Speciaal een kroketje voor jou!quote:Op maandag 5 september 2005 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Oeh, lekker een kroketje, daar had ik net trek in.
Dank je wel!
Ik ook... praatgroepje oprichten?quote:
En om nou met hem te gaan zitten sms-en, dat is ook weer zoiets hè.quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook... praatgroepje oprichten?
sms hem de vraag: wat wil je op dit moment kwijt op fok!quote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En om nou met hem te gaan zitten sms-en, dat is ook weer zoiets hè..
quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef Stroekie het volgende:
Ja truste, fijne vakantie of een knuffel
zoek maar uit waar je het meeste behoefte aan hebt
Ja, maar misschien is-ie wel aan het bellen of tv aan het kijken of The Sims aan het spelen of zit-ie vreselijk te stressen voor een deadline en dan ga ik hem een beetje zitten storen met mijn stomme sms-jes dus dat durf ik niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef creno het volgende:
[..]
sms hem de vraag: wat wil je op dit moment kwijt op fok!
en dan post je dat hier, en dan is ie toch een beetje bij ons![]()
Is het geen leuk idee om hem straks in de efteling een print out van alle door hem gemiste topics te overhandigen??quote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
neu hooguit gefladderdquote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef creno het volgende:
[..]wat kom jij ineens pinnig de bocht door gevlogen
quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is-ie wel aan het bellen of tv aan het kijken of The Sims aan het spelen of zit-ie vreselijk te stressen voor een deadline en dan ga ik hem een beetje zitten storen met mijn stomme sms-jes dus dat durf ik niet..
deze (en vele andere) uitspraken zijn nu te vinden in...quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
En is misschien Waxxer ons wel helemaal ontgroeid en vindt-ie ons nou eigenlijk kei stom.. Zoals een 13 jarige terug kijkt op z'n playmobil speelgoed.
.
Komt een beetje desperate over misschien...quote:Op maandag 5 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En nu ga ik dus zéker doorquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben jij trouwens niet zo'n hele oude user? Nog uit de tijd van Helga enzo?.
* Andyvie is werkloosquote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef TehRockstar het volgende:'Tis al zo laat!
Moeten jullie niet naar school/werk?
ooo daar heeft anne1982 me een tijdje geleden ook over verteld !quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
een autistische jongen wil een moord oplossen en vertelt zijn verhaal heel simpel heel gestructureerd. je ziet zijn wereld.
de agent raakt me aan, ik houd er niet van als ik word aangeraakt, dus sla ik de agent
alles word heel logisch en berekend gebracht door de hoofdpersoon, ook al is het superbizar
sjees ik dacht meteen: dat kan m'n kind wel wezenquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
een autistische jongen wil een moord oplossen en vertelt zijn verhaal heel simpel heel gestructureerd. je ziet zijn wereld.
de agent raakt me aan, ik houd er niet van als ik word aangeraakt, dus sla ik de agent
alles word heel logisch en berekend gebracht door de hoofdpersoon, ook al is het superbizar
Als je 't hooft erbij wegdenkt wel jaquote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
ik keek vandaag naar de vleeskeuring van veronica's lekkerste, en op de site staan de deelnemers van vorige week, deze is best yammie
[afbeelding]
Toen ik die stukjes las, dacht ik wel "is dat een autist?"quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Is dat nou littekenweefsel of haar op zijn borst?quote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
ik keek vandaag naar de vleeskeuring van veronica's lekkerste, en op de site staan de deelnemers van vorige week, deze is best yammie
[afbeelding]
Wat een aap.quote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
zou toch wel een slechte operatie van z'n implantaten zijn als het echt littekenweefsel isquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat nou littekenweefsel of haar op zijn borst?
Die kijkt wel geil!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
deze blijf ik lekker vinden grrrrr![]()
![]()
en op 30 december 2005 de laatste Mamma Mia las ik, of kunnen we nog met een verlenning rekening houden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die kijkt wel geil!
Avond allemaal![]()
En 26 september naar het feestje van Joop, opening nieuwe theaterseizoen!!!![]()
Je gaat met aanhang?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die kijkt wel geil!
Avond allemaal![]()
En 26 september naar het feestje van Joop, opening nieuwe theaterseizoen!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |