Ik weet alleen dat er een stopcampagne komt, maar toen nu toe is het iedere keer uitverkocht, dus dan zal dat welquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en op 30 december 2005 de laatste Mamma Mia las ik, of kunnen we nog met een verlenning rekening houden?
Mjah... Ze post nauwelijks meer, maar houdt wel haar weblog bij.quote:
Geile zonnebril.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Ze post nauwelijks meer, maar houdt wel haar weblog bij..
[afbeelding]
"Als Paris Hilton haar hoofd nog schuiner houdt, druipen haar hersens uit haar oor."..
Dat MEEN je niet?quote:
Oh, dan zal maatje wel weer willen... Ze wilde ook al naar de laatste voorstelling van Jon Eerdmans.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er een stopcampagne komt, maar toen nu toe is het iedere keer uitverkocht, dus dan zal dat wel
haha, nee helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dan zal maatje wel weer willen... Ze wilde ook al naar de laatste voorstelling van Jon Eerdmans.
Jij kan zeker geen korting regelen?
Damn. 70 piek is gewoon te veel nu.quote:
omdat het zakje leeg isquote:
Zo heet mijn broertjequote:
Want? Smaak, idee, geur? Alles?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Stroekie het volgende:
Waxxer, jongen welkom
uw bijdragen worden hier door een aantal mensen node gemist![]()
kortom je status als bijzonder geval is ook al geen garantie voor een spoedige oplossing van het Wanadoo versus KPN conflict??quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef Waxxer het volgende:
Nog steeds geen internet thuis hoor, daar niet van, maar ja he.... Dientengevolge!
Nou, ja, nu moet ik wachten op een bericht van Wanadoo, zij wachten op goedkeuring van de KPN om de lijn te herstellen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kortom je status als bijzonder geval is ook al geen garantie voor een spoedige oplossing van het Wanadoo versus KPN conflict??
Ja echt waar, lees anders vorige topic nog maar even voor het laatste stukje terug!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]Pardon??
![]()
Echt waar....?![]()
Nou ja, heb wel weer een verhaal op mijn weblog gezet net.Maar denk niet dat iemand het kan opbrengen door de hele tekst te komen...
Maar er zeurt zeker niemand meer?![]()
Heej dat is het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Wat is't toch een geweldig boek
My name is Christopher John Francis Boone. I know all the countries of the world and their capital cities and every prime number up to 7,057.
Eight years ago, when I first met Siobhan, she showed me this picture
![]()
and I knew that it meant 'sad,' which is what I felt when I found the dead dog.
Then she showed me this picture
![]()
and I knew that it meant 'happy', like when I'm reading about the Apollo space missions, or when I am still awake at 3 am or 4 am in the morning and I can walk up and down the street and pretend that I am the only person in the whole world.
Then she drew some other pictures
![]()
![]()
![]()
![]()
but I was unable to say what these meant.
I got Siobhan to draw lots of these faces and then write down next to them exactly what they meant. I kept the piece of paper in my pocket and took it out when I didn't understand what someone was saying. But it was very difficult to decide which of the diagrams was most like the face they were making because people's faces move very quickly.
When I told Siobhan that I was doing this, she got out a pencil and another piece of paper and said it probably made people feel very
![]()
and then she laughed. So I tore the original piece of paper up and threw it away. And Siobhan apologised. And now if I don't know what someone is saying I ask them what they mean or I walk away.
Nou, ik kan het niet vinden hoor....quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja echt waar, lees anders vorige topic nog maar even voor het laatste stukje terug!!!
dat moet volgens mij jouw ego echt wel strelen !!!!!
En ja ik heb wel de tijd genomen om mij door het verhaal over Rochel H te lezen![]()
eens kijken of ik met wat knip en plak werk je kan helpenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik kan het niet vinden hoor....![]()
En ik heb nu een stuk geschreven over eehhh... koffersop mijn weblog
zie het probleem al, was nog in dit topic na 23.00 uurgisteravondquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eens kijken of ik met wat knip en plak werk je kan helpen
[quote]Op maandag 5 september 2005 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik mis Waxxer..
Dan moet je de termperatuur van de verwarming wat lager zetten.quote:
Dan heb je een ziekte te pakken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:20 schreef TehRockstar het volgende:
De verwarming staat uit. Raam staat wijdopen en een ventilator op mn kop
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je een ziekte te pakken.
Hai!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:13 schreef XMN8R het volgende:
Waxxer !!!!!
Heb je Wanadoo-Wouter nog niet gebeld?
NYC was super!! Ik wil snel weer terug, en de rest ook geloof ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:35 schreef Waxxer het volgende:
Hai!!!![]()
Yoow wassuuuupppp??
Hoe was het in NYC????
En ik heb Wouter nooit meer gesproken na die ene keer....![]()
Laat ik het zo zeggen: iemand met een zachte G is in staat mij om te praten en mijn Windows XP-computer in te ruilen voor een 286.quote:
Ggggggeil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: iemand met een zachte G is in staat mij om te praten en mijn Windows XP-computer in te ruilen voor een 286.![]()
Ik ben jaloooeeeerrrssssss....quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
NYC was super!! Ik wil snel weer terug, en de rest ook geloof ik. Heb je de foto's al gezien?
Wouter moet je gewoon nog een keer bellen, vindt ie vast niet erg hoor.
achtentachetig groene kacheltjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: iemand met een zachte G is in staat mij om te praten en mijn Windows XP-computer in te ruilen voor een 286.![]()
nounounounouquote:
Ik heb geen zachte "G", ik kan de"G niet eens uitspreken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nounounounoudat is wel overdreven, maar ik moet dat woord een zachte-g iemand dd niet oren zeggen he?
Joe tjainies?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen zachte "G", ik kan de"G niet eens uitspreken.
Ik hoop met je mee, want ik heb nog geen rekening gekregen. Als het voor elkaar is, stuur ik iig een aagetekende klachtenbrief waarin ik idd eis dat ik geen adsl-kosten betaal en dat ik de telefoontjes naar de servicedienst vergoed krijg. Een nee heb je, een ja kun je krijgen, maar de lange van drie kwartier (en dat zijn er vier of vijf) wil ik iig terugbetaald krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef Andyvie het volgende:
Wax: ik mag toch hopen dat je nu geen abonnement betaald voor je ADSL he?
Goeiemorgen trouwens allemaal.
Oke man!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga maar eens douchen en dan bij school kijken.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*tam*tam*tam*tadadadadam*tam*tadam*!!!![]()
So, yoow, wassup bro??
13 uur?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]prima.. 13 uur geslapen
![]()
met u dan?
mwah droomde dat ik een vampier was en samen met mijn vrouw in een kasteel woonde en mensen uitnodigde en ze dan uiteindelijk vermoorddequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
13 uur?Nou ja, jetlag he?
Dan mag dat! Sowieso trouwens! Geen nachtmerries gehad toch he?
Met mij gaat het goed, waarde heer!Er is gelukkig meer dan Internet in het leven, anders was ik de wanhoop nabij....
Vond je NY ook leuk??
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!!
We hebben je gemist in NY. Blubber was een waardeloze gids
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil een knuffel nu!
Ik ben nog moequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ben je er van opgeknapt?
Mag je binnenkort je weer kapot gaan ergeren op het werk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben nog moe
Hehe.. maar ik voel me stukken beter ja
NEE!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag je binnenkort je weer kapot gaan ergeren op het werk.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!!
We hebben je gemist in NY. Blubber was een waardeloze gids
We misten je praatjes..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hai!!
Nouhou....![]()
]
Ja maar als ik gids was, dan stonden we in een hotelreceptie in New Orleans ofzo ipv New York....Ik ben absoluut niet gidserig!
Maar hoe kúnnen jullie aan mij denken, als je midden in NYC staat?
Ik klap er dicht van!
(...)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goedzo.. dan kunnen wij hier rustig over je roddelen
Dag dagquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, ga je gang.
Tschus heaumeaux!
Nou ja, dat mag ik inderdaad hopen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We misten je praatjes..
Maar desalniettemin hebben we het ook zonder jou wel erg leuk gehad
Nee..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef Waxxer het volgende:
Hahahahaha heb je nou bij ALLE 319, ik zeg driehonderdnegentien, foto's commentaar gezet??![]()
![]()
![]()
Het was wel een neger jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:00 schreef Waxxer het volgende:
En die shuttlebus!Wie bstuurde hem?? B-A??
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |