Neem 'n Maerycke als 21 jarige..quote:
html wil nogwel lukken. Meestal. Ik wil de enquetes voor mijn afstudeerscriptie online zetten zodat studenten hem online in kunnen vullen. Maar dan alle vragen op een aparte pagina. Dat kan alleen met php....quote:Op woensdag 7 september 2005 01:05 schreef du_ke het volgende:
Heb ooit eens wat lopen klooien met een php forum maar dan krijg je stap voor stap uitleg over wat je moet doen. Dan lukt het wel.
Welnee, dat kan met veel meer dan php.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
html wil nogwel lukken. Meestal. Ik wil de enquetes voor mijn afstudeerscriptie online zetten zodat studenten hem online in kunnen vullen. Maar dan alle vragen op een aparte pagina. Dat kan alleen met php....
Iets eenvoudigers?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Welnee, dat kan met veel meer dan php.
Niet dat ik weet, dus php ligt wel voor de hand.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef sizzler het volgende:
Iets eenvoudigers?
Ik programmeerde nog toen alles nog niet windows-based was (C++quote:
Pff ben blij dat ik dat allemaal heb overgeslagenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik programmeerde nog toen alles nog niet windows-based was (C++) maar dit snap ik helaas niet meer, omdat ik me er werkelijk nog nooit in heb verdiept.
liggen is beter, laten we het gewoon doen, Maerycke.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:26 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Op hoge hakken breek je alleen maar je nek...
ASP.NET is inderdaad vele malen beter. Alleen het is soms onhandig om andere documenten op te roepen. Met php kun je hele documenten meenemen in de uiteindelijke PHP-output. Met ASP.NET gaat dat wat moeilijker, maar work-around is bijna altijd snel gevonden.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:27 schreef Drugshond het volgende:
php = een mengelvorm van java en VB ( echt OO kun je er niet mee bakken ). Als de pagina geladen is dan kun je niks meer over-erven. Omdat het server scripting is.
Ik wil de echte Harry terug! Die deed niet van dit soort onzedelijke voorstellen!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
liggen is beter, laten we het gewoon doen, Maerycke.
Mooi, gelukkig geen C++ met ATL, COM, DCOM, STL en nog wat vage shit.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kan VB, VB.NET, C# (ben er nog mee bezig), C, gevalideerde XHTML, HTML 4.0, javascript (een beetje
), de linux shell scripts sh, bash en een beetje perl, pascal, PHP en pure machinecode (na het door een decompiler als ADA is gehaald uiteraard
). Verder is computergerelateerde wiskunde op mijn niveau natuurlijk onmisbaar.
PHP is redelijk open source... pak een distro van Linux (Lamppix of Xampp) en jat wat acrobat classes. En elk document kun je prima weergeven. Freebee ontwikkelingen zonder licensie kosten.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
ASP.NET is inderdaad vele malen beter. Alleen het is soms onhandig om andere documenten op te roepen. Met php kun je hele documenten meenemen in de uiteindelijke PHP-output. Met ASP.NET gaat dat wat moeilijker, maar work-around is bijna altijd snel gevonden.
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken en geconcludeerd dat het zonde van mijn tijd was.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi, gelukkig geen C++ met ATL, COM, DCOM, STL en nog wat vage shit.
Weet jij dan wat ik nu weer fout doe: Php-formulier ?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kan VB, VB.NET, C# (ben er nog mee bezig), C, gevalideerde XHTML, HTML 4.0, javascript (een beetje
), de linux shell scripts sh, bash en een beetje perl, pascal, PHP en pure machinecode (na het door een decompiler als ADA is gehaald uiteraard
). Verder is computergerelateerde wiskunde op mijn niveau natuurlijk onmisbaar.
Morgen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weet jij dan wat ik nu weer fout doe: Php-formulier ?
Ow ik dacht dat de mens het evenbeeld van God was enzo.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef Drugshond het volgende:
Godsdienstlerares 'te sexy' om les te geven : Loof de heer.....Loof de heer
[afbeelding]
Dat de cijfers van BvD tegenvallen vind ik niet vreemd, volgens mij liepen die vorig jaar ook al terug.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:54 schreef pberends het volgende:
BvD (Talpa) 292.000 kijkers, Jensen (RTL) 479.000.
Met het verschil dat Jensen ook niet doet alsof hij serieus genomen moet worden. Bij Hart van NL doen ze dat wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat de cijfers van BvD tegenvallen vind ik niet vreemd, volgens mij liepen die vorig jaar ook al terug.
Maar dat er bijna 500.000 mensen (nou ja) naar Jensen kijken is wel heel erg. Maar ach 'Hart van Nederland' is ook het best bekeken "nieuws" programma van Nederland![]()
Ik kan HvNL meer waarderen dan Jensen geloof ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met het verschil dat Jensen ook niet doet alsof hij serieus genomen moet worden. Bij Hart van NL doen ze dat wel.
Mwoa, 1998 was ook al een mooi punt geweest hoor, toen werd villa BvD opgericht en werd Jan Mulder als 'voetbal-expert' aangesteld om het WK in Frankrijk te verslaan. Nederland verloor toen van de Fransen in de kwartfinale geloof ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:07 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind Jensen wel cool. Op tv minder dan op de radio overigens
BvD hadden op hun hoogtepunt moeten stoppen. 5 jaar geleden
iig ze hadden al lang met pensioen moeten zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef Tafkahs het volgende:
Mwoa, 1998 was ook al een mooi punt geweest hoor, toen werd villa BvD opgericht en werd Jan Mulder als 'voetbal-expert' aangesteld om het WK in Frankrijk te verslaan. Nederland verloor toen van de Fransen in de kwartfinale geloof ik.
Wij hadden Robert Jasper Grootveld bij de AH vorig jaar, dat was pas lachenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:33 schreef Drugshond het volgende:
Gisteren was het weer lachen bij de Appie Heijn.
Elke dag zitten daar zwevers op straat met een pot bier en genieten van het zonnetje.
Ik ging gisteren shoppen tegen sluitingstijd en toen liepen de zwervers in de AH en zaten ze te zeuren dat het schaaltje kaas reeds opgeruimd was.Waar is dat schaal dat hier vandaag stond ?
- Die ligt in de prullenbak, dat soort dingen gaan we niet bewaren voor de volgende dag.Ik wil een stukje kaas en ik stap wel naar de bedrijfsleider om opheldering te vragen. Ik als klant heb recht op een stukje kaas.
- Het is goed met jou, ik ga geen nieuw kaasblok aansnijden. Je kunt die rommel uit de prullenbak hebben.Ik wil een nieuw stukje kaas.
De rest heb ik niet meer meegekregen.... ik werd een beetje simpel van die gast. Ondertussen zaten zijn handen wel te grabbelen naar de kaaspuntjes die in de schappen liggen.En nee ik heb geen kaas meer gekocht.
quote:Rechter: SGP discrimineert, stop subsidie
De Staatkundig Gereformeerde Parij (SGP) mag géén overheidssubsidie meer krijgen. Dat heeft de rechtbank in Den Haag bepaald in een proefproces dat was aangespannen door een aantal maatschappelijke organisaties, waaronder het Clara Wichmann Instituut. De organisaties vinden dat de SGP vrouwen discrimineert door ze uit te sluiten van het passief kiesrecht. De rechter ging daar in mee.
Volgens de uitspraak handelt de Nederlandse staat onrechtmatig door een discriminerende partij te subsidiëren. Door vrouwen niet toe te laten als volwaardig lid, handelt de SGP in strijd met het Vrouwenverdrag, dat in de jaren 80 door de Nederlandse staat is geratificeerd. Daarmee heeft Nederland zich verplicht passende maatregelen te nemen om discriminatie van vrouwen in het politieke en openbare leven uit te bannen, zo stelt de rechter. Maar ons land is de verplichtingen uit dit verdrag niet nagekomen omdat de overheid niets heeft ondernomen om aan de discriminatie van vrouwen door de SGP een einde te maken. Sterker nog, ze heeft zelfs de SGP ondersteund door middel van het verlenen van subsidie, aldus de uitspraak.
Overleg
De SGP, de oudste politieke partij van Nederland, voert eerst overleg met advocaten voordat het met een reactie komt. Bij de partij hebben vrouwen geen stemrecht en mogen ze geen lid van de gemeenteraad of het parlement worden. De SGP haalt zijn wijsheid dat de vrouw ondergeschikt is aan de man uit de bijbel: "In de bijbel staat dat de man het hoofd is van de vrouw, en daarnaar willen wij leven", zo zei SGP-voorzitter Kolijn eerder.
Uit de jongste cijfers van de Kiesraad blijkt dat de SGP in 2001 ruim 300.000 euro aan subsidies ontving. Dat is ongeveer eenderde van de inkomsten van de partij.
Er was in het proefproces ook geëist dat de SGP een einde moest maken aan het weren van vrouwen als volwaardig lid van de partij. De rechter zou daartoe de huidige partijstatuten nietig moeten verklaren. Dat deed de rechtbank niet, omdat geen SGP-vrouwen zich bij het proces hadden aangesloten.
Goed nieuws inderdaad. Onze huishomo heeft er ook al een topic over aangemaaktquote:
Vorig seizoen 800k gemiddeld, das toch wel iets meer dan 300kquote:Op woensdag 7 september 2005 11:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat de cijfers van BvD tegenvallen vind ik niet vreemd, volgens mij liepen die vorig jaar ook al terug.
Maar dat er bijna 500.000 mensen (nou ja) naar Jensen kijken is wel heel erg. Maar ach 'Hart van Nederland' is ook het best bekeken "nieuws" programma van Nederland![]()
Dirkjan roeleert.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef du_ke het volgende:
[...]
Ik heb niks tegen afzeik-tv maar dan graag wel een beetje niveauquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
Jensen is verder een prima programma. Hij maakt gewoon afzeik-tv en dat weet iedereen, ook de gasten die er komen. Dat moet je niet serieus nemen, alleen mensen die Jensen serieus nemen ergeren zich aan hem, maar de het is niet de bedoeling van een niet-serieus programma dat je het serieus neemt, blabla.
Dat kan M. beter....quote:Op woensdag 7 september 2005 13:01 schreef du_ke het volgende:
Hehe de klusjesman heeft ruzie met ons huis, 4 lagen behang en 6 kleuren verf over elkaar heen.
Dat is het succes van Jensen juist, dat het geen niveau heeft. Dat is Jensen. Dat weet iedereen toch. Ook de gasten.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen afzeik-tv maar dan graag wel een beetje niveau
Daarom de vergelijking met Hart van NL, ook geen niveau en scoort als een gek.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is het succes van Jensen juist, dat het geen niveau heeft. Dat is Jensen. Dat weet iedereen toch. Ook de gasten.
Krabben. Nadeel is wel dat het hier nu een stofbende is en er nu 's ochtends geen 1 maar 2 man beginnen met herrie maken (1 bij ons en 1 bij de achterburen en die is al een week bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |