quote:Op woensdag 7 september 2005 18:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je, alles komt goed.
En jij gaat morgen opvakantie
idemquote:
Auw. Zo komt hij nooit aan de vrouw.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Dertig mannen... geen vrouwtjes...
Dat is ook niet de bedoeling toch? Single forever.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Auw. Zo komt hij nooit aan de vrouw.![]()
Dat doe ik de buurt niet aan.... ik heb mn stereo gewoon wat harder gezetquote:Op woensdag 7 september 2005 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit keihard mee te zingen...
Dat merk ik wel vaker in dit topic.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:02 schreef dawg het volgende:
Christine en ik zijn al een stadium verder.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat merk ik wel vaker in dit topic.
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent traag. Christine en ik zijn al een stadium verder.
Lekkere trouwens?
Juist! Stomme vrouwen enzo.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, maar dat maakt voor jou niet uit toch. Single forever enzo.
Wat toevallig!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
Echt beetje te vroeg om te neuken
Net gegeten!
Ik ga vandaag niet neuken, geen zin in. Morgen wel weer.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt beetje te vroeg om te neuken
Net gegeten!
Met wie?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet neuken, geen zin in. Morgen wel weer.
Misschien ook wel strak planquote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet neuken, geen zin in. Morgen wel weer.
Wat toevallig.... ik nietquote:
Wat sportief.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Wat toevallig.... ik niet![]()
maar dat komt omdat ik zo ga sporten
Vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor een man zijn dat slechts details
Het gaat om het neuken niet om de vrouw![]()
Jah... beswel...quote:
ik heb geen vlagquote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland?
Some people will never learn.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Probeer ik het goed te praten kom jij aan met dit homo antwoord![]()
Wat voor een sport?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Jah... beswel...
Voor de 2e keer dit seizoen.... en het seizoen is 3 weken geleden begonnen
![]()
Als de vlag tegen begint te werken weet je dat het heeeeeeel slecht is wat onder de vlag zitquote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland?
Ik pik gewoon morgen wel ff een lekker chickie op ergens.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Probeer ik het goed te praten kom jij aan met dit jomo antwoord![]()
Ik heb dit seizoen drie keer gesport. En het seizoen is al 9 maanden bezig.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Jah... beswel...
Voor de 2e keer dit seizoen.... en het seizoen is 3 weken geleden begonnen
![]()
Zo willen we je horenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik pik gewoon morgen wel ff een lekker chickie op ergens..
Tip: Probeer KFC. Daar zitten de lekkerste.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik pik gewoon morgen wel ff een lekker chickie op ergens..
De grootste mietjessport van Nederland....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |