jaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
oh jee nu beginnen jullie het heel verwarrend te maken voor Babetje:
Stephanie Kreeft = Stephanie Stenders???
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die dat pubergedoe van Nina verschrikkelijk irritant en onderschatting van de kijker vindt?
nope, ik heb eigenlijk alleen alles van Linda bewaard, sorryquote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wup heb jij ergens ook nog het volgende fragment staan:
Jef gaat op de huwelijksdag van Arnie en Roos even tussendoor naar AA&F om iets op te halen, in zijn stoel zit Frits van Houten met die typische uitdagende lach en zegt stralend: Jef! Wij gaan samenwerken!
(Frits had toen stiekem Daniels aandelen overgenomen, door Daniel met gokken erin te luizen)
Wil toch wel eens weten hoe je de filmpjes zo klein krijgtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef Wup het volgende:
GTST 1995, Linda, Janine & het Simon Dekker museum ~ [5.08 min; 8.2 Mb] ~
Maakt niet uit, die andere filmpjes maken het helemaal goedquote:Op woensdag 7 september 2005 22:58 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, ik heb eigenlijk alleen alles van Linda bewaard, sorry
ik herinner me dat lijntje trouwens nog wel.
sorry dat ik daar nog niet gereageerd had, helemaal vergetenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef Frey het volgende:
Wil toch wel eens weten hoe je de filmpjes zo klein krijgt
sinds wanneer krijg ik een underscore?!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef Wup het volgende:
even een filmpje om bij te komen, ik heb het volgens mij al eens in een tournament geplaatst, zo rond de tijd dat babette_21 ging onderhandelen met mevrouw van Veen?
ik ken 'm inderdaad al [of nog], maar hij blijft wel geinigquote:GTST 1995, Linda, Janine & het Simon Dekker museum ~ [5.08 min; 8.2 Mb] ~
sinds je nu concurrentie hebt van mevrouw van Veen natuurlijk.....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef babette21 het volgende:
sinds wanneer krijg ik een underscore?!
sterker nog: sinds wanneer krijg ik van jou de complete versie?!
mja ik maak voor jou die andere met Arnie, Linda & de abortus nog wel eens maar daar heb ik voorlopig nog geen tijd voorquote:ik ken 'm inderdaad al [of nog], maar hij blijft wel geinig
wát zegt u?!? ik ga nu gewoon, na een jaarlang lief doen én goeie deals regelen aan de kant gezet worden?!?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef Wup het volgende:
sinds je nu concurrentie hebt van mevrouw van Veen natuurlijk.....
topquote:mja ik maak voor jou die andere met Arnie, Linda & de abortus nog wel eens maar daar heb ik voorlopig nog geen tijd voor
nee hoor, ik ga tukken & bovendien: de beste heb ik al 's gehad: de complete Thailand-lijnquote:andere Linda verzoekjes misschien?
oh hoe stoer, hier hadden we 't laatst nog over...!! dank uquote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef Wup het volgende:
oke nog eentje voor het slapen gaan [ en om het goed te maken natuurlijk]
GTST , Dian & Floris op het dak ~ [1.34 min; 2.6 Mb] ~
Dank je welquote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry dat ik daar nog niet gereageerd had, helemaal vergeten
ik converteer gewoon op ongeveer 200k, dat is qua kwaliteit wel voldoende , anders krijg je van die enorme bestanden
Heb je het vervolg ook ?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:47 schreef Frey het volgende:
Het is gelukt![]()
De kwaliteit is wel slechter, maar daarom is het filmpje ook langer
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/cover%2017%203.JPG]afbeelding][/url]
Wat jij beschrijft gebeurde in aflevering 749/750 (laatste 2 afl. van seizoen 4) en die heb ik toevallig op tape staan. Ik zal het fragment binnenkort wel eens online zetten.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wup heb jij ergens ook nog het volgende fragment staan:
Jef gaat op de huwelijksdag van Arnie en Roos even tussendoor naar AA&F om iets op te halen, in zijn stoel zit Frits van Houten met die typische uitdagende lach en zegt stralend: Jef! Wij gaan samenwerken!
(Frits had toen stiekem Daniels aandelen overgenomen, door Daniel met gokken erin te luizen)
Oh geweldig!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft gebeurde in aflevering 749/750 (laatste 2 afl. van seizoen 4) en die heb ik toevallig op tape staan. Ik zal het fragment binnenkort wel eens online zetten.
Volgens mij zette ze de radio juist express harder..quote:Op donderdag 8 september 2005 11:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha wat een fout weer![]()
Nina zet de radio zachter maar het geluid gaat harder![]()
Ja dat wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Volgens mij zette ze de radio juist express harder..
Als echte audiokenner moet ik hiet even ingrijpen, het volume werd aangegeven in dB's, waarbij 0 het maximum is en -60 dB het minimum.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar je zag het metertje terug lopen van 38 naar 20.
Plus ze draaide naar links en dan zet je de radio zachter![]()
Klopt dat ook bij een digitaal metertje ?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als echte audiokenner moet ik hiet even ingrijpen, het volume werd aangegeven in dB's, waarbij 0 het maximum is en -60 dB het minimum.
Echter op veel verstekers laten ze die - weg.
Dat van links draaien is me niet opgevallen.
Maar een foto om het te bewijzen (hetzij onduidelijk)
[afbeelding]
Ja mijn ouders hebben een digitale receiver die loopt van 62dB (zijn zachtst) tot 0dB net als die versterker van Ninaquote:Op donderdag 8 september 2005 12:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klopt dat ook bij een digitaal metertje ?![]()
Nauwja dan zou het wel zo zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 12:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja mijn ouders hebben een digitale receiver die loopt van 62dB (zijn zachtst) tot 0dB net als die versterker van Nina![]()
[Edit] Hier nog link speciaal voor Maikel![]()
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?PHPSESSID=75ed06fd42e8392482984dbbe2ac102f&topic=26887.new
[/edit]
Grappig Nano... Zal ik vanavond op letten.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Nano het volgende:
Viel het dan niemand op dat Janine continu andere kleren aanheeft, terwijl ze in dat klooster zit?
Wehkamp bezorgt ook aan huis binnen 24 uurquote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Nano het volgende:
Viel het dan niemand op dat Janine continu andere kleren aanheeft, terwijl ze in dat klooster zit?
Ze snijd Janine de strot door. En dan gaat ze met Rayquote:Op donderdag 8 september 2005 17:22 schreef Frey het volgende:
Ik ben vanavond benieuwd naar Vincenza![]()
Ja, Nina gedraagt zich volwassener dan Sjorsje.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat doet Sjors trouwens bazig over Nina.
Wat heeft de 1ne huppelkut nou te zeggen over de andere?![]()
De ene is een sortement van au pair en die andere is de dochter des huizesquote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat doet Sjors trouwens bazig over Nina.
Wat heeft de 1ne huppelkut nou te zeggen over de andere?![]()
Nina is een 16jarig meisje .quote:Op donderdag 8 september 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
De ene is een sortement van au pair en die andere is de dochter des huizes.
Ik heb die knoop vorige week ook doorgehaktquote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef BVO het volgende:
Dit is de druppel hoor, ik kijk niet meer.
Dat Nina-gedoe is echt té saai. Meer iets voor Zoop ofzo.
Ouderlijk gaat nogal lastig he slimmerdquote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nina is een 16jarig meisje .
En volgens mij heeft Sjors als au pair verder geen ouderlijk gezag ofzo,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |