Ja dat wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Volgens mij zette ze de radio juist express harder..
Als echte audiokenner moet ik hiet even ingrijpen, het volume werd aangegeven in dB's, waarbij 0 het maximum is en -60 dB het minimum.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar je zag het metertje terug lopen van 38 naar 20.
Plus ze draaide naar links en dan zet je de radio zachter![]()
Klopt dat ook bij een digitaal metertje ?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als echte audiokenner moet ik hiet even ingrijpen, het volume werd aangegeven in dB's, waarbij 0 het maximum is en -60 dB het minimum.
Echter op veel verstekers laten ze die - weg.
Dat van links draaien is me niet opgevallen.
Maar een foto om het te bewijzen (hetzij onduidelijk)
[afbeelding]
Ja mijn ouders hebben een digitale receiver die loopt van 62dB (zijn zachtst) tot 0dB net als die versterker van Ninaquote:Op donderdag 8 september 2005 12:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klopt dat ook bij een digitaal metertje ?![]()
Nauwja dan zou het wel zo zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 12:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja mijn ouders hebben een digitale receiver die loopt van 62dB (zijn zachtst) tot 0dB net als die versterker van Nina![]()
[Edit] Hier nog link speciaal voor Maikel![]()
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?PHPSESSID=75ed06fd42e8392482984dbbe2ac102f&topic=26887.new
[/edit]
Grappig Nano... Zal ik vanavond op letten.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Nano het volgende:
Viel het dan niemand op dat Janine continu andere kleren aanheeft, terwijl ze in dat klooster zit?
Wehkamp bezorgt ook aan huis binnen 24 uurquote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Nano het volgende:
Viel het dan niemand op dat Janine continu andere kleren aanheeft, terwijl ze in dat klooster zit?
Ze snijd Janine de strot door. En dan gaat ze met Rayquote:Op donderdag 8 september 2005 17:22 schreef Frey het volgende:
Ik ben vanavond benieuwd naar Vincenza![]()
Ja, Nina gedraagt zich volwassener dan Sjorsje.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat doet Sjors trouwens bazig over Nina.
Wat heeft de 1ne huppelkut nou te zeggen over de andere?![]()
De ene is een sortement van au pair en die andere is de dochter des huizesquote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat doet Sjors trouwens bazig over Nina.
Wat heeft de 1ne huppelkut nou te zeggen over de andere?![]()
Nina is een 16jarig meisje .quote:Op donderdag 8 september 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
De ene is een sortement van au pair en die andere is de dochter des huizes.
Ik heb die knoop vorige week ook doorgehaktquote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef BVO het volgende:
Dit is de druppel hoor, ik kijk niet meer.
Dat Nina-gedoe is echt té saai. Meer iets voor Zoop ofzo.
Ouderlijk gaat nogal lastig he slimmerdquote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nina is een 16jarig meisje .
En volgens mij heeft Sjors als au pair verder geen ouderlijk gezag ofzo,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |