nopequote:
rattman of zoiets...quote:
Iemand die wij kennen of de plaatselijke buurjongen ??quote:
Rattman?quote:
haha je zit dichter in de buurt dan je denktquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rattman?![]()
Is dat zoiets als Spiderman?
RATMENquote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha je zit dichter in de buurt dan je denkt![]()
Ynske is blijkbaar nogal dol op hem.quote:
ikke nietquote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske is blijkbaar nogal dol op hem.![]()
Vanwaar dan dat "RATMENquote:Op woensdag 7 september 2005 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke niet
Zwartedoos wil wel een beschuitje met hem gaan eten
omdat men vroeg wie RM wasquote:
Ik geloof dat ik het snap.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat men vroeg wie RM was
en ik eerst Rattman neergezet had
en zij zei dat ik in de buurt zat
dus toen wist ik weer dat t Ratmen was
en ik het dus goed geraden had
haha nee jullie snappen het allemaal nietquote:
heeeyquote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Elcaro het volgende:
* doet ff eten voor ie door moet *
wassut iemand anders?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha nee jullie snappen het allemaal niet![]()
mjah... zit hier al te stampen..quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey
niet te lang he
anders ben je te laat
Hoe weet jij nu of ik al dan niet snap wat Ynske bedoelt?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha nee jullie snappen het allemaal niet![]()
hierop reageerde ik met dat hij dichter in de buurt zat dan hij dacht aangezien ratman vanmiddag een superman cape voor me wilde aantrekkenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rattman?![]()
Is dat zoiets als Spiderman?
Ik weet niet wat vervelender is, niet kunnen internetten op je werk of wel kunnen internetten maar er niet aan toe komen omdat het druk is.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat krijg je als ik niet kan internetten op mn werk.
Misschien kun je je baas vragen om je werkzaamheden wat te verlichten omdat je anders niet aan Fokken toekomt?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef Light het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vervelender is, niet kunnen internetten op je werk of wel kunnen internetten maar er niet aan toe komen omdat het druk is.
lol...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef Elcaro het volgende:
[..]
mjah... zit hier al te stampen..![]()
moet trouwens in De Meern bij Oracle zijn, gheheheh![]()
ff mijn nick waarmaken
wha goed van mijquote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hierop reageerde ik met dat hij dichter in de buurt zat dan hij dacht aangezien ratman vanmiddag een superman cape voor me wilde aantrekken
@ynske maar je had dus wel gelijk![]()
ik snapte de hint al hoorquote:
hihiquote:Op woensdag 7 september 2005 18:15 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik snapte de hint al hoor![]()
Ik bel wel even als we klaar zijn daaro![]()
wat ga je daar doen???quote:Op woensdag 7 september 2005 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
Overmorgen maar weer eens een weekendje Arnhem.
lekkerquote:
ga maar lekker zwemmen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi
* Ynske gaat maar niet zwemmen vanaaf
denk t nietquote:Op woensdag 7 september 2005 18:17 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ga maar lekker zwemmen hoorBen er waarschijnlijk dan toch pas na die tijd
latorzquote:Op woensdag 7 september 2005 18:21 schreef Elcaro het volgende:
ff tandjes poetsen, en weer verder....
Ik ook!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ZO blij dat het hier nog steeds nergens over gaat!
over nixquote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
Waar gaat het over?
We wilden net over jou en de vraag of je nog single bent gaan roddelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef dawg het volgende:
Waar gaat het over?
Vast het korps van Spannum, die had ik gisteren aan de deur. Ze kwamen Merci verkopen om de kas te spekken...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
de bel gaat en heb geen zin om open te maken![]()
Zo raak je nooit single afquote:Op woensdag 7 september 2005 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
de bel gaat en heb geen zin om open te maken![]()
Ah. Nou. Nee dus. Nu valt er weinig meer te roddelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We wilden net over jou en de vraag of je nog single bent gaan roddelen.![]()
Of juist des te meer.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah. Nou. Nee dus. Nu valt er weinig meer te roddelen.![]()
pff alsof er een bewonderaar aan de deur staatquote:
merci?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vast het korps van Spannum, die had ik gisteren aan de deur. Ze kwamen Merci verkopen om de kas te spekken...
Ik dacht nog toen ik die smiley er neerzette: "Oh wacht dan gaan ze vast daarover zeveren."quote:
Lekker hoor! In je dromen??quote:Op woensdag 7 september 2005 18:44 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga vanavond neuken heb ik me net voor genomen!
Dat heb ik niet nodigquote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lekker hoor! In je dromen??
Sorry, ik zal er over ophouden.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht nog toen ik die smiley er neerzette: "Oh wacht dan gaan ze vast daarover zeveren."
En zie. Zo voorspelbaar is niet leuk.
yep, ik heb meteen afgebeld, first thing this morningquote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hai feli trouwens nog met je contractverlenging! neem aan dat je die andere baan nu niet neemt?
De eerste jaloerse is binnen!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sure![]()
Maar ach, neuken op woensdag is zóóó 1950
Nee hoor, geniet ervan.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De eerste jaloerse is binnen!
Nog meer?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog meer?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef Christine het volgende:
[..]
yep, ik heb meteen afgebeld, first thing this morning
Al was je dat wel, dan had je pech.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er over ophouden.![]()
Ik ben er ook helemaal niet in geïnteresseerd.![]()
Maar hoe zit het nou?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Al was je dat wel, dan had je pech.
Ik kan nu tot 1 januari blijven... maar mijn leidinggevende zei vandaag: "Meid, het is de IND. Ze bedenken tegen die tijd wel weer wat anders zodat je kan blijven".quote:
Ja, heb je je opblaaspop afgestoft?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog meer?
dat zou helemaal super zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan nu tot 1 januari blijven... maar mijn leidinggevende zei vandaag: "Meid, het is de IND. Ze bedenken tegen die tijd wel weer wat anders zodat je kan blijven".
Op het moment dat ik m'n nieuwsgierigheid niet meer in bedwang kan houden kom ik je gewoon voortdurend stalken in je fotoboek totdat je toegeeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Al was je dat wel, dan had je pech.
Spuit dr wel schoonquote:Op woensdag 7 september 2005 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, heb je je opblaaspop afgestoft?
Gefeli. Weer een ding minder om je druk over te maken.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan nu tot 1 januari blijven... maar mijn leidinggevende zei vandaag: "Meid, het is de IND. Ze bedenken tegen die tijd wel weer wat anders zodat je kan blijven".
Leuk plan!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op het moment dat ik m'n nieuwsgierigheid niet meer in bedwang kan houden kom ik je gewoon voortdurend stalken in je fotoboek totdat je toegeeft.![]()
Daarom... heb het er zoooo naar m'n zin.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Gefeli. Weer een ding minder om je druk over te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |