Een foto heb je zeker niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik leek meer op een flowerpower heks, met bloemetjes in m'n haar.
dat bedoel ikquote:
Schaapjes tellen? Streepjes op het behang tellen? Het rijtje 1, 2, 4, 8, 16, 32, ... afmaken (hoofdrekenen) tot je er echt niet meer uitkomt?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb net anderhalf uur tv gekeken, dat hielp ook geen snars.
Zelfs van het chocoladeijs werd ik hyper...
Ik val dadelijk vanzelf wel in slaap denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:04 schreef Light het volgende:
[..]
Schaapjes tellen? Streepjes op het behang tellen? Het rijtje 1, 2, 4, 8, 16, 32, ... afmaken (hoofdrekenen) tot je er echt niet meer uitkomt?
Maar ergens vermoed ik dat dat ook niet gaat werken
Ja, dan kan ik daarna complimentjes geven ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 01:00 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
echt weer een simpele man,..die vragen altijd om foto's![]()
Jij bent al niets beter zo te zienquote:Mag ik m ook zien?
nee, af en toe ben ik ook een simpele man.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik daarna complimentjes geven ofzo![]()
[..]
Jij bent al niets beter zo te zien
te jong..ik ben 21quote:Op donderdag 8 september 2005 01:25 schreef Christine het volgende:
Jarig én te jong... sjonge...
hoe jong ben jij?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:36 schreef Light het volgende:
[..]
Dan ben ik iig niet te jong
En nu ben ik echt weg
één oog openquote:
In het land der blinden, komt de eenoog toch nog veilig op het werk...quote:Op donderdag 8 september 2005 08:08 schreef Ynske het volgende:
andere oog bijna open...
zonder brokken op werk gearriveerd
hihi.... tjaquote:Op donderdag 8 september 2005 08:19 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
In het land der blinden, komt de eenoog toch nog veilig op het werk...![]()
Zolang tegenliggers niet gaan tegenliggen dan moet het wel goedkomenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi.... tja
mits je tegenliggers ook opletten dan
d'r ging net wel een scooterendetegenligger erg eng doen...quote:Op donderdag 8 september 2005 08:25 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Zolang tegenliggers niet gaan tegenliggen dan moet het wel goedkomen
Scooters moeten ze gewoon afschaffen. Ondingen zijn hetquote:Op donderdag 8 september 2005 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
d'r ging net wel een scooterendetegenligger erg eng doen...
hij ging op een dubbelfietspad
tussenn mij en twee tegenliggende fietsers doorrijden met heel veel snelheid
Met hoge snelheid?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ik zei niks![]()
Zeg alleen maar die rooie gedag![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:31 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
![]()
Dat zouden ze moeten verbieden.
Hij had zeker niet zo'n "I LOVE afstand houden"-sticker van de overheid op de scooter geplakt.
meest debiele reclame die ik langs de weg heb zien staan gisterenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:31 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
![]()
Dat zouden ze moeten verbieden.
Hij had zeker niet zo'n "I LOVE afstand houden"-sticker van de overheid op de scooter geplakt.
quote:
Ja zeg, ik lees ook niet alles hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 08:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ik zei niks![]()
Zeg alleen maar die rooie gedag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |