Waarom? Sjors woont in, Nina is gewoon de dochter.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ouderlijk gaat nogal lastig he slimmerd.
Maar ze heeft in inder geval meer te zeggen dan Nina.
Nina is een klein kind, Sjors nog enigszins volwassen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom? Sjors woont in, Nina is gewoon de dochter.
Ik ook. De actrice haar kwaliteiten en uiterlijk, de rol, de lijnen. Allemaal bagger.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef Airelle het volgende:
Ik vind Nina juist helemaal verschrikkelijk.
Met der iets te felle lacoste shirtjes.
En dat zou dus niet kloppen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ouderlijk gaat nogal lastig he slimmerd.
Maar ze heeft in inder geval meer te zeggen dan Nina.
Ze speelt belabberd en is een irritante verschijning. Daarbij saaie lijntjes inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook. De actrice haar kwaliteiten en uiterlijk, de rol, de lijnen. Allemaal bagger.
Nee dat kan Janine (of Ludo) doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat zou dus niet kloppen.
Nina kan Sjors in feitelijk nu gewoon ontslaan.![]()
Als je christen bent hoef je niet op de brandstapel hoor (tenzij protestants in een andere eeuw).quote:Op donderdag 8 september 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
Nieuw verhaallijntje: Ray krijgt met Sjors, als Ray uit het klooster komt heeft ze eindelijk der christelijke hunk! En vervolgens kunnen ze samen op de brandstapel.
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nina is een klein kind, Sjors nog enigszins volwassen.
Nee, omdat ze ouder isquote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja, omdat ze de bijbel volgt zeker.
Wel als je er stelselmatig anderen mee lastig valt.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als je christen bent hoef je niet op de brandstapel hoor (tenzij protestants in een andere eeuw)..
Ik kijk het niet meer dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vind in deze verhaalijn Sjors vervelender dan Nina![]()
Vorig jaar nog wel ja, maar volgens de GTST-kalender niet meer.quote:
Mee eens, mee eensquote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel als je er stelselmatig anderen mee lastig valt.
De GTST-kalender klopt als sinds jaar en dag niet meerquote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Vorig jaar nog wel ja, maar volgens de GTST-kalender niet meer.
De vooroordelen worden weer bevestigtquote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Sjors gaat dus met haar broer binnenkort. Inteelt = typisch christelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |