Have funquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu effe een potje korfballen... althans... niet te intensief,.. ik zit in het laagste seniorenteam. Dus misschien verplaatsen we de training naar de koreg![]()
Dat is idd wel dé meisjesnaam met een L.quote:
Ik verzon toch een anderquote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is idd wel dé meisjesnaam met een L.
buttplugquote:
Zoiets als: Lekker dier van plezier, kom hier zodat ik mijn lul van een meter of vier af erin zwier?quote:
You have a sick mindquote:Op woensdag 7 september 2005 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoiets als: Lekker dier van plezier, kom hier zodat ik mijn lul van een meter of vier af erin zwier?
Deze was eerderquote:
Vrijgezel zeker.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen dat aan me vandaag![]()
Geloof me of niet ik ken geen jaloerse gevoelens![]()
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We gaan toch niet persoonlijk worden?![]()
Alleen vandaag?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef fembol het volgende:
Ja, hiero!
Maar ja, op mij zat je vandaag niet te wachten...![]()
Ja, je hebt gelijk, ik zat eigenlijk te denken dat vandaag niemand op mij zat te wachten.quote:
Niemand... ik had mijn 20.000 gemist.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef dawg het volgende:
Kut. 6000 gemist. En niet zo'n beetje ook.
Ach, who gives a fuck anyway. I don't, do you?
Geef je die 66 aan mijquote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef dawg het volgende:
Kut. 6000 gemist. En niet zo'n beetje ook.
Ach, who gives a fuck anyway. I don't, do you?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |