Neem 'n Maerycke als 21 jarige..quote:
html wil nogwel lukken. Meestal. Ik wil de enquetes voor mijn afstudeerscriptie online zetten zodat studenten hem online in kunnen vullen. Maar dan alle vragen op een aparte pagina. Dat kan alleen met php....quote:Op woensdag 7 september 2005 01:05 schreef du_ke het volgende:
Heb ooit eens wat lopen klooien met een php forum maar dan krijg je stap voor stap uitleg over wat je moet doen. Dan lukt het wel.
Welnee, dat kan met veel meer dan php.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
html wil nogwel lukken. Meestal. Ik wil de enquetes voor mijn afstudeerscriptie online zetten zodat studenten hem online in kunnen vullen. Maar dan alle vragen op een aparte pagina. Dat kan alleen met php....
Iets eenvoudigers?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Welnee, dat kan met veel meer dan php.
Niet dat ik weet, dus php ligt wel voor de hand.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef sizzler het volgende:
Iets eenvoudigers?
Ik programmeerde nog toen alles nog niet windows-based was (C++quote:
Pff ben blij dat ik dat allemaal heb overgeslagenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik programmeerde nog toen alles nog niet windows-based was (C++) maar dit snap ik helaas niet meer, omdat ik me er werkelijk nog nooit in heb verdiept.
liggen is beter, laten we het gewoon doen, Maerycke.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:26 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Op hoge hakken breek je alleen maar je nek...
ASP.NET is inderdaad vele malen beter. Alleen het is soms onhandig om andere documenten op te roepen. Met php kun je hele documenten meenemen in de uiteindelijke PHP-output. Met ASP.NET gaat dat wat moeilijker, maar work-around is bijna altijd snel gevonden.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:27 schreef Drugshond het volgende:
php = een mengelvorm van java en VB ( echt OO kun je er niet mee bakken ). Als de pagina geladen is dan kun je niks meer over-erven. Omdat het server scripting is.
Ik wil de echte Harry terug! Die deed niet van dit soort onzedelijke voorstellen!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
liggen is beter, laten we het gewoon doen, Maerycke.
Mooi, gelukkig geen C++ met ATL, COM, DCOM, STL en nog wat vage shit.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kan VB, VB.NET, C# (ben er nog mee bezig), C, gevalideerde XHTML, HTML 4.0, javascript (een beetje
), de linux shell scripts sh, bash en een beetje perl, pascal, PHP en pure machinecode (na het door een decompiler als ADA is gehaald uiteraard
). Verder is computergerelateerde wiskunde op mijn niveau natuurlijk onmisbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |