quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en zo snel gesorteerd ook; daar kan <bepaalde user> nog wat van leren!
neem jij rocky mee ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef tech het volgende:
Fipo!
Houden jullie dit topic een week of twee open?
ik doe altijd aardigquote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef Remix het volgende:doet eens aardig tegen die bepaalde user...
en je kiton bestel je nu uit parijs en die is er als je channel no5 van de DA op is?quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef creno het volgende:
hmm als ik die fierce nu bestel (wat ik niet doe want ik wil weten hoe ie ruikt) dan heb ik hem binnen als mijn Kiton op is !
Ik zou 'm niet bestellen..quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef creno het volgende:
hmm als ik die fierce nu bestel (wat ik niet doe want ik wil weten hoe ie ruikt) dan heb ik hem binnen als mijn Kiton op is !
quote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
en je kiton bestel je nu uit parijs en die is er als je channel no5 van de DA op is?
Het Engelse 'those things' placht men te schrijven als "ðose þings". In het Engels zijn ze er al een jaartje of 800 mee gestopt, het IJslands heeft die boekstaven nog.quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is dit een letter? En zo ja, hoe spreek ik die uit?
en de channel no5 is eigenlijk van je vriendje dus die gaat dubbel zo snel opquote:
hmmm, als ik dit iets eerder had geweten dan had ik tegen een vriendin kunnen zeggen, Neem mee, maar die stap op dit moment in het vliegtuig terug naar huis !quote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou 'm niet bestellen..
eerst proberen iemand te vinden die 'm heeft. En als je bestelt.. bestel meer dan 1 dingetje, ander kom je met verzendkosten echt heel klote uit
zip it batty boyquote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
en de channel no5 is eigenlijk van je vriendje dus die gaat dubbel zo snel op
jeej! dilemma!
wrom ben je nou weer in een kutstemming dan?quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef Ang3l het volgende:
*krezip op repeat*
Waraom draai je altijd zeikmuziek als je je kut voelt en blije muziek als je je blij voelt?
Zou toch handiger zijn andersom, om de boel wat te dempen?
Omdat m'n relatie van 3 jaar en 4 maanden nog steeds voorbij is .....quote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
wrom ben je nou weer in een kutstemming dan?
waarom mis ik dat nieuws?quote:Op maandag 5 september 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat m'n relatie van 3 jaar en 4 maanden nog steeds voorbij is .....
de timing is perfect: net na je vakantie, net voor je verjaardag, net als het kut gaat met je werk.quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom mis ik dat nieuws?
kut voor je.. en jullie waren juist met de verhuisplannen bezig.. wat een kutmoment ook..
dat zou je wel willen hè, aan mijn jockstrap snuffelen !quote:Op maandag 5 september 2005 22:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan maar die musky geur uit je jockstrap
" jah das een nieuwe geur"![]()
wel balen inderdaad...quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de timing is perfect: net na je vakantie, net voor je verjaardag, net als het kut gaat met je werk.
Ja, hij weet 't wel uit te kiezen....
quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef creno het volgende:
[..]
dat zou je wel willen hè, aan mijn jockstrap snuffelen !![]()
Gevoelens kun je idd niet echt timen, I know.quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
wel balen inderdaad...
maar gevoelens zijn nu eenmaal zo...
sterkte vent!
ik ging alleen door op jou fantasie !quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef petre86 het volgende:
[..]hou je perverse fantasieën voor je
het komt altijd tegelijk... altijd. maar ik snap hetquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevoelens kun je idd niet echt timen, I know.
Maar khad het liever een half jaar eerder gehad toen ik sterker in m'n schoenen stond.
*knuffel*quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de timing is perfect: net na je vakantie, net voor je verjaardag, net als het kut gaat met je werk.
Jah. ff de maandafsluiting uitzitten en dan zie ik wel verder. Kga (volgende week) dinsdag al met een vriendin eten. Morgen sporten, woensdag naar de opening van het schouwburg seizoen, donderdag ben ik jarig, vrijdag trainen, zaterdag naar brigitte kaandorp.....quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*knuffel*
Probeer lekker wat leuke dingen te gaan doen met vrienden..
Nee.. Cora is verledentijd.quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Cora het volgende:
Hallo!
Ikben dan wel geen homo, maar ik wilde even wat Mora snacks serveren.
Alsjeblieft en nog een prettige avond.
grr. was dus zijn keuze.. maar je bent iig niet(langer) aan het lijntje gehouden dan..quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitterbal pak*quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Cora het volgende:
Hallo!
Ikben dan wel geen homo, maar ik wilde even wat Mora snacks serveren.
Alsjeblieft en nog een prettige avond.
Dank je.quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Nee.. Cora is verledentijd.
Het is ook niet aardig om daar mee te spotten!![]()
*jalours isquote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. ff de maandafsluiting uitzitten en dan zie ik wel verder. Kga (volgende week) dinsdag al met een vriendin eten. Morgen sporten, woensdag naar de opening van het schouwburg seizoen, donderdag ben ik jarig, vrijdag trainen, zaterdag naar brigitte kaandorp.....
Balkon, allerachterste rij... don;t bequote:
quote:
* petre86 met volle mond onschuldig om zich heen kijkt..quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef creno het volgende:
[..]
ik gaf hem net aan andyvie waar de schaal mysterieus verdween, kijk hem kwaad aan !
ging jij niet met tech mee ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef TehRockstar het volgende:'Tis al zo laat!
Moeten jullie niet naar school/werk?
Waar heb jij het nou weer over, roddeltante!quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. ff de maandafsluiting uitzitten en dan zie ik wel verder. Kga (volgende week) dinsdag al met een vriendin eten. Morgen sporten, woensdag naar de opening van het schouwburg seizoen, donderdag ben ik jarig, vrijdag trainen, zaterdag naar brigitte kaandorp.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |