpijn overgehouden hoor,quote:
ja, en nu terugkrabbelen hequote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Van afgelopen donderdag had ik geen hoofdpijn overgehouden hoor,.
Not quite Sherlock.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt 15 minuten nodig om je lul uit te pakken
Als de rest van de aanwezigen alhier ze maar proeven!quote:
Ik wil dr date niet proevenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als de rest van de aanwezigen alhier ze maar proeven!.
quote:
nou roddel zequote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als de rest van de aanwezigen alhier ze maar proeven!.
EN ik ga ook al!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat slapen, morgen weer een dag
trustequote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
EN ik ga ook al!
Truste iedereen
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou roddel ze
je weet toch niet met wie ik weg ben
goed zo..als je actie onderneemt gebeuren er dingen (y)quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef melismay het volgende:
Yup! Spontane ideeen zijn leuk en ik word er steeds beter in
ik ga ook zo als ik slim benquote:Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef melismay het volgende:
Ja dat zag ik, maar de rest slaapt echt vroeg vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |