Veertig klopt wel, maar die 60 daarna zijn voor mij nieuw. Niet dat ik de bijbel uit mijn hoofd ken ofzo, maar 40 komt me véél bekender voor dan 60 (of 100)...quote:Op maandag 5 september 2005 00:13 schreef wonderer het volgende:
Eerst veertig met een spaans rietje ofzo. Daarna een stuk of zestig met een kattestaart met weerhaken.
Ik zit op 1:11 nu. Pilatus wast zijn handen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:15 schreef Stroekie het volgende:
Wonderer
ben je al ver in de film gevorderd??
want zonder nu direct te willen spoileren maar 1 zo'n scene duurde toch bijna een kwartier of zo?
Ruk zequote:Op maandag 5 september 2005 00:18 schreef creno het volgende:
ik ga ook mijn bed op zoeken, en mijn handen gaan lekker onder de dekens
quote:
nee hoor, ik laat het tegenwoordig doenquote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef anne1982 het volgende:
[..]
euhm...![]()
Dat deed hij toch altijd op de wc
Ru... eh, welterustenquote:Op maandag 5 september 2005 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
En nu ga ik dan echt ehm...slapen.Doeg allemaal.
ja kom zeg, dat riep je een uur geleden ook al!!quote:Op maandag 5 september 2005 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
En nu ga ik dan echt ehm...slapen.Doeg allemaal.
Ik ga in elk geval niet aftrekken.quote:
ach zijn ze op school nog niet verder gekomen dan alleen maar sommetjes met optellen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 00:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval niet aftrekken.
Ik denk ook dat die kaarten nog niet beschikbaar zijn, maar volgens mij wilden we gewoon nog een keer daar naartoe. Dus alvast een kleine herinnering daaraan vandaag.quote:Op maandag 5 september 2005 00:39 schreef Stroekie het volgende:
Zeg WD
straks hadden jij en Ang3l het over Innercity op 17 dec
Maar die kaarten zijn toch nog lang niet beschikbaar, of heb ik weer ergens wat gemist?
Erg lekker. Zwarte olijven, groene olijven. Allemaal lekker.quote:Op maandag 5 september 2005 00:36 schreef Stroekie het volgende:
lucky wizzarddragondie wil ik ook
![]()
"olijven op boodschappenbriefje voor morgen schrijft"
heb nog wel een bakje met groene tappenade in de koelkast staan, maar da's toch niet zo lekker als inderdaad gewone zwarte olijfjes eten en dan de pitjes weer terugstoppen in het bakjequote:Op maandag 5 september 2005 00:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Erg lekker. Zwarte olijven, groene olijven. Allemaal lekker.
okay dan is het goed, want heb laatste 2 jaar met zowel Brasil als met Las Vegas editie te lang gewacht met kaarten kopen, en dat zal me dit jaar dus niet nog eens overkomenquote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die kaarten nog niet beschikbaar zijn, maar volgens mij wilden we gewoon nog een keer daar naartoe. Dus alvast een kleine herinnering daaraan vandaag.
Idd tijdig bijzijn. Beiden edities waren idd uitverkocht. Brasil was binnen no time uitverkocht. Volgens mij was laatste editie wat later uitverkocht toen bekend werd gemaakt dat je gratis een partner kon meenemen op 1 kaartje.quote:Op maandag 5 september 2005 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay dan is het goed, want heb laatste 2 jaar met zowel Brasil als met Las Vegas editie te lang gewacht met kaarten kopen, en dat zal me dit jaar dus niet nog eens overkomen![]()
Trustequote:Op maandag 5 september 2005 00:53 schreef Stroekie het volgende:
okay mensen ook ik ga het weekend afsluiten in horizontale positie om morgen weer wat produktiefs te kunnen doen in de baas z'n tijd
een goedennacht dus toegewenst![]()
Ik zal er een dezer dagen wel over dromen ja. Maar ik heb ergere dromen gehad dan dat.quote:
wat is je engste droom die je je kan herrinneren?quote:Op maandag 5 september 2005 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal er een dezer dagen wel over dromen ja. Maar ik heb ergere dromen gehad dan dat.
Eng of smerig? Eng weet ik eigenlijk niet zo goed meer... ja, dat ik achterna werd gezeten door een man met een haak en ik me op de WC verschanste. Voor ik wakker werd, zag ik die haak onder de deur doorglijden...quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat is je engste droom die je je kan herrinneren?
Sort of. Ik weet niet of je je daar echt dingen van zou kunnen herinneren in dromen. Het voelde in ieder geval best realistisch. Vooral het verdrinken.quote:Op maandag 5 september 2005 01:58 schreef Cybart het volgende:
neergestoken!!!!
geloof jij in vorige levens?
volgensmij vertel je het nog een glimlach ook....quote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sort of. Ik weet niet of je je daar echt dingen van zou kunnen herinneren in dromen. Het voelde in ieder geval best realistisch. Vooral het verdrinken.
Oh, en die keer dat ik door een paard werd doodgetrapt en mijn hersenen door mijn keel voelde glijden. Blijft leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |