Wel, ik voel veel sympathie voor mannetjes als du_ke, zij dragen veel bij aan de wereld, maar het is niet iets dat constant in je gedachten leeft zeg maar..quote:Op woensdag 7 september 2005 00:46 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nee Harry.. dat ging het niet. Maar hoe zat dat nou met jou en Alpha mannetjes als duke?
Ik ben in ieder geval geen Pools vrouwtje, Harry, dus daarin moet ik je helaas teleurstellen...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wel, ik voel veel sympathie voor mannetjes als du_ke, zij dragen veel bij aan de wereld, maar het is niet iets dat constant in je gedachten leeft zeg maar..
Wat ben jij voor vrouwtje?
Ik heb je nota bene Maerycke gegeven, backstabber!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef du_ke het volgende:
Harry is het afgewezen mannetje dat door lollig doen probeert terug te komen.
Ach dat zal best meevallen heb net een uitnodiging afgeslagen om nog veel meer te gaan zuipenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef Drugshond het volgende:
Du_Ke = Pu_ke .... na de fles rose.
De tweede teleurstelling voor Harry deze avond...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik heb je nota bene Maerycke gegeven, backstabber!
Tja, wat zal ik hier dan eens op antwoordenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen Pools vrouwtje, Harry, dus daarin moet ik je helaas teleurstellen...
Wat was de eerste ook alweer?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De tweede teleurstelling voor Harry deze avond...
Ach hij is onderhand wel een beetje aan de opeenvolgende teleurstellingen gewend...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De tweede teleurstelling voor Harry deze avond...
Jaquote:Op woensdag 7 september 2005 00:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je takelt wel erg snel af hè? Moeten we ons hier zorgen gaan maken over je?
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:51 schreef sizzler het volgende:
Zijn hier mensen die verstand hebben van php-formulieren?
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef du_ke het volgende:
Ach dat zal best meevallen heb net een uitnodiging afgeslagen om nog veel meer te gaan zuipen.
ja soms kan en moet dat. Ik ga morgen een poging wagen nog een beetje productief te zijnquote:
daar heb ik weer geen moeite mee.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik stel het invullen van m'n belastingformulier al een half jaar uit.
Ach dat doen we al. Een plaatsje naast Ramses Shaffie in het huis voor kosakovpatienten is al geregeldquote:Op woensdag 7 september 2005 00:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je takelt wel erg snel af hè? Moeten we ons hier zorgen gaan maken over je?
Ach het gaat ook best nog wel een keer komen gok ik. Kan over vorig jaar een mooi bedrag terugvragen maar ik denk er nooit aan of ik heb geen zinquote:Op woensdag 7 september 2005 00:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
daar heb ik weer geen moeite mee.
Zorg jij nou maar dat GroenLinks een beetje pragmatisch wordt en uit de academische-weet-ik-veel-sfeer komtquote:Op woensdag 7 september 2005 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat doen we al. Een plaatsje naast Ramses Shaffie in het huis voor kosakovpatienten is al geregeld.
Php-formulierquote:Op woensdag 7 september 2005 00:55 schreef Drugshond het volgende:
Wat is de vraag Sizzler ?
Maawr, vinden we nou echt dat Veewrman zo slecht is geweeswt met zijn landbouwsubsidiews...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:00 schreef du_ke het volgende:
Ach dat academische sfeertje vind ik wel ok. Al dat tomatengesmijt is ook niet echt mijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |