Je zit gewoon op korfbalquote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
De grootste mietjessport van Nederland....
De sport waar nederland en belgie altijd in de finale staan.................![]()
pcies......quote:
En mijn timing was perfectquote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef foksuk1981 het volgende:
zow... volgende deel
Nog dichtbij ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Tip: Probeer KFC. Daar zitten de lekkerste.
golden Retriever ?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef Godlike02 het volgende:
Een hond met een R
Euh... robbedoes?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef Godlike02 het volgende:
Een hond met een R
Leoniequote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... robbedoes?
Een meisjesnaam met een L.
Liekequote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... robbedoes?
Een meisjesnaam met een L.
Seksspeeltje met een b.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef dawg het volgende:
Ik dacht dat we het over sex zouden gaan hebben. Dit soort suffe raadspelletjes doe ik niet aan mee.
Jammer!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef dawg het volgende:
Ik dacht dat we het over sex zouden gaan hebben. Dit soort suffe raadspelletjes doe ik niet aan mee.
Ook lekker... ik luister nog steedsquote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef foksuk1981 het volgende:
goed... dit wordt het spelletjeshonk......
Laat Faithless - Insomnia door de buurt galmen
Dan ga ik nu effe een potje korfballen... althans... niet te intensief,.. ik zit in het laagste seniorenteam. Dus misschien verplaatsen we de training naar de koregquote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Christine het volgende:
Boten ken ik niet... en de sport is Tennis.
Hehe ik had het over seksspeeltjes of is mijn geest niet verdorven genoeg om hier iets mee te kunnen?quote:
Have funquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu effe een potje korfballen... althans... niet te intensief,.. ik zit in het laagste seniorenteam. Dus misschien verplaatsen we de training naar de koreg![]()
Dat is idd wel dé meisjesnaam met een L.quote:
Ik verzon toch een anderquote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is idd wel dé meisjesnaam met een L.
buttplugquote:
Zoiets als: Lekker dier van plezier, kom hier zodat ik mijn lul van een meter of vier af erin zwier?quote:
You have a sick mindquote:Op woensdag 7 september 2005 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoiets als: Lekker dier van plezier, kom hier zodat ik mijn lul van een meter of vier af erin zwier?
Deze was eerderquote:
Vrijgezel zeker.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen dat aan me vandaag![]()
Geloof me of niet ik ken geen jaloerse gevoelens![]()
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We gaan toch niet persoonlijk worden?![]()
Alleen vandaag?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef fembol het volgende:
Ja, hiero!
Maar ja, op mij zat je vandaag niet te wachten...![]()
Ja, je hebt gelijk, ik zat eigenlijk te denken dat vandaag niemand op mij zat te wachten.quote:
Niemand... ik had mijn 20.000 gemist.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef dawg het volgende:
Kut. 6000 gemist. En niet zo'n beetje ook.
Ach, who gives a fuck anyway. I don't, do you?
Geef je die 66 aan mijquote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef dawg het volgende:
Kut. 6000 gemist. En niet zo'n beetje ook.
Ach, who gives a fuck anyway. I don't, do you?
zeg dat,quote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef fembol het volgende:
Beetje suffe boel hier vanaaf of niet?
Altijd! Komt door het bier.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef fembol het volgende:
Beetje suffe boel hier vanaaf of niet?
Morgen naar Salou!!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:51 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zeg dat,ga zo maar terras op kijken of daar wat te beleven valt
Morgen ook hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:53 schreef fembol het volgende:
[..]
Amersfoort was het he?
Kom verdorie net van Ede af.....![]()
Mag je wel eens eerder zeggen dan!![]()
Kloten!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:52 schreef QyRoZ het volgende:
Huis waar ik zaterdag zou gaan kijken is al verkocht.
Staan er gelukkig nog meer te koop in zelfde complex, ook 1tje aan de voorkant met kei-gaaf uitzicht.quote:
kom jij van Ede?nee toch?daar heb ik vrienden wonenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:53 schreef fembol het volgende:
[..]
Amersfoort was het he?
Kom verdorie net van Ede af.....![]()
Mag je wel eens eerder zeggen dan!![]()
Gezellig.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:54 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik kijk effe wat ik morgen kan doen in de planning...
CL woont daar!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:54 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
kom jij van Ede?nee toch?daar heb ik vrienden wonen
ahzoquote:Op woensdag 7 september 2005 19:56 schreef fembol het volgende:
[..]
* fembol niet, Fembol werkt er alleen.
Oh, in dat geval kijk ik alleen de Graafschapquote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kijk alleen SC Heracles en FC Utrecht.
Bob valt al af?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:06 schreef QyRoZ het volgende:
Ik denk 'Bert'. Of 'Bastiaan'. Of 'Bier'.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
best leuk dat je zijn naam nog niet weet na 3 weken
schat ik was ff n half uurtje gaan rennenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Half uurtje neuken vind ik persoonlijk wat kort
Lang genoeg. Ik ben niet zo veeleisend.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Half uurtje neuken vind ik persoonlijk wat kort
Hoe je het wil noemenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat ik was ff n half uurtje gaan rennen
Mijn broek is dan nog geen eens uitquote:Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lang genoeg. Ik ben niet zo veeleisend.
Dan moet je ook je moeder vragen of ze van te voren je knoop losmaakt!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn broek is dan nog geen eens uit![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan moet je ook je moeder vragen of ze van te voren je knoop losmaakt!
droogklootquote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe je het wil noemen![]()
Ik noem het vaak risken![]()
Mijn moeder is overledenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan moet je ook je moeder vragen of ze van te voren je knoop losmaakt!
Neequote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef Ynske het volgende:
hebben julllie nog wat gehoord van PL?
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Springlevend
Maar moest je ff straffen![]()
Ik heb mijn hele leven nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik had al zo'n flauw vermoeden.....
Moet je me trouwens zo pesten vandaag??
Kep niet echt mijn dag....![]()
ik vorm wel vaker een uitzonderingquote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoi Pim
wat moet je?
Meestal moeten vreemde wat als ze je vrienden noemen
Door de mand?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef Ynske het volgende:
hmmm
profiel van PL
Statistieken
Laatste bezoek: 12 minuten geleden
Aantal posts: 5857 (gemiddeld 12 per dag)
Oh dan is het goed!!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik vorm wel vaker een uitzondering
ik weet t niet...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Door de mand?![]()
Of denk ik nu heel dom?
Godt!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh dan is het goed!!
Hoooooi pim!![]()
Dat hoop ik uiteraard ook!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet t niet...
ik hoop alleen voor hun dat ze de kleine nog hebben
heeft ze dan al gebaard?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet t niet...
ik hoop alleen voor hun dat ze de kleine nog hebben
Ik moet het weer kwijtquote:Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef fembol het volgende:
[..]
Goeie reden om mij niet te pesten.
He jakkesquote:Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bloedingen vanochtend en naar het ziekenhuis
(volgens dr vriend onder haar naam)
Uitgerekendquote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef fembol het volgende:
[..]
He jakkes![]()
Hoe lang moet ze nog? Wanneer is het kind uitgeteld?
ik meen dat ze pas rond de 3 maanden zitquote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef fembol het volgende:
[..]
He jakkes![]()
Hoe lang moet ze nog? Wanneer is het kind uitgeteld?
Ik mag hopen dat het kind snel fysiek van zijn moeder verlost is.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik meen dat ze pas rond de 3 maanden zit
leg eens uitquote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik miste je al, schijnheilige klerelijer!
Mits in goede gezondheid?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het kind snel fysiek van zijn moeder verlost is.![]()
Oeh, dan was ze ook wel verrekte vroeg dat ze het van de daken schreeuwde....quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik meen dat ze pas rond de 3 maanden zit
Ze stond niet op een dakquote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef fembol het volgende:
[..]
Oeh, dan was ze ook wel verrekte vroeg dat ze het van de daken schreeuwde....
Nou ja, laten we hopen dat alles okeej is!
Dat weten ze niet van te vorenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut, tenzij het een meisje is.
Tjonge wat ben je een lolbroekquote:Op woensdag 7 september 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze stond niet op een dak
Dat houd de fundering nooit![]()
Echo?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat weten ze niet van te voren![]()
Fietsenmaker?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef Ole het volgende:
Singles mogen ook weer zelf hun fietsband plakken..
Demn.. dat heb ik echt al 10 jaar niet meer gedaan
.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 checkt profiel: MAN
Ik geloof gewoon niet dat je fulltime Josti bentquote:
Die had ik in mijn vorige huis in de straat.. die deed het voor 6 piek..quote:
als je mij een schijnheilige klerelijer noemt heb je vast een goede reden bedacht voor jezelf en als je die even meldt dan kan ik weer even kijken hoe je erbij komt en daar heb ik misschien wat aan, aan dit soort opmerkingen heb ik niet zoveel.quote:
Nee, klopt ik ben slechts partime josti!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat je fulltime Josti bent
Er moet ooit toch is een goed onderwerp uit je mond gaan komen?![]()
afgelopen 2 maanden al zo te horenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef fembol het volgende:
[..]
Nee, klopt ik ben slechts partime josti!
En je treft het, ik ben in mijn josti-time
Nee, dat zijn maar een paar uur per dag, ik ga dan het liefst met mijn mede josti's fokken!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
afgelopen 2 maanden al zo te horen
mag ik radenquote:
dan heb ik het goed geradenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef fembol het volgende:
[..]
Nee, dat zijn maar een paar uur per dag, ik ga dan het liefst met mijn mede josti's fokken!
pompenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef Ole het volgende:
Zo.. gat geplakt.. (gelukkig meteen ventiel losgehaald, want natuurlijk zat daar het gat)
Gecheckt in emmertje water
Nu nog even laten staan. kijken of ie goed vol blijft..
En dan het rotste werkje..
Neuh.. band weer terugzetten zonder dat ie meteen weer lek isquote:
das toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 7 september 2005 20:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Neuh.. band weer terugzetten zonder dat ie meteen weer lek is![]()
Ja! Oh. Toch niet.,quote:Op woensdag 7 september 2005 20:50 schreef Pheno het volgende:
Nog wat spannends gebeurd ?
Dat ben jij nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Lieve, gecompliceerde vrouwen dan?
Zelfs duke niet uitgebrachtquote:
Ik zou de volgende keer dat je iemand een schijnheilige klerelijer noemt wel je mening baseren op wat meer informatie dan waarop je het nu doet en mensen uitleggen waarom je een mening hebt zodat ze er wat aan hebben. Het is namelijk niet leuk om dat te lezen op een plaats waar je voor je lol komt en zeker niet als het niet terecht is. Ik ben nu iig er wel uit of t goed is om een muur af en toe op te bouwen...zolang er mensen bestaan zoals jij moet iedereen dat helaas doen. Ben jij helemaal belazerd om dit te zeggen tegen mij, terwijl ik gewoon normaal en aardig tegen je doe en heb gedaan naar mijn weten.quote:
1 tip: let niet op Tranceptorquote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer dat je iemand een schijnheilige klerelijer noemt wel je mening baseren op wat meer informatie dan waarop je het nu doet en mensen uitleggen waarom je een mening hebt zodat ze er wat aan hebben. Het is namelijk niet leuk om dat te lezen op een plaats waar je voor je lol komt en zeker niet als het niet terecht is. Ik ben nu iig er wel uit of t goed is om een muur af en toe op te bouwen...zolang er mensen bestaan zoals jij moet iedereen dat helaas doen. Ben jij helemaal belazerd om dit te zeggen tegen mij, terwijl ik gewoon normaal en aardig tegen je doe en heb gedaan naar mijn weten.
Eigenlijk hoort die tip in de OPquote:Op woensdag 7 september 2005 20:55 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
wees niet bang. dat heb ik nu ook door.
Jaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
Oe... vallen we wel op gecompliceerde vrouwen!?
Ik ben al bezetquote:Op woensdag 7 september 2005 21:05 schreef melismay het volgende:
Ik ben zeer gecompliceerd en een ontzettende bitch, dus dan zouden jullie dus op mij moeten vallen?
het is tijden geleden dat ik bier op heb nu ik erover nadenkquote:Op woensdag 7 september 2005 21:07 schreef thaleia het volgende:
Giet wat bier in me en ik word erg lief. Dat lijkt me wel ongecompliceerd.
Ik val helemaal niet op vrouwen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
Oe... vallen we wel op gecompliceerde vrouwen!?
Q qomt uit de qast!quote:
Ben jij niet altijd lief?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:07 schreef thaleia het volgende:
Giet wat bier in me en ik word erg lief. Dat lijkt me wel ongecompliceerd.
Jij stapt er steeds weer terug inquote:
Hoi, ik zie jou op msnquote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef _Arual_ het volgende:
hoi
Dat kwam door je tante!quote:
Wel een hele subtiele manier om je kenbaar te makenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef Ynske het volgende:
pom pi dom
Ga liggen op bedquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef QyRoZ het volgende:
Last van mn rug. Stomme rug. Af! Koest!
Heeft hij je zo hard gepaktquote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef fembol het volgende:
* fembol heeft ontzettende spierpijn in de bovenbenen....
Nee, dan krijg je weer psychische problemen, dat lost inderdaad niets opquote:
* _Arual_ heeft spierpijn in buik vanwege buikspieroefeningen...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef fembol het volgende:
* fembol heeft ontzettende spierpijn in de bovenbenen....
ben jij een bouwvakker met een publiekelijke bilnaad, veiligheidsschoenen en nog wat moois?quote:
als je / me en dan je zin typt zonder de spatie tussen / en me doet ie t welquote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef _Arual_ het volgende:
waarom mislukt die code nou half
verdomme
Dat leg ik haar ook al uitquote:Op woensdag 7 september 2005 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je / me en dan je zin typt zonder de spatie tussen / en me doet ie t wel
en lukt t nu?quote:
Bingoquote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
* _Arual_ heeft spierpijn in buik vanwege buikspieroefeningen...
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben jij een bouwvakker met een publiekelijke bilnaad, veiligheidsschoenen en nog wat moois?
Dat was ooit een bug.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef _Arual_ het volgende:
Als je zoiets van iemand anders quote, dan ziet het er veel ingewikkelder uit
1 | /me |
Het is toch jouw bouwvakker? Dan weet jij dat toch het beste?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef fembol het volgende:
[..]
wat zit er dan voor moois aan de bouwvakker?
Weet ik veel waarop jij valtquote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef fembol het volgende:
[..]
wat zit er dan voor moois aan de bouwvakker?
Hoi!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef Light het volgende:
[..]
Het is toch jouw bouwvakker? Dan weet jij dat toch het beste?
En? Iemand al single af?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ok even algemeen mensen, Saar en ik hebben genoeg van alle fucking roddels die hier rondgaan en van ons hoeft die shit niet. Als jullie geen eigen leven hebben, prima, maar blijf de fuck uit die van ons.
Alle bullshitverhalen om en op FOK! beginnen ons een beetje de keel uit te hangen. Wat wij ook doen gaat jullie geen flikker aan en speculatie erover wordt niet op prijs gesteld. Zoek een stel andere slachtoffers.
@Pim, sorry dat ik even bot deed tegen je. Dat ging niet expliciet over jou, maar over iets anders wat me dwars zat. Jij was daar een beetje de lul van, maar ik vond en vind dat je best direct had kunnen zeggen dat je met Saar wat ging drinken. Ik waardeer dat meer dan schijnheilig doen erover, want zoals je zelf al zei er was niks aan de hand. Handel daar dan ook naar!
droogklootquote:
Dat kloptquote:
hihihi.. jij bent echt grappigquote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ok even algemeen mensen, Saaw en [b/]ik hebben genoeg van alle fucking roddels die hier rondgaan en van ons hoeft die shit niet. Als jullie geen eigen leven hebben, prima, maar blijf de fuck uit die van ons.
Alle bullshitverhalen om en op FOK! beginnen ons een beetje de keel uit te hangen. Wat wij ook doen gaat jullie geen flikker aan en speculatie erover wordt niet op prijs gesteld. Bovendien heeft Saaw gewoon zat aan haar hoofd zoals wellicht misschien sommigen hier weten. Kortom: zoek een stel andere, gewilligere slachtoffers.
@Pim, sorry dat ik even bot deed tegen je. Dat ging niet expliciet over jou, maar over iets anders wat me dwars zat. Jij was daar een beetje de lul van, maar ik vond en vind dat je best direct had kunnen zeggen dat je met Saar wat ging drinken. Ik waardeer dat meer dan schijnheilig doen erover, want zoals je zelf al zei er was niks aan de hand. Handel daar dan ook naar!
Doet er niet toe, de betrokkenen weten prima waar het over gaat.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt
Btw, welke roddels, of heb ik wat gemist in mijn 4 dagen Barca?
Ik lul geen onzin over anderen en roddel niet achter mensen hun rug om. Het interesseert me gewoon te weinig. Nog sterker, het zal me een zorg zijn wat jullie allemaal met elkaar doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:42 schreef PhaE het volgende:
[..]
hihihi.. jij bent echt grappig
Want jij die over anderen lult en roddelt, daar is dus niks mis mee?
![]()
Ik heb het wel gezegd, maar niet gelijk, omdat ik het niet nodig vond om het te benadrukken of ermee te pronken. het was gewoon een gezellig avondje en verder niets. Ik ben verder neimand iets verplicht om te zeggen wat ik uitspook. Omdat jij daar erg mee bezig was vat jij dat zo extreem op en ik raad je aan daar aan te gaan werken en je wat volwassener te gaan gedragen en voortaan niet iemand klerelijer te noemen die het niet verdiend.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Tranceptor het volgende:
nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef Mokster het volgende:
Kheb ff pauze... Hier nog wat aan de hand?
Er is bier. En TC is boos.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef Mokster het volgende:
Kheb ff pauze... Hier nog wat aan de hand?
Jij altijd!quote:
Ik vind gewoon dat je het gewoon fatsoenlijk had kunnen zeggen ( en niet een lulverhaal ophangen), iedereen wist het toch al. Ik weet ook wel dat er nix was, ik vond het een beetje schijnheilig ten opzichte van mij en dat voel je zelf ook wel. Klerelijer neem ik wel terug dan, sorry.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd, maar niet gelijk, omdat ik het niet nodig vond om het te benadrukken of ermee te pronken. het was gewoon een gezellig avondje en verder niets. Ik ben verder neimand iets verplicht om te zeggen wat ik uitspook. Omdat jij daar erg mee bezig was vat jij dat zo extreem op en ik raad je aan daar aan te gaan werken en je wat volwassener te gaan gedragen en voortaan niet iemand klerelijer te noemen die het niet verdiend.
Amenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd, maar niet gelijk, omdat ik het niet nodig vond om het te benadrukken of ermee te pronken. het was gewoon een gezellig avondje en verder niets. Ik ben verder neimand iets verplicht om te zeggen wat ik uitspook. Omdat jij daar erg mee bezig was vat jij dat zo extreem op en ik raad je aan daar aan te gaan werken en je wat volwassener te gaan gedragen en voortaan niet iemand klerelijer te noemen die het niet verdiend.
Ik wacht op een telefoontje van de vrouw van mn dromen, maar volgens mij kan ik lang wachten.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Ynske het volgende:
Heeeey Mok, Heeeey PhaE...
en Yns zit nog op een telefoontje te wachten
Hey Yns!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Ynske het volgende:
Heeeey Mok, Heeeey PhaE...
en Yns zit nog op een telefoontje te wachten
ZO en nu KAPPENquote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het gewoon fatsoenlijk had kunnen zeggen ( en niet een lulverhaal ophangen), iedereen wist het toch al. Ik weet ook wel dat er nix was, ik vond het een beetje schijnheilig ten opzichte van mij en dat voel je zelf ook wel. Klerelijer neem ik wel terug dan, sorry.![]()
Volwassener? Hoe oud was je ook alweer Pim?![]()
Succes!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:47 schreef Mokster het volgende:
Nou... dan ga ik weer verder!!!
Welk vuur?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Spuit elf wil nog wat olie op het vuur gooien.![]()
als je het daar toch van moet hebben...
Jij bent degene die het nu weer oprakelt hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Ynske het volgende:
ik hoop dat een van jullie nu zo wijs genoeg is, om hier mee te stoppen
We kunnen natuurlijk ook een roddel over een trio naar buiten brengenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ZO en nu KAPPEN
allebei
leef gewoon langs elkaar hier in het topic maar houd hier mee op
ok jullie mogen Saaw allebei...
mooi fijn...
houden zo, maar stop hiermee
ik hoop dat een van jullie nu zo wijs genoeg is, om hier mee te stoppen
Dat is bij mij uitgedoofdquote:Op woensdag 7 september 2005 21:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het passionele vuur van het singleschap.![]()
nee jongen dat was jij met je opmerking van klerelijerquote:Op woensdag 7 september 2005 21:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij bent degene die het nu weer oprakelt hoor.![]()
Jij, Ynske en ?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook een roddel over een trio naar buiten brengen
We hebben het nu niet over die gangbangquote:
.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef Light het volgende:
[..]
Het is toch jouw bouwvakker? Dan weet jij dat toch het beste?
Vuige hoer.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee jongen dat was jij met je opmerking van klerelijer
zeg ik heb ook nog wel een beetje smaak hequote:
Pheno is lekker.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef Ynske het volgende:
zeg ik heb ook nog wel een beetje smaak he
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik heb ook nog wel een beetje smaak he
Je kwijlt verdacht veel.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:54 schreef fembol het volgende:
zou ik dan toch een josti zijn??
ik voel het niet, sorry. ik voel heel veel, maar dit niet. sterker nog, het was inderdaad fout om niet te zeggen dat ik met saar uit was gegaan. ik zei dat niet om jou niet onnodig te kwetsen of erop te attenderen, terwijl er niks speelt. Als je iemand die je niet kent onterecht klerelijer noemt dan vind ik je onvolwassen en mijn leeftijd staat daar compleet los van. Nu maak ik er geen woord meer aan vuil hoop ik. sterkte met je gevoel en denk voortaan ff na voordat je zoiets onaardigs zegt tegen iemand. In plaats van dat ik lekker voetbal kijk, zit ik nu met jou te blaten. wat zonde zeg. ik leer het ook nooitquote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je het gewoon fatsoenlijk had kunnen zeggen ( en niet een lulverhaal ophangen), iedereen wist het toch al. Ik weet ook wel dat er nix was, ik vond het een beetje schijnheilig ten opzichte van mij en dat voel je zelf ook wel. Klerelijer neem ik wel terug dan, sorry.![]()
Volwassener? Hoe oud was je ook alweer Pim?![]()
zoietsquote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef thaleia het volgende:
Ik volg het allemaal niet zo, maar komt het erop neer dat TC en PP84etc saaw allebei wel zien zitten?
Als ze de cam aan heeft of dat ze alle 3 in dezelfde kamer zitten dan wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef thaleia het volgende:
Ik volg het allemaal niet zo, maar komt het erop neer dat TC en PP84etc saaw allebei wel zien zitten?
heej wat leuk! Ik ben ook josti!!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet lekker, ik ben niet knap , ik ben dik dom en een josti
Ik wist er al van en ook dat er niks aan de hand was, door het niet te vermelden impliceer je een andere insteek. Maar goed, het is prima.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef PPWB84 het volgende:
ik voel het niet, sorry. ik voel heel veel, maar dit niet. sterker nog, het was inderdaad fout om niet te zeggen dat ik met saar uit was gegaan. ik zei dat niet om jou niet onnodig te kwetsen of erop te attenderen, terwijl er niks speelt.
Als je iemand die je niet kent onterecht klerelijer noemt dan vind ik je onvolwassen en mijn leeftijd staat daar compleet los van. . sterkte met je gevoel en denk voortaan ff na voordat je zoiets onaardigs zegt tegen iemand. In plaats van dat ik lekker voetbal kijk, zit ik nu met jou te blaten. wat zonde zeg. ik leer het ook nooit
nee, saar is echt hartstikke leuk, maar ik ben niet verliefd op dr ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef thaleia het volgende:
Daar vellen wij wel een oordeel overquote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef fembol het volgende:
[..]
heej wat leuk! Ik ben ook josti!!
Ben alleen niet dik dom en lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |