Als de rest van de aanwezigen alhier ze maar proeven!quote:
Ik wil dr date niet proevenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als de rest van de aanwezigen alhier ze maar proeven!.
quote:
nou roddel zequote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als de rest van de aanwezigen alhier ze maar proeven!.
EN ik ga ook al!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat slapen, morgen weer een dag
trustequote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
EN ik ga ook al!
Truste iedereen
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou roddel ze
je weet toch niet met wie ik weg ben
goed zo..als je actie onderneemt gebeuren er dingen (y)quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef melismay het volgende:
Yup! Spontane ideeen zijn leuk en ik word er steeds beter in
ik ga ook zo als ik slim benquote:Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef melismay het volgende:
Ja dat zag ik, maar de rest slaapt echt vroeg vandaag
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef PPWB84 het volgende:
ik ben jarig!!!
Ja, dat ga ik nu dus ook doenquote:
Dan ga ik maar weerquote:
Met de warmte valt het wel mee, maar ik heb nog te veel adrenaline in m'n bloed geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef Light het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook veel te warm om te slapen.
Nehhh Tis geen leuk topic meer... Zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Dan kom je niet op de juiste momenten denk ik. Heb hier de afgelopen dagen best een paar hele interessante/goede/leuke gesprekken gehad.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nehhh Tis geen leuk topic meer... Zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 00:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Met de warmte valt het wel mee, maar ik heb nog te veel adrenaline in m'n bloed geloof ik.
Hyper is ook niet handig. Misschien gaan mediteren ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Woonkamer is 26 graden, slaapkamer zal wel iets koeler zijn.
Ik ben gewoon hyper bijna.
die zitten op de uithofquote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef CherryLips het volgende:
hoi
vossenjacht bij de introductie was leuk, nog geen leuke eerstejaars gespot helaas
ja, ik was heks met nog 2 anderen; de 3 heksen uit MacBeth moesten we voorstellen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef Christine het volgende:
Was jij vos?
als je dat nou ook normaal doet heb je zo een vriendquote:Op donderdag 8 september 2005 00:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, ik was heks met nog 2 anderen; de 3 heksen uit MacBeth moesten we voorstellen.
We werden wel raar bekeken door alle terrasjes mensen, maar als ik verkleed ben vind ik dat minder erg en glimlachte ik gewoon lief als er naar me gestaard werd.
Normaal durf ik het nietquote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
als je dat nou ook normaal doet heb je zo een vriend
ik leek meer op een flowerpower heks, met bloemetjes in m'n haar.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:46 schreef Light het volgende:
[..]
Dat moet nog best wat moeite kosten, om jou geloofwaardig om te toveren in een heks
dank je ynskequote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef Ynske het volgende:
gefeli pim
das snelquote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
dank je ynskebeantwoord je mn mail?
ik heb net anderhalf uur tv gekeken, dat hielp ook geen snars.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef Light het volgende:
[..]
Hyper is ook niet handig. Misschien gaan mediteren ofzo?
je bent jarig!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
dank je ynskebeantwoord je mn mail?
thx!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je bent jarig!
gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha nu pas?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:51 schreef PPWB84 het volgende:
*pim is frieze liedjes aan t luisteren en vertalen en snapt nu in nije dei ...en do van twarres. Mooie teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |