quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Ynske het volgende:
is maar goed dat _Arual_ en ik zo van smaak verschillen
Ja, die quote ik? En nu?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
mijn laatste post was
maar goed dat _Arual_ en ik zo van smaak verschillen
jaahaaaaaaaaaaa ik weet tquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef dawg het volgende:
Ja, dat staat er Yns.
Dat staat als een paal boven water.quote:
vallen we gelukkig niet op dezelfde persoonquote:
blont?quote:
Dan heb ik weer minder concurrentiequote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
mijn laatste post was
maar goed dat _Arual_ en ik zo van smaak verschillen
Ik ben trouw als een hond, daar lijk ik dan ook opquote:Op woensdag 7 september 2005 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
vallen we gelukkig niet op dezelfde persoon
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben trouw als een hond, daar lijk ik dan ook op
Absoluut, schoppen als gekken ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef dawg het volgende:
Wat is Andorra een amateuristische kutploeg zeg.
zeg spoel je mond eensquote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef dawg het volgende:
Het zijn gewoon amateursquote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef dawg het volgende:
Ah, mijn pasfoto, is het niet zie ik na verdere bestudering. Dat is een teefjequote:
Kutbierquote:
goed gorgelen hequote:
Het kan geen kwaad om gewoon met beide benen stevig op de grond te blijven staanquote:
Ik heb al ge-edit, het is al laatquote:
Als bavaria stopt met het verkopen van bier wel. Aan jou de schone taak om die taak te volbrengen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef dawg het volgende:
EN KAN DAT GEZEIK OVER BAVARIA NU EENS AFGELOPEN ZIJN??!?!?!?
En bedankt.
Wees blij dat we er niet in zeikenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef dawg het volgende:
En bedankt.
daar hoef je niet over te zeiken, dat hebben ze al in dat flesje gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef dawg het volgende:
En bedankt.
Maar het was aan mij om dat te doenquote:
Totdat " door tegenvallende verkoopcijfers in het dertiende opeenvolgende jaar heeft Bavaria haar faillisement aangevraagd''quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef dawg het volgende:
Ach, gelukkig lusten jullie geen Bavaria. More for me.
Ach je doet je ding he en je vriendin weet niet beter.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het was aan mij om dat te doen![]()
Bavaria is goed te zuipen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef dawg het volgende:
En bedankt.
Neu, Helmond op zich drinkt genoeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Totdat " door tegenvallende verkoopcijfers in het dertiende opeenvolgende jaar heeft Bavaria haar faillisement aangevraagd''
Gelukkig weet ze wel beterquote:Op woensdag 7 september 2005 22:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach je doet je ding he en je vriendin weet niet beter.![]()
![]()
![]()
Je hebt teveel grolsch op vandaag Q,quote:
Zei de Amstel-drinker.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef Light het volgende:
[..]
Wees blij dat we er niet in zeiken
Nee, serieus. Heb vaak genoeg Bav gezopen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt teveel grolsch op vandaag Q,![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, serieus. Heb vaak genoeg Bav gezopen.
Het leven is er om fouten te maken, maar jij leert er dus niet van?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, serieus. Heb vaak genoeg Bav gezopen.
ja en? Van een poeplandje met 4-0 winnen isquote:
Je fantasie slaat op holquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow ze heeft iemand erbij?![]()
Goedzo Arual...![]()
Had je dat nog niet door? Damn, hoe lang ken je me nu?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het leven is er om fouten te maken, maar jij leert er dus niet van?
Ach. Wel een zeikscheids.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja en? Van een poeplandje met 4-0 winnen is
jij wel hopelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het leven is er om fouten te maken, maar jij leert er dus niet van?
Dat heb ik ook weleens gedacht als ik een vriendin had, gek genoeg had ik vaker gelijk dan de bedoeling was.quote:
Te langquote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door? Damn, hoe lang ken je me nu?
Makkelijk he, lachen om andermans grappen. Eigen grappen verzinnen die niet matig zijn is stukken moeilijker en daar wringt de schoen een beetje bij je he.quote:
best een mooi land hoorquote:
Was het maar een kutland dan hadden de mannelijke singles er hier nog wat aan. Ik zag echter alleen mannen of als mannen verklede vrouwen staan.quote:
je kiest de verkeerde, denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedacht als ik een vriendin had, gek genoeg had ik vaker gelijk dan de bedoeling was.![]()
O ja, da's waar ook. Het doeltjesfestijn zou er vanavond weer zijn . . .quote:
Ja. Dus?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Makkelijk he, lachen om andermans grappen. Eigen grappen verzinnen die niet matig zijn is stukken moeilijker en daar wringt de schoen een beetje bij je he.![]()
Je werd geschaaktquote:
Dus doe je er beter aan je eigen humor te ontwikkelen, misschien vallen de Amersfoortsen wel voor je verschrikkelijk goede onontgonnen gevoel voor humor?quote:
Vast niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dus doe je er beter aan je eigen humor te ontwikkelen, misschien vallen de Amersfoortsen wel voor je verschrikkelijk goede onontgonnen gevoel voor humor?![]()
Ik lees deze reeks nooit overquote:
Voetbal is cool ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Frezer het volgende:
Zelfs hier gaat het over voetbal. Ruk is dat..
En dan ben ik vanmiddag in de stad ook nog eens van die halve zolen tegen gekomen die zich uitgedost hebben alsof de finale van het WK gespeeld wordt..
Zelfs dat nietquote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Voetbal is voor hetero's.
Dan moet ik maar eens uit de kast komen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Voetbal is voor hetero's.
Ik zit hier naar Episode III te kijken . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Frezer het volgende:
Zelfs hier gaat het over voetbal. Ruk is dat..
Nog nooit gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zit hier naar Episode III te kijken . . .![]()
![]()
Zo kom je nooit aan de vriendin.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zit hier naar Episode III te kijken . . .![]()
![]()
Startrek was het tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |