PHP is redelijk open source... pak een distro van Linux (Lamppix of Xampp) en jat wat acrobat classes. En elk document kun je prima weergeven. Freebee ontwikkelingen zonder licensie kosten.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
ASP.NET is inderdaad vele malen beter. Alleen het is soms onhandig om andere documenten op te roepen. Met php kun je hele documenten meenemen in de uiteindelijke PHP-output. Met ASP.NET gaat dat wat moeilijker, maar work-around is bijna altijd snel gevonden.
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken en geconcludeerd dat het zonde van mijn tijd was.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi, gelukkig geen C++ met ATL, COM, DCOM, STL en nog wat vage shit.
Weet jij dan wat ik nu weer fout doe: Php-formulier ?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik kan VB, VB.NET, C# (ben er nog mee bezig), C, gevalideerde XHTML, HTML 4.0, javascript (een beetje
), de linux shell scripts sh, bash en een beetje perl, pascal, PHP en pure machinecode (na het door een decompiler als ADA is gehaald uiteraard
). Verder is computergerelateerde wiskunde op mijn niveau natuurlijk onmisbaar.
Morgen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weet jij dan wat ik nu weer fout doe: Php-formulier ?
Ow ik dacht dat de mens het evenbeeld van God was enzo.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef Drugshond het volgende:
Godsdienstlerares 'te sexy' om les te geven : Loof de heer.....Loof de heer
[afbeelding]
Dat de cijfers van BvD tegenvallen vind ik niet vreemd, volgens mij liepen die vorig jaar ook al terug.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:54 schreef pberends het volgende:
BvD (Talpa) 292.000 kijkers, Jensen (RTL) 479.000.
Met het verschil dat Jensen ook niet doet alsof hij serieus genomen moet worden. Bij Hart van NL doen ze dat wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat de cijfers van BvD tegenvallen vind ik niet vreemd, volgens mij liepen die vorig jaar ook al terug.
Maar dat er bijna 500.000 mensen (nou ja) naar Jensen kijken is wel heel erg. Maar ach 'Hart van Nederland' is ook het best bekeken "nieuws" programma van Nederland![]()
Ik kan HvNL meer waarderen dan Jensen geloof ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met het verschil dat Jensen ook niet doet alsof hij serieus genomen moet worden. Bij Hart van NL doen ze dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |