ik ben de hele dag al het topic aant killen voor de rest is er niks spannends gebeurdquote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Samenvatting?
Doei. We zijn allemaal geen singles meer!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Samenvatting?
Neuken dan maar?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al het topic aant killen voor de rest is er niks spannends gebeurd
Spreek voor jezelf, ik wil niet dat mijn status als single in twijfel getrokken wordt.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doei. We zijn allemaal geen singles meer!
Kut. Ben ik dus alleen hier.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doei. We zijn allemaal geen singles meer!
Dat krijg je als ik niet kan internetten op mn werk.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al het topic aant killen voor de rest is er niks spannends gebeurd
quote:
RM?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan...alhoewel..misschien met RM
![]()
nopequote:
rattman of zoiets...quote:
Iemand die wij kennen of de plaatselijke buurjongen ??quote:
Rattman?quote:
haha je zit dichter in de buurt dan je denktquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rattman?![]()
Is dat zoiets als Spiderman?
RATMENquote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha je zit dichter in de buurt dan je denkt![]()
Ynske is blijkbaar nogal dol op hem.quote:
ikke nietquote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske is blijkbaar nogal dol op hem.![]()
Vanwaar dan dat "RATMENquote:Op woensdag 7 september 2005 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke niet
Zwartedoos wil wel een beschuitje met hem gaan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |