Ik ook!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ZO blij dat het hier nog steeds nergens over gaat!
over nixquote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
Waar gaat het over?
We wilden net over jou en de vraag of je nog single bent gaan roddelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
Waar gaat het over?
Vast het korps van Spannum, die had ik gisteren aan de deur. Ze kwamen Merci verkopen om de kas te spekken...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
de bel gaat en heb geen zin om open te maken![]()
Zo raak je nooit single afquote:Op woensdag 7 september 2005 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
de bel gaat en heb geen zin om open te maken![]()
Ah. Nou. Nee dus. Nu valt er weinig meer te roddelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We wilden net over jou en de vraag of je nog single bent gaan roddelen.![]()
Of juist des te meer.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah. Nou. Nee dus. Nu valt er weinig meer te roddelen.![]()
pff alsof er een bewonderaar aan de deur staatquote:
merci?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vast het korps van Spannum, die had ik gisteren aan de deur. Ze kwamen Merci verkopen om de kas te spekken...
Ik dacht nog toen ik die smiley er neerzette: "Oh wacht dan gaan ze vast daarover zeveren."quote:
Lekker hoor! In je dromen??quote:Op woensdag 7 september 2005 18:44 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga vanavond neuken heb ik me net voor genomen!
Dat heb ik niet nodigquote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lekker hoor! In je dromen??
Sorry, ik zal er over ophouden.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht nog toen ik die smiley er neerzette: "Oh wacht dan gaan ze vast daarover zeveren."
En zie. Zo voorspelbaar is niet leuk.
yep, ik heb meteen afgebeld, first thing this morningquote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hai feli trouwens nog met je contractverlenging! neem aan dat je die andere baan nu niet neemt?
De eerste jaloerse is binnen!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sure![]()
Maar ach, neuken op woensdag is zóóó 1950
Nee hoor, geniet ervan.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De eerste jaloerse is binnen!
Nog meer?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De eerste jaloerse is binnen!
Nog meer?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef Christine het volgende:
[..]
yep, ik heb meteen afgebeld, first thing this morning
| Forum Opties | |
|---|---|