Veertig klopt wel, maar die 60 daarna zijn voor mij nieuw. Niet dat ik de bijbel uit mijn hoofd ken ofzo, maar 40 komt me véél bekender voor dan 60 (of 100)...quote:Op maandag 5 september 2005 00:13 schreef wonderer het volgende:
Eerst veertig met een spaans rietje ofzo. Daarna een stuk of zestig met een kattestaart met weerhaken.
Ik zit op 1:11 nu. Pilatus wast zijn handen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:15 schreef Stroekie het volgende:
Wonderer
ben je al ver in de film gevorderd??
want zonder nu direct te willen spoileren maar 1 zo'n scene duurde toch bijna een kwartier of zo?
Ruk zequote:Op maandag 5 september 2005 00:18 schreef creno het volgende:
ik ga ook mijn bed op zoeken, en mijn handen gaan lekker onder de dekens
quote:
nee hoor, ik laat het tegenwoordig doenquote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef anne1982 het volgende:
[..]
euhm...![]()
Dat deed hij toch altijd op de wc
Ru... eh, welterustenquote:Op maandag 5 september 2005 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
En nu ga ik dan echt ehm...slapen.Doeg allemaal.
ja kom zeg, dat riep je een uur geleden ook al!!quote:Op maandag 5 september 2005 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
En nu ga ik dan echt ehm...slapen.Doeg allemaal.
Ik ga in elk geval niet aftrekken.quote:
ach zijn ze op school nog niet verder gekomen dan alleen maar sommetjes met optellen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 00:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval niet aftrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |