Je zit gewoon op korfbalquote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
De grootste mietjessport van Nederland....
De sport waar nederland en belgie altijd in de finale staan.................![]()
pcies......quote:
En mijn timing was perfectquote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef foksuk1981 het volgende:
zow... volgende deel
Nog dichtbij ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Tip: Probeer KFC. Daar zitten de lekkerste.
golden Retriever ?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef Godlike02 het volgende:
Een hond met een R
Euh... robbedoes?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef Godlike02 het volgende:
Een hond met een R
Leoniequote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... robbedoes?
Een meisjesnaam met een L.
Liekequote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... robbedoes?
Een meisjesnaam met een L.
Seksspeeltje met een b.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef dawg het volgende:
Ik dacht dat we het over sex zouden gaan hebben. Dit soort suffe raadspelletjes doe ik niet aan mee.
Jammer!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef dawg het volgende:
Ik dacht dat we het over sex zouden gaan hebben. Dit soort suffe raadspelletjes doe ik niet aan mee.
Ook lekker... ik luister nog steedsquote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef foksuk1981 het volgende:
goed... dit wordt het spelletjeshonk......
Laat Faithless - Insomnia door de buurt galmen
Dan ga ik nu effe een potje korfballen... althans... niet te intensief,.. ik zit in het laagste seniorenteam. Dus misschien verplaatsen we de training naar de koregquote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Christine het volgende:
Boten ken ik niet... en de sport is Tennis.
Hehe ik had het over seksspeeltjes of is mijn geest niet verdorven genoeg om hier iets mee te kunnen?quote:
Have funquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu effe een potje korfballen... althans... niet te intensief,.. ik zit in het laagste seniorenteam. Dus misschien verplaatsen we de training naar de koreg![]()
Dat is idd wel dé meisjesnaam met een L.quote:
Ik verzon toch een anderquote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is idd wel dé meisjesnaam met een L.
buttplugquote:
Zoiets als: Lekker dier van plezier, kom hier zodat ik mijn lul van een meter of vier af erin zwier?quote:
You have a sick mindquote:Op woensdag 7 september 2005 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoiets als: Lekker dier van plezier, kom hier zodat ik mijn lul van een meter of vier af erin zwier?
Deze was eerderquote:
Vrijgezel zeker.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen dat aan me vandaag![]()
Geloof me of niet ik ken geen jaloerse gevoelens![]()
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We gaan toch niet persoonlijk worden?![]()
Alleen vandaag?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef fembol het volgende:
Ja, hiero!
Maar ja, op mij zat je vandaag niet te wachten...![]()
Ja, je hebt gelijk, ik zat eigenlijk te denken dat vandaag niemand op mij zat te wachten.quote:
Niemand... ik had mijn 20.000 gemist.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef dawg het volgende:
Kut. 6000 gemist. En niet zo'n beetje ook.
Ach, who gives a fuck anyway. I don't, do you?
Geef je die 66 aan mijquote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef dawg het volgende:
Kut. 6000 gemist. En niet zo'n beetje ook.
Ach, who gives a fuck anyway. I don't, do you?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |