dat zou je wel willen hè, aan mijn jockstrap snuffelen !quote:Op maandag 5 september 2005 22:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan maar die musky geur uit je jockstrap
" jah das een nieuwe geur"![]()
wel balen inderdaad...quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de timing is perfect: net na je vakantie, net voor je verjaardag, net als het kut gaat met je werk.
Ja, hij weet 't wel uit te kiezen....
quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef creno het volgende:
[..]
dat zou je wel willen hè, aan mijn jockstrap snuffelen !![]()
Gevoelens kun je idd niet echt timen, I know.quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
wel balen inderdaad...
maar gevoelens zijn nu eenmaal zo...
sterkte vent!
ik ging alleen door op jou fantasie !quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef petre86 het volgende:
[..]hou je perverse fantasieën voor je
het komt altijd tegelijk... altijd. maar ik snap hetquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevoelens kun je idd niet echt timen, I know.
Maar khad het liever een half jaar eerder gehad toen ik sterker in m'n schoenen stond.
*knuffel*quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de timing is perfect: net na je vakantie, net voor je verjaardag, net als het kut gaat met je werk.
Jah. ff de maandafsluiting uitzitten en dan zie ik wel verder. Kga (volgende week) dinsdag al met een vriendin eten. Morgen sporten, woensdag naar de opening van het schouwburg seizoen, donderdag ben ik jarig, vrijdag trainen, zaterdag naar brigitte kaandorp.....quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*knuffel*
Probeer lekker wat leuke dingen te gaan doen met vrienden..
Nee.. Cora is verledentijd.quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Cora het volgende:
Hallo!
Ikben dan wel geen homo, maar ik wilde even wat Mora snacks serveren.
Alsjeblieft en nog een prettige avond.
grr. was dus zijn keuze.. maar je bent iig niet(langer) aan het lijntje gehouden dan..quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitterbal pak*quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Cora het volgende:
Hallo!
Ikben dan wel geen homo, maar ik wilde even wat Mora snacks serveren.
Alsjeblieft en nog een prettige avond.
Dank je.quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Nee.. Cora is verledentijd.
Het is ook niet aardig om daar mee te spotten!![]()
*jalours isquote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. ff de maandafsluiting uitzitten en dan zie ik wel verder. Kga (volgende week) dinsdag al met een vriendin eten. Morgen sporten, woensdag naar de opening van het schouwburg seizoen, donderdag ben ik jarig, vrijdag trainen, zaterdag naar brigitte kaandorp.....
Balkon, allerachterste rij... don;t bequote:
quote:
* petre86 met volle mond onschuldig om zich heen kijkt..quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef creno het volgende:
[..]
ik gaf hem net aan andyvie waar de schaal mysterieus verdween, kijk hem kwaad aan !
ging jij niet met tech mee ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef TehRockstar het volgende:'Tis al zo laat!
Moeten jullie niet naar school/werk?
Waar heb jij het nou weer over, roddeltante!quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. ff de maandafsluiting uitzitten en dan zie ik wel verder. Kga (volgende week) dinsdag al met een vriendin eten. Morgen sporten, woensdag naar de opening van het schouwburg seizoen, donderdag ben ik jarig, vrijdag trainen, zaterdag naar brigitte kaandorp.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |