neuh dat k hier kan fokkenquote:
geen idee...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:34 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja
Dat wel ja,
Moet je lang wachten?
Vrouwen laten wachtenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen idee...
hij zou om half hier zijn en dat issut al geweest
tja en als ik iets niet leuk vind, is het wel wachtenquote:
maar je hebt ons nogquote:
das waarquote:
neequote:Op woensdag 7 september 2005 15:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
das waar
nog geen nieuwe stelling btw?
Wachten is idd nergens goed voorquote:Op woensdag 7 september 2005 15:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
tja en als ik iets niet leuk vind, is het wel wachten
Dan moet je niet w8quote:Op woensdag 7 september 2005 15:47 schreef foksuk1981 het volgende:
Wachten is nutteloos tijdverdrijf
daar heb je helemaal gelijk inquote:
kop op meisquote:
hoiquote:
quote:
Idemquote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef foksuk1981 het volgende:
nog een uurtje.... en dan vanavond weer effe sporten
zou ik wel willen... Maarrrrr moet naar een lezing in Utreg vanavondquote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef foksuk1981 het volgende:
nog een uurtje.... en dan vanavond weer effe sporten
kijk niet zo boos....quote:Op woensdag 7 september 2005 16:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
zou ik wel willen... Maarrrrr moet naar een lezing in Utreg vanavond![]()
Dat kan je vanaf morgen lekker op het strand doenquote:
keine ahnung... 1,5 uur ofzow?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk niet zo boos....
hoelang duurt die lezing eigenlijk?
weg wil ik ookquote:Op woensdag 7 september 2005 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
moe niet
Lui ook niet
maar wil wel weg
das waar(misschien pas je wel in mn koffer)quote:Op woensdag 7 september 2005 16:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat kan je vanaf morgen lekker op het strand doen![]()
* is jaloers *
oooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwquote:
internetloos?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:00 schreef foksuk1981 het volgende:
En dan nog 2 daagjes werken en dan 2 en een halve dag internetloos doorbrengen in Port Zelande
Dat zou fijn zijn zegquote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
das waar(misschien pas je wel in mn koffer)
jahquote:
Ik snap dus ook niet waarom mensen naar salou willenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:05 schreef zwartedoos het volgende:
tis echt te belachelijk, t regent in salou en hier ist 29 graden![]()
Dan blijf je toch lekker thuis ??quote:Op woensdag 7 september 2005 16:05 schreef zwartedoos het volgende:
tis echt te belachelijk, t regent in salou en hier ist 29 graden![]()
grin dat is waar ja... maar ja...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
Virtueel dronken worden is veel verstandiger voor geest en lichaam![]()
tis ook niet mijn favo plek maar ga naar mn vaders verjaardag, t gaat niet zo goed met zn gezondheidquote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap dus ook niet waarom mensen naar salou willen![]()
Wonen je ouders daar dan? Of zijn ze er op vakantie?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:07 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tis ook niet mijn favo plek maar ga naar mn vaders verjaardag, t gaat niet zo goed met zn gezondheid
ze overwinteren daarquote:Op woensdag 7 september 2005 16:08 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Wonen je ouders daar dan? Of zijn ze er op vakantie?
tot het golfslagbad aan gaatquote:Op woensdag 7 september 2005 16:07 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
grin dat is waar ja... maar ja...
wat kan je anders doen bij Centreparcs....
Beetje in het zwembad hangen... doe me er dan ook maar wat te drinken bij
check!quote:
en dan is de winter hier nog niet eens begonnenquote:
Jah idd.... geen goed plan dus... of ik moet de hele dag in het bubbelbad blijven zittenquote:
Altijd warmquote:Op woensdag 7 september 2005 16:11 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Jah idd.... geen goed plan dus... of ik moet de hele dag in het bubbelbad blijven zitten![]()
hij is hartpatient en heeft pas een operatie gehad waarbij wat complicaties zijn ontstaan, infarct en stilstand en gescheurde ader ed..veel beter zal t niet met m gaan hooguit slechter..maar ja, daarom wil ik ook nog op zn 60e verjaardag zijn. je weet nooit of t de laatste isquote:Op woensdag 7 september 2005 16:10 schreef Elcaro het volgende:
[..]
check!
Hopen dat het snel beter gaat met je pa dan...![]()
oe meisquote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij is hartpatient en heeft pas een operatie gehad waarbij wat complicaties zijn ontstaan, infarct en stilstand en gescheurde ader ed..veel beter zal t niet met m gaan hooguit slechter..maar ja, daarom wil ik ook nog op zn 60e verjaardag zijn. je weet nooit of t de laatste is![]()
damn... veel plezier en sterkte dan maarquote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij is hartpatient en heeft pas een operatie gehad waarbij wat complicaties zijn ontstaan, infarct en stilstand en gescheurde ader ed..veel beter zal t niet met m gaan hooguit slechter..maar ja, daarom wil ik ook nog op zn 60e verjaardag zijn. je weet nooit of t de laatste is![]()
Dat WIL ik niet eens wetenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Altijd warm![]()
En waarom het warm is moet je maar niet aan denken![]()
ben t alweer vergeten er waren erzoveel..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:13 schreef Elcaro het volgende:
[..]
damn... veel plezier en sterkte dan maar![]()
*heeft nu nog meer spijt van opmerking van gisteren*
Owkee... das een hele prestatiequote:Op woensdag 7 september 2005 16:15 schreef Ynske het volgende:
ik heb spierpijn
in de wreef van mijn duim
nee das waar maar probeer er t beste van te maken...paar daagjes in salou heb ik er dan wel voor over( stomme zon en strand ookquote:
Goed....... misschien moet ik het zwemmen maar overslaan... wat kan je nog meer doen op / in zo'n parkquote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet die kinderen slaan als het geel aan het worden is![]()
* Ynske geeft zwartedoos een dikke *hug*quote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee das waar maar probeer er t beste van te maken...paar daagjes in salou heb ik er dan wel voor over( stomme zon en strand ook)
is van t nieten denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Owkee... das een hele prestatie.....
thanksquote:Op woensdag 7 september 2005 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske geeft zwartedoos een dikke *hug*
wippenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:18 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Goed....... misschien moet ik het zwemmen maar overslaan... wat kan je nog meer doen op / in zo'n park
hahahahaquote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee das waar maar probeer er t beste van te maken...paar daagjes in salou heb ik er dan wel voor over( stomme zon en strand ook)
Zuipenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:18 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Goed....... misschien moet ik het zwemmen maar overslaan... wat kan je nog meer doen op / in zo'n park
-grin-quote:
Hoe doen ze dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
-grin-
Jah.... maar daarvoor hoef ik niet naar zo'n park....
Daar hebben ze andere parken voor![]()
Ze hebben er een virtuele bowlingbaan.... misschien is dat wat![]()
ik heb echt geeeeeeeen idee....quote:Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat?
* Godlike02 gaat google er bij pakken
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef Elcaro het volgende:
* gaat maar eens van Groningen naar Utrecht, met tussenstop in Apeldoorn voor wat te eten....*
Laterquote:Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef Elcaro het volgende:
* gaat maar eens van Groningen naar Utrecht, met tussenstop in Apeldoorn voor wat te eten....*
Dus ik moet San Fransisco 'omkegelen'quote:Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
Wat dacht u van 'virtueel bowlen'? Op een groot scherm rollen de ballen door de straten van San Francisco. En dat gaat zeker niet zonder hindernissen...
Dat dan weer wel. Volgens mij ging het hier in deel 1 al nergens overquote:
Toevallig in Singles? Daar zit toch altijd wel een diepere oorzaak achter...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:50 schreef foksuk1981 het volgende:
dat deel heb ik nooit meegemaakt..... Ik kom eigenlijk pas net binnenzeilen.... toevalligerwijs
Newbiesquote:Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Toevallig in Singles? Daar zit toch altijd wel een diepere oorzaak achter...![]()
* Una_Piedra heeft eerste deel ook niet meegemaakt
Gewoon effe rondsnuffelen op het forum...... zo kom je soms op de meest rare plekken maar ook op de meest gezellige plekkenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Toevallig in Singles? Daar zit toch altijd wel een diepere oorzaak achter...![]()
* Una_Piedra heeft eerste deel ook niet meegemaakt
Maar jij bent dan ook de aanstichter van dit allesquote:
Ja, ik ben the Godfather hier. Don Plato Corleone.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de aanstichter van dit alles
Weet wat je het forum aangedaan hebt: In ieder geval 7 klonen erbij en een hoop baggerquote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben the Godfather hier. Don Plato Corleone.![]()
Open dan gvd eensch een topicquote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben the Godfather hier. Don Plato Corleone.![]()
Daar heb ik m'n knechtjes voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Open dan gvd eensch een topic![]()
We zijn 300 delen verder
Ik had al gereageerd op je aanwezigheid.quote:
Oke, dan kom ik ff op msn.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoi schatje, ik wil je nog even spreken.![]()
Gezellig.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef Godlike02 het volgende:
even snel dan
ga over 40 min naar huis
Ik ben eerder naar huis gegaan, had een kutdag op m'n werk.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef Godlike02 het volgende:
Liever eerder
even geen zin meer
Had zo een moeite om uit bed te komen
is niet over gegaan vandaag
hai feli trouwens nog met je contractverlenging! neem aan dat je die andere baan nu niet neemt?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben eerder naar huis gegaan, had een kutdag op m'n werk.
je doet t goed he meisquote:
Niet als ik het kan helpen . . .quote:
ik ben de hele dag al het topic aant killen voor de rest is er niks spannends gebeurdquote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Samenvatting?
Doei. We zijn allemaal geen singles meer!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Samenvatting?
Neuken dan maar?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al het topic aant killen voor de rest is er niks spannends gebeurd
Spreek voor jezelf, ik wil niet dat mijn status als single in twijfel getrokken wordt.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doei. We zijn allemaal geen singles meer!
Kut. Ben ik dus alleen hier.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doei. We zijn allemaal geen singles meer!
Dat krijg je als ik niet kan internetten op mn werk.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al het topic aant killen voor de rest is er niks spannends gebeurd
quote:
RM?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan...alhoewel..misschien met RM
![]()
nopequote:
rattman of zoiets...quote:
Iemand die wij kennen of de plaatselijke buurjongen ??quote:
Rattman?quote:
haha je zit dichter in de buurt dan je denktquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rattman?![]()
Is dat zoiets als Spiderman?
RATMENquote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha je zit dichter in de buurt dan je denkt![]()
Ynske is blijkbaar nogal dol op hem.quote:
ikke nietquote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske is blijkbaar nogal dol op hem.![]()
Vanwaar dan dat "RATMENquote:Op woensdag 7 september 2005 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke niet
Zwartedoos wil wel een beschuitje met hem gaan eten
omdat men vroeg wie RM wasquote:
Ik geloof dat ik het snap.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat men vroeg wie RM was
en ik eerst Rattman neergezet had
en zij zei dat ik in de buurt zat
dus toen wist ik weer dat t Ratmen was
en ik het dus goed geraden had
haha nee jullie snappen het allemaal nietquote:
heeeyquote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Elcaro het volgende:
* doet ff eten voor ie door moet *
wassut iemand anders?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha nee jullie snappen het allemaal niet![]()
mjah... zit hier al te stampen..quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey
niet te lang he
anders ben je te laat
Hoe weet jij nu of ik al dan niet snap wat Ynske bedoelt?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha nee jullie snappen het allemaal niet![]()
hierop reageerde ik met dat hij dichter in de buurt zat dan hij dacht aangezien ratman vanmiddag een superman cape voor me wilde aantrekkenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rattman?![]()
Is dat zoiets als Spiderman?
Ik weet niet wat vervelender is, niet kunnen internetten op je werk of wel kunnen internetten maar er niet aan toe komen omdat het druk is.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat krijg je als ik niet kan internetten op mn werk.
Misschien kun je je baas vragen om je werkzaamheden wat te verlichten omdat je anders niet aan Fokken toekomt?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef Light het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vervelender is, niet kunnen internetten op je werk of wel kunnen internetten maar er niet aan toe komen omdat het druk is.
lol...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef Elcaro het volgende:
[..]
mjah... zit hier al te stampen..![]()
moet trouwens in De Meern bij Oracle zijn, gheheheh![]()
ff mijn nick waarmaken
wha goed van mijquote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hierop reageerde ik met dat hij dichter in de buurt zat dan hij dacht aangezien ratman vanmiddag een superman cape voor me wilde aantrekken
@ynske maar je had dus wel gelijk![]()
ik snapte de hint al hoorquote:
hihiquote:Op woensdag 7 september 2005 18:15 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik snapte de hint al hoor![]()
Ik bel wel even als we klaar zijn daaro![]()
wat ga je daar doen???quote:Op woensdag 7 september 2005 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
Overmorgen maar weer eens een weekendje Arnhem.
lekkerquote:
ga maar lekker zwemmen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi
* Ynske gaat maar niet zwemmen vanaaf
denk t nietquote:Op woensdag 7 september 2005 18:17 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ga maar lekker zwemmen hoorBen er waarschijnlijk dan toch pas na die tijd
latorzquote:Op woensdag 7 september 2005 18:21 schreef Elcaro het volgende:
ff tandjes poetsen, en weer verder....
Ik ook!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ZO blij dat het hier nog steeds nergens over gaat!
over nixquote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
Waar gaat het over?
We wilden net over jou en de vraag of je nog single bent gaan roddelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
Waar gaat het over?
Vast het korps van Spannum, die had ik gisteren aan de deur. Ze kwamen Merci verkopen om de kas te spekken...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
de bel gaat en heb geen zin om open te maken![]()
Zo raak je nooit single afquote:Op woensdag 7 september 2005 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
de bel gaat en heb geen zin om open te maken![]()
Ah. Nou. Nee dus. Nu valt er weinig meer te roddelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We wilden net over jou en de vraag of je nog single bent gaan roddelen.![]()
Of juist des te meer.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah. Nou. Nee dus. Nu valt er weinig meer te roddelen.![]()
pff alsof er een bewonderaar aan de deur staatquote:
merci?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vast het korps van Spannum, die had ik gisteren aan de deur. Ze kwamen Merci verkopen om de kas te spekken...
Ik dacht nog toen ik die smiley er neerzette: "Oh wacht dan gaan ze vast daarover zeveren."quote:
Lekker hoor! In je dromen??quote:Op woensdag 7 september 2005 18:44 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga vanavond neuken heb ik me net voor genomen!
Dat heb ik niet nodigquote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lekker hoor! In je dromen??
Sorry, ik zal er over ophouden.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht nog toen ik die smiley er neerzette: "Oh wacht dan gaan ze vast daarover zeveren."
En zie. Zo voorspelbaar is niet leuk.
yep, ik heb meteen afgebeld, first thing this morningquote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hai feli trouwens nog met je contractverlenging! neem aan dat je die andere baan nu niet neemt?
De eerste jaloerse is binnen!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sure![]()
Maar ach, neuken op woensdag is zóóó 1950
Nee hoor, geniet ervan.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De eerste jaloerse is binnen!
Nog meer?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog meer?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef Christine het volgende:
[..]
yep, ik heb meteen afgebeld, first thing this morning
Al was je dat wel, dan had je pech.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er over ophouden.![]()
Ik ben er ook helemaal niet in geïnteresseerd.![]()
Maar hoe zit het nou?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Al was je dat wel, dan had je pech.
Ik kan nu tot 1 januari blijven... maar mijn leidinggevende zei vandaag: "Meid, het is de IND. Ze bedenken tegen die tijd wel weer wat anders zodat je kan blijven".quote:
Ja, heb je je opblaaspop afgestoft?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog meer?
dat zou helemaal super zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan nu tot 1 januari blijven... maar mijn leidinggevende zei vandaag: "Meid, het is de IND. Ze bedenken tegen die tijd wel weer wat anders zodat je kan blijven".
Op het moment dat ik m'n nieuwsgierigheid niet meer in bedwang kan houden kom ik je gewoon voortdurend stalken in je fotoboek totdat je toegeeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Al was je dat wel, dan had je pech.
Spuit dr wel schoonquote:Op woensdag 7 september 2005 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, heb je je opblaaspop afgestoft?
Gefeli. Weer een ding minder om je druk over te maken.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan nu tot 1 januari blijven... maar mijn leidinggevende zei vandaag: "Meid, het is de IND. Ze bedenken tegen die tijd wel weer wat anders zodat je kan blijven".
Leuk plan!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op het moment dat ik m'n nieuwsgierigheid niet meer in bedwang kan houden kom ik je gewoon voortdurend stalken in je fotoboek totdat je toegeeft.![]()
Daarom... heb het er zoooo naar m'n zin.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Gefeli. Weer een ding minder om je druk over te maken.
Zo'n fotoboek heeft een heel handige feature.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op het moment dat ik m'n nieuwsgierigheid niet meer in bedwang kan houden kom ik je gewoon voortdurend stalken in je fotoboek totdat je toegeeft.![]()
jeej!!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom... heb het er zoooo naar m'n zin.
En binnenkort mag ik het klaslokaaltje () waar we nu zitten inruilen voor mijn eigen kantoortje.
30 mán??quote:Op woensdag 7 september 2005 18:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, zit nu met 30 man in één ruimte.
Golden Earring..... Goed idee.....quote:Op woensdag 7 september 2005 18:58 schreef Christine het volgende:
He's going to the run, run Angel...
Golden Earring...![]()
Ik ben helemaal fan weer...
Beetje mooie vrouwtjes of niet?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, zit nu met 30 man in één ruimte.
NP: Radar Lovequote:Op woensdag 7 september 2005 18:59 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Golden Earring..... Goed idee.....
Zet wat Mp3 tjes aan van de GE.
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je, alles komt goed.
En jij gaat morgen opvakantie
idemquote:
Auw. Zo komt hij nooit aan de vrouw.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Dertig mannen... geen vrouwtjes...
Dat is ook niet de bedoeling toch? Single forever.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Auw. Zo komt hij nooit aan de vrouw.![]()
Dat doe ik de buurt niet aan.... ik heb mn stereo gewoon wat harder gezetquote:Op woensdag 7 september 2005 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit keihard mee te zingen...
Dat merk ik wel vaker in dit topic.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:02 schreef dawg het volgende:
Christine en ik zijn al een stadium verder.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat merk ik wel vaker in dit topic.
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent traag. Christine en ik zijn al een stadium verder.
Lekkere trouwens?
Juist! Stomme vrouwen enzo.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, maar dat maakt voor jou niet uit toch. Single forever enzo.
Wat toevallig!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
Echt beetje te vroeg om te neuken
Net gegeten!
Ik ga vandaag niet neuken, geen zin in. Morgen wel weer.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt beetje te vroeg om te neuken
Net gegeten!
Met wie?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet neuken, geen zin in. Morgen wel weer.
Misschien ook wel strak planquote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet neuken, geen zin in. Morgen wel weer.
Wat toevallig.... ik nietquote:
Wat sportief.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Wat toevallig.... ik niet![]()
maar dat komt omdat ik zo ga sporten
Vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor een man zijn dat slechts details
Het gaat om het neuken niet om de vrouw![]()
Jah... beswel...quote:
ik heb geen vlagquote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland?
Some people will never learn.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Probeer ik het goed te praten kom jij aan met dit homo antwoord![]()
Wat voor een sport?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Jah... beswel...
Voor de 2e keer dit seizoen.... en het seizoen is 3 weken geleden begonnen
![]()
Als de vlag tegen begint te werken weet je dat het heeeeeeel slecht is wat onder de vlag zitquote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland?
Ik pik gewoon morgen wel ff een lekker chickie op ergens.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Probeer ik het goed te praten kom jij aan met dit jomo antwoord![]()
Ik heb dit seizoen drie keer gesport. En het seizoen is al 9 maanden bezig.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Jah... beswel...
Voor de 2e keer dit seizoen.... en het seizoen is 3 weken geleden begonnen
![]()
Zo willen we je horenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik pik gewoon morgen wel ff een lekker chickie op ergens..
Tip: Probeer KFC. Daar zitten de lekkerste.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik pik gewoon morgen wel ff een lekker chickie op ergens..
De grootste mietjessport van Nederland....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |