Dus ik moet San Fransisco 'omkegelen'quote:Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
Wat dacht u van 'virtueel bowlen'? Op een groot scherm rollen de ballen door de straten van San Francisco. En dat gaat zeker niet zonder hindernissen...
Dat dan weer wel. Volgens mij ging het hier in deel 1 al nergens overquote:
Toevallig in Singles? Daar zit toch altijd wel een diepere oorzaak achter...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:50 schreef foksuk1981 het volgende:
dat deel heb ik nooit meegemaakt..... Ik kom eigenlijk pas net binnenzeilen.... toevalligerwijs
Newbiesquote:Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Toevallig in Singles? Daar zit toch altijd wel een diepere oorzaak achter...![]()
* Una_Piedra heeft eerste deel ook niet meegemaakt
Gewoon effe rondsnuffelen op het forum...... zo kom je soms op de meest rare plekken maar ook op de meest gezellige plekkenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Toevallig in Singles? Daar zit toch altijd wel een diepere oorzaak achter...![]()
* Una_Piedra heeft eerste deel ook niet meegemaakt
Maar jij bent dan ook de aanstichter van dit allesquote:
Ja, ik ben the Godfather hier. Don Plato Corleone.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de aanstichter van dit alles
Weet wat je het forum aangedaan hebt: In ieder geval 7 klonen erbij en een hoop baggerquote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben the Godfather hier. Don Plato Corleone.![]()
Open dan gvd eensch een topicquote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben the Godfather hier. Don Plato Corleone.![]()
Daar heb ik m'n knechtjes voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Open dan gvd eensch een topic![]()
We zijn 300 delen verder
Ik had al gereageerd op je aanwezigheid.quote:
Oke, dan kom ik ff op msn.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoi schatje, ik wil je nog even spreken.![]()
Gezellig.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef Godlike02 het volgende:
even snel dan
ga over 40 min naar huis
Ik ben eerder naar huis gegaan, had een kutdag op m'n werk.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef Godlike02 het volgende:
Liever eerder
even geen zin meer
Had zo een moeite om uit bed te komen
is niet over gegaan vandaag
hai feli trouwens nog met je contractverlenging! neem aan dat je die andere baan nu niet neemt?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben eerder naar huis gegaan, had een kutdag op m'n werk.
je doet t goed he meisquote:
Niet als ik het kan helpen . . .quote:
ik ben de hele dag al het topic aant killen voor de rest is er niks spannends gebeurdquote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Samenvatting?
Doei. We zijn allemaal geen singles meer!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Samenvatting?
Neuken dan maar?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al het topic aant killen voor de rest is er niks spannends gebeurd
Spreek voor jezelf, ik wil niet dat mijn status als single in twijfel getrokken wordt.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doei. We zijn allemaal geen singles meer!
Kut. Ben ik dus alleen hier.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doei. We zijn allemaal geen singles meer!
Dat krijg je als ik niet kan internetten op mn werk.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al het topic aant killen voor de rest is er niks spannends gebeurd
quote:
RM?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan...alhoewel..misschien met RM
![]()
nopequote:
rattman of zoiets...quote:
Iemand die wij kennen of de plaatselijke buurjongen ??quote:
Rattman?quote:
haha je zit dichter in de buurt dan je denktquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rattman?![]()
Is dat zoiets als Spiderman?
RATMENquote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha je zit dichter in de buurt dan je denkt![]()
Ynske is blijkbaar nogal dol op hem.quote:
ikke nietquote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske is blijkbaar nogal dol op hem.![]()
Vanwaar dan dat "RATMENquote:Op woensdag 7 september 2005 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke niet
Zwartedoos wil wel een beschuitje met hem gaan eten
omdat men vroeg wie RM wasquote:
Ik geloof dat ik het snap.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat men vroeg wie RM was
en ik eerst Rattman neergezet had
en zij zei dat ik in de buurt zat
dus toen wist ik weer dat t Ratmen was
en ik het dus goed geraden had
haha nee jullie snappen het allemaal nietquote:
heeeyquote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Elcaro het volgende:
* doet ff eten voor ie door moet *
wassut iemand anders?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha nee jullie snappen het allemaal niet![]()
mjah... zit hier al te stampen..quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey
niet te lang he
anders ben je te laat
Hoe weet jij nu of ik al dan niet snap wat Ynske bedoelt?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha nee jullie snappen het allemaal niet![]()
hierop reageerde ik met dat hij dichter in de buurt zat dan hij dacht aangezien ratman vanmiddag een superman cape voor me wilde aantrekkenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rattman?![]()
Is dat zoiets als Spiderman?
Ik weet niet wat vervelender is, niet kunnen internetten op je werk of wel kunnen internetten maar er niet aan toe komen omdat het druk is.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat krijg je als ik niet kan internetten op mn werk.
Misschien kun je je baas vragen om je werkzaamheden wat te verlichten omdat je anders niet aan Fokken toekomt?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef Light het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vervelender is, niet kunnen internetten op je werk of wel kunnen internetten maar er niet aan toe komen omdat het druk is.
lol...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef Elcaro het volgende:
[..]
mjah... zit hier al te stampen..![]()
moet trouwens in De Meern bij Oracle zijn, gheheheh![]()
ff mijn nick waarmaken
wha goed van mijquote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hierop reageerde ik met dat hij dichter in de buurt zat dan hij dacht aangezien ratman vanmiddag een superman cape voor me wilde aantrekken
@ynske maar je had dus wel gelijk![]()
ik snapte de hint al hoorquote:
hihiquote:Op woensdag 7 september 2005 18:15 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik snapte de hint al hoor![]()
Ik bel wel even als we klaar zijn daaro![]()
wat ga je daar doen???quote:Op woensdag 7 september 2005 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
Overmorgen maar weer eens een weekendje Arnhem.
lekkerquote:
ga maar lekker zwemmen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi
* Ynske gaat maar niet zwemmen vanaaf
denk t nietquote:Op woensdag 7 september 2005 18:17 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ga maar lekker zwemmen hoorBen er waarschijnlijk dan toch pas na die tijd
latorzquote:Op woensdag 7 september 2005 18:21 schreef Elcaro het volgende:
ff tandjes poetsen, en weer verder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |