Waarom? Sjors woont in, Nina is gewoon de dochter.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ouderlijk gaat nogal lastig he slimmerd.
Maar ze heeft in inder geval meer te zeggen dan Nina.
Nina is een klein kind, Sjors nog enigszins volwassen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom? Sjors woont in, Nina is gewoon de dochter.
Ik ook. De actrice haar kwaliteiten en uiterlijk, de rol, de lijnen. Allemaal bagger.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef Airelle het volgende:
Ik vind Nina juist helemaal verschrikkelijk.
Met der iets te felle lacoste shirtjes.
En dat zou dus niet kloppen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ouderlijk gaat nogal lastig he slimmerd.
Maar ze heeft in inder geval meer te zeggen dan Nina.
Ze speelt belabberd en is een irritante verschijning. Daarbij saaie lijntjes inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook. De actrice haar kwaliteiten en uiterlijk, de rol, de lijnen. Allemaal bagger.
Nee dat kan Janine (of Ludo) doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat zou dus niet kloppen.
Nina kan Sjors in feitelijk nu gewoon ontslaan.![]()
Als je christen bent hoef je niet op de brandstapel hoor (tenzij protestants in een andere eeuw).quote:Op donderdag 8 september 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
Nieuw verhaallijntje: Ray krijgt met Sjors, als Ray uit het klooster komt heeft ze eindelijk der christelijke hunk! En vervolgens kunnen ze samen op de brandstapel.
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nina is een klein kind, Sjors nog enigszins volwassen.
Nee, omdat ze ouder isquote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja, omdat ze de bijbel volgt zeker.
Wel als je er stelselmatig anderen mee lastig valt.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als je christen bent hoef je niet op de brandstapel hoor (tenzij protestants in een andere eeuw)..
Ik kijk het niet meer dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vind in deze verhaalijn Sjors vervelender dan Nina![]()
Vorig jaar nog wel ja, maar volgens de GTST-kalender niet meer.quote:
Mee eens, mee eensquote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel als je er stelselmatig anderen mee lastig valt.
De GTST-kalender klopt als sinds jaar en dag niet meerquote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Vorig jaar nog wel ja, maar volgens de GTST-kalender niet meer.
De vooroordelen worden weer bevestigtquote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Sjors gaat dus met haar broer binnenkort. Inteelt = typisch christelijk.
Nee, ik ben gewoon een demagoog.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De vooroordelen worden weer bevestigt![]()
Het is Sjors Langeveld en George Vandermeerquote:Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Die bek van Sjors Vandermeer.
Meen je dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is Sjors Langeveld en George Vandermeer![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee het is eigenlijk maar een grapje![]()
Ze willen samen graag nog één keer een Martini drinken.quote:
Ja belachelijk is dat... Z'n vader is natuurlijk een heel ander verhaal. Misschien kan au pair Harmsen uitkomst bieden.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
En die Lucas heeft toch ook geen oppas meer nodig? Hij's 11 ofzo!
Alleen jammer dat de vertolker van Lucas binnekort 15 wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ja belachelijk is dat... Z'n vader is natuurlijk een heel ander verhaal. Misschien kan au pair Harmsen uitkomst bieden.
Dan nog de vraag, hoe kent dat wijf Janine en Ludo? Zou het Lisette verbouwd zijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:00 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Wordt die vijftien?
Jezus, ik denk dat geval is een jaar of tien... Niet dus.
Janine is ook echt een domme doos he... In plaats dat ze die non op d'r bek ramt op het moment dat ze thee gaan drinken...
Vond het wel cool hoor, die pop. Ben benieuwd wat ze nog meer doet in dat klooster. Was toch wel typisch dat Ray weer niet verder dan de gang mocht komen.
En die Nina, tering...
Hoe slecht acteert die griet?! Niet te geloven...
Hoezo jammer? Stefano is toch de kleuter.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef Nano het volgende:
Alleen jammer dat de vertolker van Lucas binnenkort 15 wordt.![]()
Dat heeft Ray haar natuurlijk verteld.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef Nano het volgende:
Dan nog de vraag, hoe kent dat wijf Janine en Ludo? Zou het Lisette verbouwd zijn?![]()
Ja hoor jij kent ze weer allemaalquote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de vertolker van Lucas binnekort 15 wordt.![]()
Ik wou net zeggen. Ray heeft Vincenza alles verteld over Janine en haar "obsessie".quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat heeft Ray haar natuurlijk verteld.
House of wax achtig zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Frey het volgende:
Is die pop eigenlijk wel een pop? Misschien was het ooit een mens![]()
Zo orgineel is gtst niet dus wie weetquote:Op donderdag 8 september 2005 21:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Moest ik ook meteen aan denken.![]()
De een spaart Dagobert Duck beeldjes, de ander levende poppen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef Frey het volgende:
Het klooster is dus gewoon een groot poppenhuis en Ray en Janine worden Vincenza's nieuwe poppen![]()
Shaken, not Stirred !quote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze willen samen graag nog één keer een Martini drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |