quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en zo snel gesorteerd ook; daar kan <bepaalde user> nog wat van leren!
neem jij rocky mee ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef tech het volgende:
Fipo!
Houden jullie dit topic een week of twee open?
ik doe altijd aardigquote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef Remix het volgende:doet eens aardig tegen die bepaalde user...
en je kiton bestel je nu uit parijs en die is er als je channel no5 van de DA op is?quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef creno het volgende:
hmm als ik die fierce nu bestel (wat ik niet doe want ik wil weten hoe ie ruikt) dan heb ik hem binnen als mijn Kiton op is !
Ik zou 'm niet bestellen..quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef creno het volgende:
hmm als ik die fierce nu bestel (wat ik niet doe want ik wil weten hoe ie ruikt) dan heb ik hem binnen als mijn Kiton op is !
quote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
en je kiton bestel je nu uit parijs en die is er als je channel no5 van de DA op is?
Het Engelse 'those things' placht men te schrijven als "ðose þings". In het Engels zijn ze er al een jaartje of 800 mee gestopt, het IJslands heeft die boekstaven nog.quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is dit een letter? En zo ja, hoe spreek ik die uit?
en de channel no5 is eigenlijk van je vriendje dus die gaat dubbel zo snel opquote:
hmmm, als ik dit iets eerder had geweten dan had ik tegen een vriendin kunnen zeggen, Neem mee, maar die stap op dit moment in het vliegtuig terug naar huis !quote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou 'm niet bestellen..
eerst proberen iemand te vinden die 'm heeft. En als je bestelt.. bestel meer dan 1 dingetje, ander kom je met verzendkosten echt heel klote uit
zip it batty boyquote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
en de channel no5 is eigenlijk van je vriendje dus die gaat dubbel zo snel op
jeej! dilemma!
wrom ben je nou weer in een kutstemming dan?quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef Ang3l het volgende:
*krezip op repeat*
Waraom draai je altijd zeikmuziek als je je kut voelt en blije muziek als je je blij voelt?
Zou toch handiger zijn andersom, om de boel wat te dempen?
Omdat m'n relatie van 3 jaar en 4 maanden nog steeds voorbij is .....quote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
wrom ben je nou weer in een kutstemming dan?
waarom mis ik dat nieuws?quote:Op maandag 5 september 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat m'n relatie van 3 jaar en 4 maanden nog steeds voorbij is .....
de timing is perfect: net na je vakantie, net voor je verjaardag, net als het kut gaat met je werk.quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom mis ik dat nieuws?
kut voor je.. en jullie waren juist met de verhuisplannen bezig.. wat een kutmoment ook..
dat zou je wel willen hè, aan mijn jockstrap snuffelen !quote:Op maandag 5 september 2005 22:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan maar die musky geur uit je jockstrap
" jah das een nieuwe geur"![]()
wel balen inderdaad...quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de timing is perfect: net na je vakantie, net voor je verjaardag, net als het kut gaat met je werk.
Ja, hij weet 't wel uit te kiezen....
quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef creno het volgende:
[..]
dat zou je wel willen hè, aan mijn jockstrap snuffelen !![]()
Gevoelens kun je idd niet echt timen, I know.quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
wel balen inderdaad...
maar gevoelens zijn nu eenmaal zo...
sterkte vent!
ik ging alleen door op jou fantasie !quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef petre86 het volgende:
[..]hou je perverse fantasieën voor je
het komt altijd tegelijk... altijd. maar ik snap hetquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevoelens kun je idd niet echt timen, I know.
Maar khad het liever een half jaar eerder gehad toen ik sterker in m'n schoenen stond.
*knuffel*quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de timing is perfect: net na je vakantie, net voor je verjaardag, net als het kut gaat met je werk.
Jah. ff de maandafsluiting uitzitten en dan zie ik wel verder. Kga (volgende week) dinsdag al met een vriendin eten. Morgen sporten, woensdag naar de opening van het schouwburg seizoen, donderdag ben ik jarig, vrijdag trainen, zaterdag naar brigitte kaandorp.....quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*knuffel*
Probeer lekker wat leuke dingen te gaan doen met vrienden..
Nee.. Cora is verledentijd.quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Cora het volgende:
Hallo!
Ikben dan wel geen homo, maar ik wilde even wat Mora snacks serveren.
Alsjeblieft en nog een prettige avond.
grr. was dus zijn keuze.. maar je bent iig niet(langer) aan het lijntje gehouden dan..quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitterbal pak*quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Cora het volgende:
Hallo!
Ikben dan wel geen homo, maar ik wilde even wat Mora snacks serveren.
Alsjeblieft en nog een prettige avond.
Dank je.quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Nee.. Cora is verledentijd.
Het is ook niet aardig om daar mee te spotten!![]()
*jalours isquote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. ff de maandafsluiting uitzitten en dan zie ik wel verder. Kga (volgende week) dinsdag al met een vriendin eten. Morgen sporten, woensdag naar de opening van het schouwburg seizoen, donderdag ben ik jarig, vrijdag trainen, zaterdag naar brigitte kaandorp.....
Balkon, allerachterste rij... don;t bequote:
quote:
* petre86 met volle mond onschuldig om zich heen kijkt..quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef creno het volgende:
[..]
ik gaf hem net aan andyvie waar de schaal mysterieus verdween, kijk hem kwaad aan !
ging jij niet met tech mee ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef TehRockstar het volgende:'Tis al zo laat!
Moeten jullie niet naar school/werk?
Waar heb jij het nou weer over, roddeltante!quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. ff de maandafsluiting uitzitten en dan zie ik wel verder. Kga (volgende week) dinsdag al met een vriendin eten. Morgen sporten, woensdag naar de opening van het schouwburg seizoen, donderdag ben ik jarig, vrijdag trainen, zaterdag naar brigitte kaandorp.....
Speciaal een kroketje voor jou!quote:Op maandag 5 september 2005 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Oeh, lekker een kroketje, daar had ik net trek in.
Dank je wel!
Ik ook... praatgroepje oprichten?quote:
En om nou met hem te gaan zitten sms-en, dat is ook weer zoiets hè.quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook... praatgroepje oprichten?
sms hem de vraag: wat wil je op dit moment kwijt op fok!quote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En om nou met hem te gaan zitten sms-en, dat is ook weer zoiets hè..
quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef Stroekie het volgende:
Ja truste, fijne vakantie of een knuffel
zoek maar uit waar je het meeste behoefte aan hebt
Ja, maar misschien is-ie wel aan het bellen of tv aan het kijken of The Sims aan het spelen of zit-ie vreselijk te stressen voor een deadline en dan ga ik hem een beetje zitten storen met mijn stomme sms-jes dus dat durf ik niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef creno het volgende:
[..]
sms hem de vraag: wat wil je op dit moment kwijt op fok!
en dan post je dat hier, en dan is ie toch een beetje bij ons![]()
Is het geen leuk idee om hem straks in de efteling een print out van alle door hem gemiste topics te overhandigen??quote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
neu hooguit gefladderdquote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef creno het volgende:
[..]wat kom jij ineens pinnig de bocht door gevlogen
quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is-ie wel aan het bellen of tv aan het kijken of The Sims aan het spelen of zit-ie vreselijk te stressen voor een deadline en dan ga ik hem een beetje zitten storen met mijn stomme sms-jes dus dat durf ik niet..
deze (en vele andere) uitspraken zijn nu te vinden in...quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
En is misschien Waxxer ons wel helemaal ontgroeid en vindt-ie ons nou eigenlijk kei stom.. Zoals een 13 jarige terug kijkt op z'n playmobil speelgoed.
.
Komt een beetje desperate over misschien...quote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En nu ga ik dus zéker doorquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben jij trouwens niet zo'n hele oude user? Nog uit de tijd van Helga enzo?.
* Andyvie is werkloosquote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef TehRockstar het volgende:'Tis al zo laat!
Moeten jullie niet naar school/werk?
ooo daar heeft anne1982 me een tijdje geleden ook over verteld !quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
een autistische jongen wil een moord oplossen en vertelt zijn verhaal heel simpel heel gestructureerd. je ziet zijn wereld.
de agent raakt me aan, ik houd er niet van als ik word aangeraakt, dus sla ik de agent
alles word heel logisch en berekend gebracht door de hoofdpersoon, ook al is het superbizar
sjees ik dacht meteen: dat kan m'n kind wel wezenquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
een autistische jongen wil een moord oplossen en vertelt zijn verhaal heel simpel heel gestructureerd. je ziet zijn wereld.
de agent raakt me aan, ik houd er niet van als ik word aangeraakt, dus sla ik de agent
alles word heel logisch en berekend gebracht door de hoofdpersoon, ook al is het superbizar
Als je 't hooft erbij wegdenkt wel jaquote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
ik keek vandaag naar de vleeskeuring van veronica's lekkerste, en op de site staan de deelnemers van vorige week, deze is best yammie
[afbeelding]
Toen ik die stukjes las, dacht ik wel "is dat een autist?"quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Is dat nou littekenweefsel of haar op zijn borst?quote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
ik keek vandaag naar de vleeskeuring van veronica's lekkerste, en op de site staan de deelnemers van vorige week, deze is best yammie
[afbeelding]
Wat een aap.quote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
zou toch wel een slechte operatie van z'n implantaten zijn als het echt littekenweefsel isquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat nou littekenweefsel of haar op zijn borst?
Die kijkt wel geil!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
deze blijf ik lekker vinden grrrrr![]()
![]()
en op 30 december 2005 de laatste Mamma Mia las ik, of kunnen we nog met een verlenning rekening houden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die kijkt wel geil!
Avond allemaal![]()
En 26 september naar het feestje van Joop, opening nieuwe theaterseizoen!!!![]()
Je gaat met aanhang?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die kijkt wel geil!
Avond allemaal![]()
En 26 september naar het feestje van Joop, opening nieuwe theaterseizoen!!!![]()
Ik weet alleen dat er een stopcampagne komt, maar toen nu toe is het iedere keer uitverkocht, dus dan zal dat welquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en op 30 december 2005 de laatste Mamma Mia las ik, of kunnen we nog met een verlenning rekening houden?
Mjah... Ze post nauwelijks meer, maar houdt wel haar weblog bij.quote:
Geile zonnebril.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Ze post nauwelijks meer, maar houdt wel haar weblog bij..
[afbeelding]
"Als Paris Hilton haar hoofd nog schuiner houdt, druipen haar hersens uit haar oor."..
Dat MEEN je niet?quote:
Oh, dan zal maatje wel weer willen... Ze wilde ook al naar de laatste voorstelling van Jon Eerdmans.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er een stopcampagne komt, maar toen nu toe is het iedere keer uitverkocht, dus dan zal dat wel
haha, nee helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dan zal maatje wel weer willen... Ze wilde ook al naar de laatste voorstelling van Jon Eerdmans.
Jij kan zeker geen korting regelen?
Damn. 70 piek is gewoon te veel nu.quote:
omdat het zakje leeg isquote:
Zo heet mijn broertjequote:
Want? Smaak, idee, geur? Alles?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Stroekie het volgende:
Waxxer, jongen welkom
uw bijdragen worden hier door een aantal mensen node gemist![]()
kortom je status als bijzonder geval is ook al geen garantie voor een spoedige oplossing van het Wanadoo versus KPN conflict??quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef Waxxer het volgende:
Nog steeds geen internet thuis hoor, daar niet van, maar ja he.... Dientengevolge!
Nou, ja, nu moet ik wachten op een bericht van Wanadoo, zij wachten op goedkeuring van de KPN om de lijn te herstellen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kortom je status als bijzonder geval is ook al geen garantie voor een spoedige oplossing van het Wanadoo versus KPN conflict??
Ja echt waar, lees anders vorige topic nog maar even voor het laatste stukje terug!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]Pardon??
![]()
Echt waar....?![]()
Nou ja, heb wel weer een verhaal op mijn weblog gezet net.Maar denk niet dat iemand het kan opbrengen door de hele tekst te komen...
Maar er zeurt zeker niemand meer?![]()
Heej dat is het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Wat is't toch een geweldig boek
My name is Christopher John Francis Boone. I know all the countries of the world and their capital cities and every prime number up to 7,057.
Eight years ago, when I first met Siobhan, she showed me this picture
![]()
and I knew that it meant 'sad,' which is what I felt when I found the dead dog.
Then she showed me this picture
![]()
and I knew that it meant 'happy', like when I'm reading about the Apollo space missions, or when I am still awake at 3 am or 4 am in the morning and I can walk up and down the street and pretend that I am the only person in the whole world.
Then she drew some other pictures
![]()
![]()
![]()
![]()
but I was unable to say what these meant.
I got Siobhan to draw lots of these faces and then write down next to them exactly what they meant. I kept the piece of paper in my pocket and took it out when I didn't understand what someone was saying. But it was very difficult to decide which of the diagrams was most like the face they were making because people's faces move very quickly.
When I told Siobhan that I was doing this, she got out a pencil and another piece of paper and said it probably made people feel very
![]()
and then she laughed. So I tore the original piece of paper up and threw it away. And Siobhan apologised. And now if I don't know what someone is saying I ask them what they mean or I walk away.
Nou, ik kan het niet vinden hoor....quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja echt waar, lees anders vorige topic nog maar even voor het laatste stukje terug!!!
dat moet volgens mij jouw ego echt wel strelen !!!!!
En ja ik heb wel de tijd genomen om mij door het verhaal over Rochel H te lezen![]()
eens kijken of ik met wat knip en plak werk je kan helpenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik kan het niet vinden hoor....![]()
En ik heb nu een stuk geschreven over eehhh... koffersop mijn weblog
zie het probleem al, was nog in dit topic na 23.00 uurgisteravondquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eens kijken of ik met wat knip en plak werk je kan helpen
[quote]Op maandag 5 september 2005 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik mis Waxxer..
Dan moet je de termperatuur van de verwarming wat lager zetten.quote:
Dan heb je een ziekte te pakken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:20 schreef TehRockstar het volgende:
De verwarming staat uit. Raam staat wijdopen en een ventilator op mn kop
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je een ziekte te pakken.
Hai!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:13 schreef XMN8R het volgende:
Waxxer !!!!!
Heb je Wanadoo-Wouter nog niet gebeld?
NYC was super!! Ik wil snel weer terug, en de rest ook geloof ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:35 schreef Waxxer het volgende:
Hai!!!![]()
Yoow wassuuuupppp??
Hoe was het in NYC????
En ik heb Wouter nooit meer gesproken na die ene keer....![]()
Laat ik het zo zeggen: iemand met een zachte G is in staat mij om te praten en mijn Windows XP-computer in te ruilen voor een 286.quote:
Ggggggeil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: iemand met een zachte G is in staat mij om te praten en mijn Windows XP-computer in te ruilen voor een 286.![]()
Ik ben jaloooeeeerrrssssss....quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
NYC was super!! Ik wil snel weer terug, en de rest ook geloof ik. Heb je de foto's al gezien?
Wouter moet je gewoon nog een keer bellen, vindt ie vast niet erg hoor.
achtentachetig groene kacheltjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: iemand met een zachte G is in staat mij om te praten en mijn Windows XP-computer in te ruilen voor een 286.![]()
nounounounouquote:
Ik heb geen zachte "G", ik kan de"G niet eens uitspreken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nounounounoudat is wel overdreven, maar ik moet dat woord een zachte-g iemand dd niet oren zeggen he?
Joe tjainies?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen zachte "G", ik kan de"G niet eens uitspreken.
Ik hoop met je mee, want ik heb nog geen rekening gekregen. Als het voor elkaar is, stuur ik iig een aagetekende klachtenbrief waarin ik idd eis dat ik geen adsl-kosten betaal en dat ik de telefoontjes naar de servicedienst vergoed krijg. Een nee heb je, een ja kun je krijgen, maar de lange van drie kwartier (en dat zijn er vier of vijf) wil ik iig terugbetaald krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef Andyvie het volgende:
Wax: ik mag toch hopen dat je nu geen abonnement betaald voor je ADSL he?
Goeiemorgen trouwens allemaal.
Oke man!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga maar eens douchen en dan bij school kijken.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*tam*tam*tam*tadadadadam*tam*tadam*!!!![]()
So, yoow, wassup bro??
13 uur?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]prima.. 13 uur geslapen
![]()
met u dan?
mwah droomde dat ik een vampier was en samen met mijn vrouw in een kasteel woonde en mensen uitnodigde en ze dan uiteindelijk vermoorddequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
13 uur?Nou ja, jetlag he?
Dan mag dat! Sowieso trouwens! Geen nachtmerries gehad toch he?
Met mij gaat het goed, waarde heer!Er is gelukkig meer dan Internet in het leven, anders was ik de wanhoop nabij....
Vond je NY ook leuk??
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!!
We hebben je gemist in NY. Blubber was een waardeloze gids
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil een knuffel nu!
Ik ben nog moequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ben je er van opgeknapt?
Mag je binnenkort je weer kapot gaan ergeren op het werk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben nog moe
Hehe.. maar ik voel me stukken beter ja
NEE!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag je binnenkort je weer kapot gaan ergeren op het werk.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!!
We hebben je gemist in NY. Blubber was een waardeloze gids
We misten je praatjes..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hai!!
Nouhou....![]()
]
Ja maar als ik gids was, dan stonden we in een hotelreceptie in New Orleans ofzo ipv New York....Ik ben absoluut niet gidserig!
Maar hoe kúnnen jullie aan mij denken, als je midden in NYC staat?
Ik klap er dicht van!
(...)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goedzo.. dan kunnen wij hier rustig over je roddelen
Dag dagquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, ga je gang.
Tschus heaumeaux!
Nou ja, dat mag ik inderdaad hopen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We misten je praatjes..
Maar desalniettemin hebben we het ook zonder jou wel erg leuk gehad
Nee..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef Waxxer het volgende:
Hahahahaha heb je nou bij ALLE 319, ik zeg driehonderdnegentien, foto's commentaar gezet??![]()
![]()
![]()
Het was wel een neger jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:00 schreef Waxxer het volgende:
En die shuttlebus!Wie bstuurde hem?? B-A??
![]()
Ik klik nu op het kruisje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah mooi.
alleen lukt het niet echt..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik probeer wat knuffelijker over te komen.
Weer terug naar NYC?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
alleen lukt het niet echt..
ik ben weg
was dan ook op die verkapte uitnodiging ingegaan en samen met Tech naar IJsland gegaan, dan had je d'r nu geen last van gehad...quote:
je druk maken als het zo heet is is ook geen goed idee toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dan ook op die verkapte uitnodiging ingegaan en samen met Tech naar IJsland gegaan, dan had je d'r nu geen last van gehad...
en wij ook niet.....![]()
oh euh nee, want dan is het hier zo saai![]()
kauwgom is toch voor bЯ3E5aH sletjes? Of ben ik daar nu 20 jaar te laat meequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef wonderer het volgende:
Ik mag geen kauwgom meer van de dokter, wat moet ik nou?!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Stroekie het volgende:
en ik ga straks als ik hier klaar ben met werken op weg naar huis ook eerst even het water induiken![]()
Je bent er met een weekje vanaf, soms 2quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb echt met tegenzin zitten eten net. Kut jetlag..
Ik hoop morgen alquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:23 schreef error het volgende:
[..]
Je bent er met een weekje vanaf, soms 2
Inderdaad.. dan moet je alleen even die eerste hele lange dag doorkomen en dan goed slapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:25 schreef error het volgende:
Naar het Westen reizen is veeeeeel prettiger
In business-class is het heerlijk slapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:27 schreef Vlarp het volgende:
Inderdaad.. dan moet je alleen even die eerste hele lange dag doorkomen en dan goed slapen
Maar terug sla je een nacht over, want in het vliegtuig slaap je toch nauwelijks
Jij bent gewoon een onwijze asoquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In business-class is het heerlijk slapen.
Welnee... gewoon wachten tot iedereen slaapt, dan het gordijntje opzij schuiven en op een lege stoel gaan liggenquote:
Maar ik heb lekker bijna 13 uur geslapen afgelopen nachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Welnee... gewoon wachten tot iedereen slaapt, dan het gordijntje opzij schuiven en op een lege stoel gaan liggen.
*schouderklopje geef*quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:32 schreef Vlarp het volgende:
Maar ik heb lekker bijna 13 uur geslapen afgelopen nacht![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In business-class is het heerlijk slapen.
+-5 minuten fietsen naar schoolquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef TehRockstar het volgende:morgen om 6 uur op voor school, elke dag 7 uur les
Kewl!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef error het volgende:
Dat wordt kinderen meppen in de economy, vrees ik
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
kauwgom is toch voor bЯ3E5aH sletjes? Of ben ik daar nu 20 jaar te laat mee
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
+-5 minuten fietsen naar school
morgen om 10:30 eerste college.. mwoah.. kwart voor 10 uit bed?
Op de heen en terug weg waren ze allemaal rustig gelukkigquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef error het volgende:
[..]
Mijn Platinum FB Card is er niet voor eind van de week.
Wél een leuk tijdverdrijf natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef error het volgende:
Mijn Platinum FB Card is er niet voor eind van de week.
maar maar maar donderdag wel om 8:45 eerste collegequote:
Heb jij ook zo'n kaart!???quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wél een leuk tijdverdrijf natuurlijk.
Nog één keer op en neer naar NY en ik kan gratis naar een zeker tropisch eiland!
Ik wil oook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar maar maar donderdag wel om 8:45 eerste collegedus om 8 uur er uit
en dan
dan
daaaaaaaàn!
vanaf 12 uur vrij.. tot 13:30 vrijdag.. dus de traditionele donderdag-stapavond is gezellig!
yepzquote:
Neem je je schep mee?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nog één keer op en neer naar NY en ik kan gratis naar een zeker tropisch eiland!
Die miles mogen gerust bij mij ingeleverd worden hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Tsk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yepz.
Vanmiddag is de aanvraag voor de miles van onze New York-trip verzonden; weer een dikke 7000 mijltjes erbij.
Ik wil in de lounge; ik wil geen plastic stoeltjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yepz.
Vanmiddag is de aanvraag voor de miles van onze New York-trip verzonden; weer een dikke 7000 mijltjes erbij.
uiteraard! en een paar pallets water voor het eerste laagjequote:
Die plastic stoeltjes zijn ook zonder bijbetaling wel te omzeilen; een business-troontje op de west-oostroute is veeeeeel waardevollerquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef error het volgende:
Ik wil in de lounge; ik wil geen plastic stoeltjes
Ik neem mijn puntenoverzicht maar mee ipv kaart, denk ik
alleen barrage?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb alleen maar een papiertje waar barrage opstaat
Lekker puhquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb alleen maar een papiertje waar barrage opstaat
en ik in de autoquote:
Wie had het over bijbetalen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
uiteraard! en een paar pallets water voor het eerste laagje.
[..]
Die plastic stoeltjes zijn ook zonder bijbetaling wel te omzeilen; een business-troontje op de west-oostroute is veeeeeel waardevoller.
FB-miles zijn ook geld waard, die besteed ik zelf liever niet aan een duffe loungequote:
Donderdag, RTL 4quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
wanneer?
Vaak kun je uit meerdere luchtvaartmaatschappijen kiezen. Error en ik hebben een Flying Blue-kaart van AirFrance/KLM, maar Delta AirLines doet ook aan dat programma mee dus de NYC-miles kunnen ook gedeclareerd wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef wonderer het volgende:
Ik had trouwens ook miles moeten sparen, 5 keer op en neer naar Boston moet toch wat opleveren...
Alleen ben je dan afhankelijk van een maatschappij, toch?
Ik ga voorlopig nog maar een keer, dus... had het eerder moeten doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vaak kun je uit meerdere luchtvaartmaatschappijen kiezen. Error en ik hebben een Flying Blue-kaart van AirFrance/KLM, maar Delta AirLines doet ook aan dat programma mee dus de NYC-miles kunnen ook gedeclareerd worden.
Als je nu lid wordt krijg je op je eerstvolgende vlucht binnen zes maanden 3000 bonusmiles!
En wapper maar flink met je AmEx-kaart, dat levert ook punten op.
Euhm... voorlopig zoek ik liever bestemmingen waarmee ik m'n fiscale bijtelling er een beetje uit kan halen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vaak kun je uit meerdere luchtvaartmaatschappijen kiezen. Error en ik hebben een Flying Blue-kaart van AirFrance/KLM, maar Delta AirLines doet ook aan dat programma mee dus de NYC-miles kunnen ook gedeclareerd worden.
Als je nu lid wordt krijg je op je eerstvolgende vlucht binnen zes maanden 3000 bonusmiles!
En wapper maar flink met je AmEx-kaart, dat levert ook punten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |