NYC was super!! Ik wil snel weer terug, en de rest ook geloof ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:35 schreef Waxxer het volgende:
Hai!!!![]()
Yoow wassuuuupppp??
Hoe was het in NYC????
En ik heb Wouter nooit meer gesproken na die ene keer....![]()
Laat ik het zo zeggen: iemand met een zachte G is in staat mij om te praten en mijn Windows XP-computer in te ruilen voor een 286.quote:
Ggggggeil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: iemand met een zachte G is in staat mij om te praten en mijn Windows XP-computer in te ruilen voor een 286.![]()
Ik ben jaloooeeeerrrssssss....quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
NYC was super!! Ik wil snel weer terug, en de rest ook geloof ik. Heb je de foto's al gezien?
Wouter moet je gewoon nog een keer bellen, vindt ie vast niet erg hoor.
achtentachetig groene kacheltjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: iemand met een zachte G is in staat mij om te praten en mijn Windows XP-computer in te ruilen voor een 286.![]()
nounounounouquote:
Ik heb geen zachte "G", ik kan de"G niet eens uitspreken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nounounounoudat is wel overdreven, maar ik moet dat woord een zachte-g iemand dd niet oren zeggen he?
Joe tjainies?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen zachte "G", ik kan de"G niet eens uitspreken.
Ik hoop met je mee, want ik heb nog geen rekening gekregen. Als het voor elkaar is, stuur ik iig een aagetekende klachtenbrief waarin ik idd eis dat ik geen adsl-kosten betaal en dat ik de telefoontjes naar de servicedienst vergoed krijg. Een nee heb je, een ja kun je krijgen, maar de lange van drie kwartier (en dat zijn er vier of vijf) wil ik iig terugbetaald krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef Andyvie het volgende:
Wax: ik mag toch hopen dat je nu geen abonnement betaald voor je ADSL he?
Goeiemorgen trouwens allemaal.
Oke man!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga maar eens douchen en dan bij school kijken.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*tam*tam*tam*tadadadadam*tam*tadam*!!!![]()
So, yoow, wassup bro??
13 uur?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]prima.. 13 uur geslapen
![]()
met u dan?
mwah droomde dat ik een vampier was en samen met mijn vrouw in een kasteel woonde en mensen uitnodigde en ze dan uiteindelijk vermoorddequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
13 uur?Nou ja, jetlag he?
Dan mag dat! Sowieso trouwens! Geen nachtmerries gehad toch he?
Met mij gaat het goed, waarde heer!Er is gelukkig meer dan Internet in het leven, anders was ik de wanhoop nabij....
Vond je NY ook leuk??
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!!
We hebben je gemist in NY. Blubber was een waardeloze gids
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil een knuffel nu!
Ik ben nog moequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ben je er van opgeknapt?
Mag je binnenkort je weer kapot gaan ergeren op het werk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben nog moe
Hehe.. maar ik voel me stukken beter ja
NEE!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag je binnenkort je weer kapot gaan ergeren op het werk.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!!
We hebben je gemist in NY. Blubber was een waardeloze gids
We misten je praatjes..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hai!!
Nouhou....![]()
]
Ja maar als ik gids was, dan stonden we in een hotelreceptie in New Orleans ofzo ipv New York....Ik ben absoluut niet gidserig!
Maar hoe kśnnen jullie aan mij denken, als je midden in NYC staat?
Ik klap er dicht van!
(...)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goedzo.. dan kunnen wij hier rustig over je roddelen
Dag dagquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, ga je gang.
Tschus heaumeaux!
Nou ja, dat mag ik inderdaad hopen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We misten je praatjes..
Maar desalniettemin hebben we het ook zonder jou wel erg leuk gehad
Nee..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef Waxxer het volgende:
Hahahahaha heb je nou bij ALLE 319, ik zeg driehonderdnegentien, foto's commentaar gezet??![]()
![]()
![]()
Het was wel een neger jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:00 schreef Waxxer het volgende:
En die shuttlebus!Wie bstuurde hem?? B-A??
![]()
Ik klik nu op het kruisje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah mooi.
alleen lukt het niet echt..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik probeer wat knuffelijker over te komen.
Weer terug naar NYC?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
alleen lukt het niet echt..
ik ben weg
was dan ook op die verkapte uitnodiging ingegaan en samen met Tech naar IJsland gegaan, dan had je d'r nu geen last van gehad...quote:
je druk maken als het zo heet is is ook geen goed idee toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dan ook op die verkapte uitnodiging ingegaan en samen met Tech naar IJsland gegaan, dan had je d'r nu geen last van gehad...
en wij ook niet.....![]()
oh euh nee, want dan is het hier zo saai![]()
kauwgom is toch voor bЯ3E5aH sletjes? Of ben ik daar nu 20 jaar te laat meequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef wonderer het volgende:
Ik mag geen kauwgom meer van de dokter, wat moet ik nou?!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef Stroekie het volgende:
en ik ga straks als ik hier klaar ben met werken op weg naar huis ook eerst even het water induiken![]()
Je bent er met een weekje vanaf, soms 2quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb echt met tegenzin zitten eten net. Kut jetlag..
Ik hoop morgen alquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:23 schreef error het volgende:
[..]
Je bent er met een weekje vanaf, soms 2
Inderdaad.. dan moet je alleen even die eerste hele lange dag doorkomen en dan goed slapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:25 schreef error het volgende:
Naar het Westen reizen is veeeeeel prettiger
In business-class is het heerlijk slapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:27 schreef Vlarp het volgende:
Inderdaad.. dan moet je alleen even die eerste hele lange dag doorkomen en dan goed slapen
Maar terug sla je een nacht over, want in het vliegtuig slaap je toch nauwelijks
Jij bent gewoon een onwijze asoquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In business-class is het heerlijk slapen.
Welnee... gewoon wachten tot iedereen slaapt, dan het gordijntje opzij schuiven en op een lege stoel gaan liggenquote:
Maar ik heb lekker bijna 13 uur geslapen afgelopen nachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Welnee... gewoon wachten tot iedereen slaapt, dan het gordijntje opzij schuiven en op een lege stoel gaan liggen.
*schouderklopje geef*quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:32 schreef Vlarp het volgende:
Maar ik heb lekker bijna 13 uur geslapen afgelopen nacht![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In business-class is het heerlijk slapen.
+-5 minuten fietsen naar schoolquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef TehRockstar het volgende:morgen om 6 uur op voor school, elke dag 7 uur les
Kewl!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef error het volgende:
Dat wordt kinderen meppen in de economy, vrees ik
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
kauwgom is toch voor bЯ3E5aH sletjes? Of ben ik daar nu 20 jaar te laat mee
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
+-5 minuten fietsen naar school
morgen om 10:30 eerste college.. mwoah.. kwart voor 10 uit bed?
Op de heen en terug weg waren ze allemaal rustig gelukkigquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef error het volgende:
[..]
Mijn Platinum FB Card is er niet voor eind van de week.
Wél een leuk tijdverdrijf natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef error het volgende:
Mijn Platinum FB Card is er niet voor eind van de week.
maar maar maar donderdag wel om 8:45 eerste collegequote:
Heb jij ook zo'n kaart!???quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wél een leuk tijdverdrijf natuurlijk.
Nog één keer op en neer naar NY en ik kan gratis naar een zeker tropisch eiland!
Ik wil oook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar maar maar donderdag wel om 8:45 eerste collegedus om 8 uur er uit
en dan
dan
daaaaaaaąn!
vanaf 12 uur vrij.. tot 13:30 vrijdag.. dus de traditionele donderdag-stapavond is gezellig!
yepzquote:
Neem je je schep mee?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nog één keer op en neer naar NY en ik kan gratis naar een zeker tropisch eiland!
Die miles mogen gerust bij mij ingeleverd worden hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Tsk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yepz.
Vanmiddag is de aanvraag voor de miles van onze New York-trip verzonden; weer een dikke 7000 mijltjes erbij.
Ik wil in de lounge; ik wil geen plastic stoeltjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yepz.
Vanmiddag is de aanvraag voor de miles van onze New York-trip verzonden; weer een dikke 7000 mijltjes erbij.
uiteraard! en een paar pallets water voor het eerste laagjequote:
Die plastic stoeltjes zijn ook zonder bijbetaling wel te omzeilen; een business-troontje op de west-oostroute is veeeeeel waardevollerquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef error het volgende:
Ik wil in de lounge; ik wil geen plastic stoeltjes
Ik neem mijn puntenoverzicht maar mee ipv kaart, denk ik
alleen barrage?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb alleen maar een papiertje waar barrage opstaat
Lekker puhquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb alleen maar een papiertje waar barrage opstaat
en ik in de autoquote:
Wie had het over bijbetalen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
uiteraard! en een paar pallets water voor het eerste laagje.
[..]
Die plastic stoeltjes zijn ook zonder bijbetaling wel te omzeilen; een business-troontje op de west-oostroute is veeeeeel waardevoller.
FB-miles zijn ook geld waard, die besteed ik zelf liever niet aan een duffe loungequote:
Donderdag, RTL 4quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
wanneer?
Vaak kun je uit meerdere luchtvaartmaatschappijen kiezen. Error en ik hebben een Flying Blue-kaart van AirFrance/KLM, maar Delta AirLines doet ook aan dat programma mee dus de NYC-miles kunnen ook gedeclareerd wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef wonderer het volgende:
Ik had trouwens ook miles moeten sparen, 5 keer op en neer naar Boston moet toch wat opleveren...
Alleen ben je dan afhankelijk van een maatschappij, toch?
Ik ga voorlopig nog maar een keer, dus... had het eerder moeten doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vaak kun je uit meerdere luchtvaartmaatschappijen kiezen. Error en ik hebben een Flying Blue-kaart van AirFrance/KLM, maar Delta AirLines doet ook aan dat programma mee dus de NYC-miles kunnen ook gedeclareerd worden.
Als je nu lid wordt krijg je op je eerstvolgende vlucht binnen zes maanden 3000 bonusmiles!
En wapper maar flink met je AmEx-kaart, dat levert ook punten op.
Euhm... voorlopig zoek ik liever bestemmingen waarmee ik m'n fiscale bijtelling er een beetje uit kan halen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vaak kun je uit meerdere luchtvaartmaatschappijen kiezen. Error en ik hebben een Flying Blue-kaart van AirFrance/KLM, maar Delta AirLines doet ook aan dat programma mee dus de NYC-miles kunnen ook gedeclareerd worden.
Als je nu lid wordt krijg je op je eerstvolgende vlucht binnen zes maanden 3000 bonusmiles!
En wapper maar flink met je AmEx-kaart, dat levert ook punten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |