Startrek was het tochquote:
Nou, wat een feestquote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi, Nederland heeft gewonnen!![]()
Singles gaan naar het WK (hoogstwaarschijnlijk dan) .
Laat me de echte freaks even op stang jagenquote:
Was je er dan nog?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef fembol het volgende:
Singles naar het wk, ik naar bed!
Ik mis enig enthousiasme bij je....quote:
aangepastquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat me de echte freaks even op stang jagen
Neuken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat moet je uberhaupt met een vriendin
Kom je er ook achter ??quote:
Voetbal kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat moet je uberhaupt met een vriendin
quote:
Neuken in de rust, bier laten halen tijdens speeltijdquote:
Ik ben blij dat ik het zo niet hoef. 15 minuten is veel te weinigquote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuken in de rust, bier laten halen tijdens speeltijd.
Hoiquote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Godlike02 het volgende:
Oi en zo!
Ik blijf lekker thuis hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi, Nederland heeft gewonnen!![]()
Singles gaan naar het WK (hoogstwaarschijnlijk dan) .
te zoetsappigquote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
alles leuk hier?
Je vriendin vond het inderdaad weinig wat je had te bieden in die 15 minuten.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het zo niet hoef. 15 minuten is veel te weinig
Ze mag ook pijpen tijdens speeltijdquote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
2x 45 minuten is veel beter, dan kun je dat kwartiertje rust wel veilig naar de tv kijken zonder dat er van die idioten achter een bal aanhollen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder jou altijd.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
alles leuk hier?
Dat jij alleen vluggertjes doetquote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je vriendin vond het inderdaad weinig wat je had te bieden in die 15 minuten.![]()
Lekker geneukt?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
alles leuk hier?
Ze hebben het over voetbal, ik weet niets van voetbalquote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ahhh gezeik
Waarom heb je er niks aan gedaan?
Daar is een apart gedeelte voor op fokquote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben het over voetbal, ik weet niets van voetbal
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
2x 45 minuten is veel beter, dan kun je dat kwartiertje rust wel veilig naar de tv kijken zonder dat er van die idioten achter een bal aanhollen.
Ik ook niet, maar ik lul net zo goed mee.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben het over voetbal, ik weet niets van voetbal
je hebt een handicapquote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt voor vluggertjes, laat ik het zo zeggen...![]()
gefeliciteerdquote:
Nee sorry, ik heb hoofdpijn vanavond.quote:
Dat krijg je van met Pheno pratenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb hoofdpijn vanavond..
geen modelquote:
Jaja, rond 11 uur daten....quote:
Dat heb ik ze al eerder gezegd, maar niet luisterenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je van met Pheno praten![]()
Mijn verbale vrouwonvriendelijkheid compenseer ik met een grote fysieke vrouwvriendelijkheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |