droogklootquote:
Dat kloptquote:
hihihi.. jij bent echt grappigquote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ok even algemeen mensen, Saaw en [b/]ik hebben genoeg van alle fucking roddels die hier rondgaan en van ons hoeft die shit niet. Als jullie geen eigen leven hebben, prima, maar blijf de fuck uit die van ons.
Alle bullshitverhalen om en op FOK! beginnen ons een beetje de keel uit te hangen. Wat wij ook doen gaat jullie geen flikker aan en speculatie erover wordt niet op prijs gesteld. Bovendien heeft Saaw gewoon zat aan haar hoofd zoals wellicht misschien sommigen hier weten. Kortom: zoek een stel andere, gewilligere slachtoffers.
@Pim, sorry dat ik even bot deed tegen je. Dat ging niet expliciet over jou, maar over iets anders wat me dwars zat. Jij was daar een beetje de lul van, maar ik vond en vind dat je best direct had kunnen zeggen dat je met Saar wat ging drinken. Ik waardeer dat meer dan schijnheilig doen erover, want zoals je zelf al zei er was niks aan de hand. Handel daar dan ook naar!
Doet er niet toe, de betrokkenen weten prima waar het over gaat.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt
Btw, welke roddels, of heb ik wat gemist in mijn 4 dagen Barca?
Ik lul geen onzin over anderen en roddel niet achter mensen hun rug om. Het interesseert me gewoon te weinig. Nog sterker, het zal me een zorg zijn wat jullie allemaal met elkaar doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:42 schreef PhaE het volgende:
[..]
hihihi.. jij bent echt grappig
Want jij die over anderen lult en roddelt, daar is dus niks mis mee?
![]()
Ik heb het wel gezegd, maar niet gelijk, omdat ik het niet nodig vond om het te benadrukken of ermee te pronken. het was gewoon een gezellig avondje en verder niets. Ik ben verder neimand iets verplicht om te zeggen wat ik uitspook. Omdat jij daar erg mee bezig was vat jij dat zo extreem op en ik raad je aan daar aan te gaan werken en je wat volwassener te gaan gedragen en voortaan niet iemand klerelijer te noemen die het niet verdiend.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Tranceptor het volgende:
@Pim, sorry dat ik even bot deed tegen je. Dat ging niet expliciet over jou, maar over iets anders wat me dwars zat. Jij was daar een beetje de lul van, maar ik vond en vind dat je best direct had kunnen zeggen dat je met Saar wat ging drinken. Ik waardeer dat meer dan schijnheilig doen erover, want zoals je zelf al zei er was niks aan de hand. Handel daar dan ook naar!
nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef Mokster het volgende:
Kheb ff pauze... Hier nog wat aan de hand?
Er is bier. En TC is boos.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef Mokster het volgende:
Kheb ff pauze... Hier nog wat aan de hand?
Jij altijd!quote:
Ik vind gewoon dat je het gewoon fatsoenlijk had kunnen zeggen ( en niet een lulverhaal ophangen), iedereen wist het toch al. Ik weet ook wel dat er nix was, ik vond het een beetje schijnheilig ten opzichte van mij en dat voel je zelf ook wel. Klerelijer neem ik wel terug dan, sorry.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd, maar niet gelijk, omdat ik het niet nodig vond om het te benadrukken of ermee te pronken. het was gewoon een gezellig avondje en verder niets. Ik ben verder neimand iets verplicht om te zeggen wat ik uitspook. Omdat jij daar erg mee bezig was vat jij dat zo extreem op en ik raad je aan daar aan te gaan werken en je wat volwassener te gaan gedragen en voortaan niet iemand klerelijer te noemen die het niet verdiend.
Amenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd, maar niet gelijk, omdat ik het niet nodig vond om het te benadrukken of ermee te pronken. het was gewoon een gezellig avondje en verder niets. Ik ben verder neimand iets verplicht om te zeggen wat ik uitspook. Omdat jij daar erg mee bezig was vat jij dat zo extreem op en ik raad je aan daar aan te gaan werken en je wat volwassener te gaan gedragen en voortaan niet iemand klerelijer te noemen die het niet verdiend.
Ik wacht op een telefoontje van de vrouw van mn dromen, maar volgens mij kan ik lang wachten.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Ynske het volgende:
Heeeey Mok, Heeeey PhaE...
en Yns zit nog op een telefoontje te wachten
Hey Yns!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Ynske het volgende:
Heeeey Mok, Heeeey PhaE...
en Yns zit nog op een telefoontje te wachten
ZO en nu KAPPENquote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het gewoon fatsoenlijk had kunnen zeggen ( en niet een lulverhaal ophangen), iedereen wist het toch al. Ik weet ook wel dat er nix was, ik vond het een beetje schijnheilig ten opzichte van mij en dat voel je zelf ook wel. Klerelijer neem ik wel terug dan, sorry.![]()
Volwassener? Hoe oud was je ook alweer Pim?![]()
Succes!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:47 schreef Mokster het volgende:
Nou... dan ga ik weer verder!!!
Welk vuur?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Spuit elf wil nog wat olie op het vuur gooien.![]()
als je het daar toch van moet hebben...
Jij bent degene die het nu weer oprakelt hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Ynske het volgende:
ik hoop dat een van jullie nu zo wijs genoeg is, om hier mee te stoppen
We kunnen natuurlijk ook een roddel over een trio naar buiten brengenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ZO en nu KAPPEN
allebei
leef gewoon langs elkaar hier in het topic maar houd hier mee op
ok jullie mogen Saaw allebei...
mooi fijn...
houden zo, maar stop hiermee
ik hoop dat een van jullie nu zo wijs genoeg is, om hier mee te stoppen
Dat is bij mij uitgedoofdquote:Op woensdag 7 september 2005 21:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het passionele vuur van het singleschap.![]()
nee jongen dat was jij met je opmerking van klerelijerquote:Op woensdag 7 september 2005 21:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij bent degene die het nu weer oprakelt hoor.![]()
Jij, Ynske en ?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook een roddel over een trio naar buiten brengen
We hebben het nu niet over die gangbangquote:
.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef Light het volgende:
[..]
Het is toch jouw bouwvakker? Dan weet jij dat toch het beste?
Vuige hoer.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee jongen dat was jij met je opmerking van klerelijer
zeg ik heb ook nog wel een beetje smaak hequote:
Pheno is lekker.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef Ynske het volgende:
zeg ik heb ook nog wel een beetje smaak he
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik heb ook nog wel een beetje smaak he
Je kwijlt verdacht veel.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:54 schreef fembol het volgende:
zou ik dan toch een josti zijn??
ik voel het niet, sorry. ik voel heel veel, maar dit niet. sterker nog, het was inderdaad fout om niet te zeggen dat ik met saar uit was gegaan. ik zei dat niet om jou niet onnodig te kwetsen of erop te attenderen, terwijl er niks speelt. Als je iemand die je niet kent onterecht klerelijer noemt dan vind ik je onvolwassen en mijn leeftijd staat daar compleet los van. Nu maak ik er geen woord meer aan vuil hoop ik. sterkte met je gevoel en denk voortaan ff na voordat je zoiets onaardigs zegt tegen iemand. In plaats van dat ik lekker voetbal kijk, zit ik nu met jou te blaten. wat zonde zeg. ik leer het ook nooitquote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het gewoon fatsoenlijk had kunnen zeggen ( en niet een lulverhaal ophangen), iedereen wist het toch al. Ik weet ook wel dat er nix was, ik vond het een beetje schijnheilig ten opzichte van mij en dat voel je zelf ook wel. Klerelijer neem ik wel terug dan, sorry.![]()
Volwassener? Hoe oud was je ook alweer Pim?![]()
zoietsquote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef thaleia het volgende:
Ik volg het allemaal niet zo, maar komt het erop neer dat TC en PP84etc saaw allebei wel zien zitten?
Als ze de cam aan heeft of dat ze alle 3 in dezelfde kamer zitten dan wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef thaleia het volgende:
Ik volg het allemaal niet zo, maar komt het erop neer dat TC en PP84etc saaw allebei wel zien zitten?
heej wat leuk! Ik ben ook josti!!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet lekker, ik ben niet knap , ik ben dik dom en een josti
Ik wist er al van en ook dat er niks aan de hand was, door het niet te vermelden impliceer je een andere insteek. Maar goed, het is prima.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef PPWB84 het volgende:
ik voel het niet, sorry. ik voel heel veel, maar dit niet. sterker nog, het was inderdaad fout om niet te zeggen dat ik met saar uit was gegaan. ik zei dat niet om jou niet onnodig te kwetsen of erop te attenderen, terwijl er niks speelt.
Als je iemand die je niet kent onterecht klerelijer noemt dan vind ik je onvolwassen en mijn leeftijd staat daar compleet los van. . sterkte met je gevoel en denk voortaan ff na voordat je zoiets onaardigs zegt tegen iemand. In plaats van dat ik lekker voetbal kijk, zit ik nu met jou te blaten. wat zonde zeg. ik leer het ook nooit
nee, saar is echt hartstikke leuk, maar ik ben niet verliefd op dr ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef thaleia het volgende:
Daar vellen wij wel een oordeel overquote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef fembol het volgende:
[..]
heej wat leuk! Ik ben ook josti!!
Ben alleen niet dik dom en lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |