oooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwquote:
internetloos?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:00 schreef foksuk1981 het volgende:
En dan nog 2 daagjes werken en dan 2 en een halve dag internetloos doorbrengen in Port Zelande
Dat zou fijn zijn zegquote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
das waar(misschien pas je wel in mn koffer)
jahquote:
Ik snap dus ook niet waarom mensen naar salou willenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:05 schreef zwartedoos het volgende:
tis echt te belachelijk, t regent in salou en hier ist 29 graden![]()
Dan blijf je toch lekker thuis ??quote:Op woensdag 7 september 2005 16:05 schreef zwartedoos het volgende:
tis echt te belachelijk, t regent in salou en hier ist 29 graden![]()
grin dat is waar ja... maar ja...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
Virtueel dronken worden is veel verstandiger voor geest en lichaam![]()
tis ook niet mijn favo plek maar ga naar mn vaders verjaardag, t gaat niet zo goed met zn gezondheidquote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap dus ook niet waarom mensen naar salou willen![]()
Wonen je ouders daar dan? Of zijn ze er op vakantie?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:07 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tis ook niet mijn favo plek maar ga naar mn vaders verjaardag, t gaat niet zo goed met zn gezondheid
ze overwinteren daarquote:Op woensdag 7 september 2005 16:08 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Wonen je ouders daar dan? Of zijn ze er op vakantie?
tot het golfslagbad aan gaatquote:Op woensdag 7 september 2005 16:07 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
grin dat is waar ja... maar ja...
wat kan je anders doen bij Centreparcs....
Beetje in het zwembad hangen... doe me er dan ook maar wat te drinken bij
check!quote:
en dan is de winter hier nog niet eens begonnenquote:
Jah idd.... geen goed plan dus... of ik moet de hele dag in het bubbelbad blijven zittenquote:
Altijd warmquote:Op woensdag 7 september 2005 16:11 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Jah idd.... geen goed plan dus... of ik moet de hele dag in het bubbelbad blijven zitten![]()
hij is hartpatient en heeft pas een operatie gehad waarbij wat complicaties zijn ontstaan, infarct en stilstand en gescheurde ader ed..veel beter zal t niet met m gaan hooguit slechter..maar ja, daarom wil ik ook nog op zn 60e verjaardag zijn. je weet nooit of t de laatste isquote:Op woensdag 7 september 2005 16:10 schreef Elcaro het volgende:
[..]
check!
Hopen dat het snel beter gaat met je pa dan...![]()
oe meisquote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij is hartpatient en heeft pas een operatie gehad waarbij wat complicaties zijn ontstaan, infarct en stilstand en gescheurde ader ed..veel beter zal t niet met m gaan hooguit slechter..maar ja, daarom wil ik ook nog op zn 60e verjaardag zijn. je weet nooit of t de laatste is![]()
damn... veel plezier en sterkte dan maarquote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij is hartpatient en heeft pas een operatie gehad waarbij wat complicaties zijn ontstaan, infarct en stilstand en gescheurde ader ed..veel beter zal t niet met m gaan hooguit slechter..maar ja, daarom wil ik ook nog op zn 60e verjaardag zijn. je weet nooit of t de laatste is![]()
Dat WIL ik niet eens wetenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Altijd warm![]()
En waarom het warm is moet je maar niet aan denken![]()
ben t alweer vergeten er waren erzoveel..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:13 schreef Elcaro het volgende:
[..]
damn... veel plezier en sterkte dan maar![]()
*heeft nu nog meer spijt van opmerking van gisteren*
Owkee... das een hele prestatiequote:Op woensdag 7 september 2005 16:15 schreef Ynske het volgende:
ik heb spierpijn
in de wreef van mijn duim
nee das waar maar probeer er t beste van te maken...paar daagjes in salou heb ik er dan wel voor over( stomme zon en strand ookquote:
Goed....... misschien moet ik het zwemmen maar overslaan... wat kan je nog meer doen op / in zo'n parkquote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet die kinderen slaan als het geel aan het worden is![]()
* Ynske geeft zwartedoos een dikke *hug*quote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee das waar maar probeer er t beste van te maken...paar daagjes in salou heb ik er dan wel voor over( stomme zon en strand ook)
is van t nieten denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Owkee... das een hele prestatie.....
thanksquote:Op woensdag 7 september 2005 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske geeft zwartedoos een dikke *hug*
wippenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:18 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Goed....... misschien moet ik het zwemmen maar overslaan... wat kan je nog meer doen op / in zo'n park
hahahahaquote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee das waar maar probeer er t beste van te maken...paar daagjes in salou heb ik er dan wel voor over( stomme zon en strand ook)
Zuipenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:18 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Goed....... misschien moet ik het zwemmen maar overslaan... wat kan je nog meer doen op / in zo'n park
-grin-quote:
Hoe doen ze dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
-grin-
Jah.... maar daarvoor hoef ik niet naar zo'n park....
Daar hebben ze andere parken voor![]()
Ze hebben er een virtuele bowlingbaan.... misschien is dat wat![]()
ik heb echt geeeeeeeen idee....quote:Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat?
* Godlike02 gaat google er bij pakken
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef Elcaro het volgende:
* gaat maar eens van Groningen naar Utrecht, met tussenstop in Apeldoorn voor wat te eten....*
Laterquote:Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef Elcaro het volgende:
* gaat maar eens van Groningen naar Utrecht, met tussenstop in Apeldoorn voor wat te eten....*
Dus ik moet San Fransisco 'omkegelen'quote:Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
Wat dacht u van 'virtueel bowlen'? Op een groot scherm rollen de ballen door de straten van San Francisco. En dat gaat zeker niet zonder hindernissen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |