Inderdaad nog maar 292 posts te gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helaas, K_man was me te snel af.Wat een kuttitel, maar snel volposten.
Als het echt moet dan is dat binnen 3 uurtjes gepiept.quote:Op maandag 5 september 2005 19:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inderdaad nog maar 292 posts te gaan.
Je KAN het CMT... KOM OP!
![]()
omdat het nog niet voorbewerkt is zoals snelkookrijstquote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Vogue het volgende:
Waarom moet biologische rijst 45 minuten koken?? *honger heeft en niets anders in huis heeft*
Wat doe je allemaal met die appeltaart? Toch geen dingetjes zoals in American Pie he?quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef k_man het volgende:
We'll always have Paris... and appeltaart.
we kunnen ook wel een dialoog aangaan als het echt moetquote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als het echt moet dan is dat binnen 3 uurtjes gepiept.Dat wordt dan wel een monoloog.
Er zijn mensen die dat met gemak op een dag halen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inderdaad nog maar 292 posts te gaan.
Je KAN het CMT... KOM OP!
![]()
Maak jij je rijst zelf? Knap joh!quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
omdat het nog niet voorbewerkt is zoals snelkookrijst
* DutchTrain bedenkt zich nu dat er 15 minuten water op staat om rijst te maken
Je moest eens weten... of dacht je echt dat dat slagroom was?quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal met die appeltaart? Toch geen dingetjes zoals in American Pie he?
Als dolle_hond hier gaat posten dan zitten we morgenvroeg aan deeltje 78.quote:Op maandag 5 september 2005 19:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat met gemak op een dag halen.![]()
En je rijst dan?quote:Op maandag 5 september 2005 19:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
we kunnen ook wel een dialoog aangaan als het echt moet
Met de snelheid van het forum zijn we dan wel weer 3 posts verder.quote:Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
die zit ondertussen in het pannetje, moet je me wel even over 8 minuten waarschuwen
je moet je mede FOK!'ers ergens mee tot nut makenquote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef k_man het volgende:
CMT, de menselijke kookwekker... komt dat allen zien!
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de verbinding naar reserve-België Brabant, hier is het wel vrij snelquote:Op maandag 5 september 2005 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Met de snelheid van het forum zijn we dan wel weer 3 posts verder.
Hier is het wisselvallend. Af en toe is het te doen, af en toe erg traag.quote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de verbinding naar reserve-België Brabant, hier is het wel vrij snel
Ah, team Douwe has come to help us...quote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef Douwe het volgende:
Alleen valt het nu dan wel te stil
Kom op! Anders halen we het nieuwe HTL record nooit
Een aantal ander SC's gaan wel in enkele uren. Ik denk dat een bepaald feedbacktopic het snelste topic ooit was in TRV... of misschien nog een raad-de-stad topic dat sneller was.quote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef Douwe het volgende:
Mooi!
Om nog even op CMTs vraag terug te komen, wat ís het record? Is er ooit een deel in 1 dag volgepost?
Dan kan de Parijs-meet een soort vroege 3 jarig jubileum party wordenquote:Op maandag 5 september 2005 20:31 schreef DutchTrain het volgende:
dinsdag 26 november 2002 @ 20:54 dus
quote:Op dinsdag 26 november 2002 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Oew leuk!!
Slowchat!
Nou ja, dan vertel ik nog maar wat spannends...
Het handige links sticky topic is bijgewerkt en het forum is ontzettend traag!
En nu ga ik echt aan de studie!
sommige dingen veranderen nooit... ik denk dat we hier mooi materiaal hebben voor de nummer 50quote:Op dinsdag 26 november 2002 21:19 schreef mabit het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 26 november 2002 21:18 schreef YPPY het volgende:
Waar gaan we het over hebben?
--------------------------------------------------------------------------------
Reizen..?!!
Agendapunt 1:Parijs...
Bij een rel gaat een FB-topic wel snel natuurlijk. De SC van bijvoorbeeld POL of VBL gaat in een paar uurtjes inderdaad. Toch vind ik deze leuker, het is makkelijker bij te lezen. In POL of VBL moet je na 'n werkdag drie topics doorlezen. Da's niks.quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een aantal ander SC's gaan wel in enkele uren. Ik denk dat een bepaald feedbacktopic het snelste topic ooit was in TRV... of misschien nog een raad-de-stad topic dat sneller was.
Ja.quote:Op maandag 5 september 2005 20:35 schreef Douwe het volgende:
Is het niet verstandiger, gezien het feit dat dit topic volledig volgespamt gaat worden, om eerst een titel voor HTL#49 te bedenken?
quote:Maar even om te evalueren:
1. Weer een aantal nieuwe reisbestemmingen opgedaan
2. Ongegeneerd kunnen praten (roddelen?! ) over mensen die je alleen bij een nickname kent zónder dat je vreemd wordt aangekeken
3. Veel te veel gegeten en vooral ook gesnoept
4. Ben & Jerry's ijs
5. Het mysterie van BHFH ontrafeld...
6. Veel gelachen
7. Lucille's nieuwe huis gezien
8. Ben & Jerry's ijs
Topmeeting!
k_man is niet juistquote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Douwe het volgende:
Ik dacht door het ijs aan k_man, maar die was van de Haagen Dasz
Ook de typische Raad de Stad smiley erbijquote:
meneer heeft liever iets anders?quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Douwe het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee, niet weer appeltaart...
quote:Op maandag 5 september 2005 20:46 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ook de typische Raad de Stad smiley erbij![]()
De schrijfstijl doet me aan Hik denken, maar dat zegt ook niks. En om uit te zoeken in welke HTL het is gepost is helemaal een drama
Niet echt eigenlijk...quote:
We moeten eerst 49 nogquote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
HTL # 50 - Sarah , of Abraham??
Die websitequote:Op maandag 5 september 2005 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
meneer heeft liever iets anders?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als gij iets zuukt en ut nie kent veinde, klik dan met oe muske op ut linker einde.quote:
Het smileygebruik moet toch duidelijk maken wie dit is.quote:Het huis is goedgekeurd hoor!
Was ook wel erg gezellig toen ik daar om half 10 ineens nog even voor de deur stond!![]()
En het goede nieuws is dat het ontzettend makkelijk te vinden is!
Het is bij de goede afslag nemen, bij de rotonde naar links, slingeren door een woonwijk heen, dan op de t splitsing ook naar links en dan ben je bij het station en daar is het tegenover!
Eitje!
Liejannuhquote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef Douwe het volgende:
[..]
Het smileygebruik moet toch duidelijk maken wie dit is.
Game on!
Dat muziekje van zoete lieve gerritje inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2005 20:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als gij iets zuukt en ut nie kent veinde, klik dan met oe muske op ut linker einde.
prachtig muziekje er ook bij
quote:Op zondag 21 december 2003 19:28 schreef XXXXXXXXXXXXXX het volgende:
Natuurlijk weten we nog alles van de Kalashnikov.
In 1947 werd de AK47 als eerste geintroduceerd.
En ik meen dat de AK101 de volgende specs had:
Caliber, mm 5.56
Cartridge 5.56x45
Length, overal, mm 943
Length, folded, mm 700
Barrel Length, mm 415
Magazine capacity, rds 30
Sighting range, m 1000
Weight w/empty magazine, g 3400
Rate of fire, rds/min 600
Wie, waar en wanneerquote:Een rijke vrouw is nooit weg.
Zeker niet als je zelf zonder werk zit. En zij contacten in jouw branche heeft...
Post van K_man als voorbereiding op zijn Irak-reis?quote:
je zou het denken maar het is iemand andersquote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef Vogue het volgende:
Diego?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Post van K_man als voorbereiding op zijn Irak-reis?
Neeeeheeee!quote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Post van K_man als voorbereiding op zijn Irak-reis?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:09 schreef Douwe het volgende:
Moet je wel de link naar die post weghalen, nu weet ik zo dat het Lucille is
Het is een typische Diego-uitspraak, maar Diego is slechts sinds kort actief in HTL, net zoals ik. Het moet dus haast wel iemand anders zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
je zou het denken maar het is iemand anders
nee ook nietquote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is een typische Diego-uitspraak, maar Diego is slechts sinds kort actief in HTL, net zoals ik. Het moet dus haast wel iemand anders zijn.
BHFH?
Litman?quote:Op maandag 5 september 2005 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee ook nietnu blijft er bijna maar een bekende HTL'er over
nee ook nietquote:
K_man, deze hint maakt het wel heel makkelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 21:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee ook niet
HINT #1: Als antwoord op deze quote zal hij waarschijnlijk zeggen dat het een zuigende opmerking is
Wie o wie traint hier de biceps? (in 2003, danquote:Ga je gewoon met gewichten trainen? En alleen je biceps? Ik train biceps met 2x 3 kg, maar ik doe lange series met weinig gewicht, niet om grote spierballen of veel kracht te krijgen, maar voor een beetje strakke armen. 15 kilo lijkt me vrij veel voor iemand die begint, maar misschien kun je het beter aan een jongen vragen (iets realistischer). Sowieso is het wel prettig om iets te hebben waarvan je de gewichten kunt vervangen. Dan heb je er ook iets aan als je geen beginner meer bent.
Die is vanaf heden ook geen vaak gezien gast meerquote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, is leuk voor in de OP.![]()
Jammer dat Diego geen icoontje heeft.
Inderdaad... maar jij zou toch ook komen helpen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Vogue het volgende:
hee in dit tempo komt er natuurlijk geen topic vol he!
Arrogant bedrijf? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Vogue het volgende:
Ik had vanmiddag een nutteloos sollicitatiegesprek in Diemen.. Had eigenlijk ook vantevoren "nee" moeten zeggen... Maarja, ik vind het ook zo lullig om het af te blazen.. Ze hadden 2 maanden geprobeerd me te bereiken.. Maar ok.. het ging dus om een flutfunctie en jeeeee, wat een arrogant bedrijf zeg! Maar in ieder geval vonden ze me niet commercieel genoegIk vond het eerder een opluchting dan een teleurstelling
Volgens mij niet.quote:
Een bedrijf dat mijns inziens een beetje te weinig aandacht heeft voor persoonlijke ontwikkeling en een beetje te veel voor het commerciele belang gaat..quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef Douwe het volgende:
[..]
Arrogant bedrijf? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Als je daar niet naar op zoek bent dan moet je het ook zeker niet doen. Bij mijn huidige werkgever kan ik voor langere tijd blijven en ik kan ook van allerlei opleidingen en cursussen doen en me tevens binnen het bedrijf verder ontwikkelen. Dat bevalt me prima! Heb een prima tijd gehad bij andere bedrijfjes, maar nu is dit prima!quote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Vogue het volgende:
Ja, jammer is dat he? Ik ben toch wel op zoek naar iets waar ik een paar jaar met plezier kan blijven werken, en wellicht nog langer
TEST responsequote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
TEST
Liejannuhquote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik eigenlijk nog mis aan die oude quotes, is de aanleiding van de posts.
De Kalashnikov was nl. naar aanleiding van een culturele appeltaart meet in Delft waarbij we naar het legermuseum zijn geweest waar toevallig net een kalashnikov tentoonstelling was.
Mijn verhaal over de slingerweggetjes, war naar aanleiding van een bezoek aan het huis van Lucille omdat ik toch al in de buurt was en een kopje thee ging drinken op zondagavond.
Ik vind het wel leuk, van die posts die totaal uit het verband zijn gerukt en dat je dan zo iets hebt van WTF doet dit in HTL.quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik eigenlijk nog mis aan die oude quotes, is de aanleiding van de posts.
De Kalashnikov was nl. naar aanleiding van een culturele appeltaart meet in Delft waarbij we naar het legermuseum zijn geweest waar toevallig net een kalashnikov tentoonstelling was.
Mijn verhaal over de slingerweggetjes, war naar aanleiding van een bezoek aan het huis van Lucille omdat ik toch al in de buurt was en een kopje thee ging drinken op zondagavond.
In Brazilië was hij vorig jaar ook al op de versiertour.quote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef Douwe het volgende:
Hoeveel vrouwen heb je wel niet ontmoet BHFH? Je had ook al een Parijsse ontmoet, toch?
quote:
Nog steeds ontken ik allesquote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Vogue het volgende:
Ja DT! Waar was je!
Hi!quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Vogue het volgende:
[..]
LiejannuhLeuk je weer eens te zien!
Valt er nog iets te ontkennen? Dan ontken ik dat ook!quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef Douwe het volgende:
Zonder jou krijgen we het topic nooit vol
Ik moet volgende week naar Nieuw Vennep... Kan de terugweg wel ff langskomen? Appeltaart laat ik natuurlijk nooit aan me voorbijgaanquote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hi!
Beetje druk hier, dus minder aanwezig.
Als je een keertje in Den Haag bent ofzo, moeten we eens appeltaart gaan eten!
Keuzes maken is een kunstquote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Vogue het volgende:
Hip zijn is een keuze
ik ben haar briefje kwijt!!quote:Op maandag 5 september 2005 22:06 schreef Vogue het volgende:
hahaha, hoe heet ze? Susan toevallig?
Was dat legaal?quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ikheb haar ontmoet in club med, waar ik van het zwembad gebruik maakte
club med rekent in luxor 12 pond (¤1.80) voor het gebruik van het prima 25 meter bad aan de nijl. dat kan ik nog wel legaal betalen..quote:
Ik vind het nogal matigquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Douwe het volgende:
Ja, maar Cindy Dartel was niet bang voor concurrentie.
Welke dag?? Ik ga volgende week vrijdag op vakantie en heb ook nog een dagje uit met de afdeling gepland staan!quote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik moet volgende week naar Nieuw Vennep... Kan de terugweg wel ff langskomen? Appeltaart laat ik natuurlijk nooit aan me voorbijgaan![]()
quote:Nieuws dat de kijker raakt met de mensen om wie het gaat in '4 in 't land' bij RTL 4
Presentatie in handen van Diana Matroos en Daphne Lammers
Op maandag 5 september gaat ‘4 In Het Land’ van start, het nieuwe, betrokken nieuwsprogramma van RTL 4. Het dagelijkse ‘4 In Het Land' brengt Nederlands nieuws dat de kijker raakt, met aandacht voor de mensen over wie dit nieuws gaat. In dit door Diana Matroos en Daphne Lammers gepresenteerde programma, dat iedere werkdag om 22.30 uur begint, staan mensen centraal, zowel in de regionale als de nationale nieuwsitems. Al het nieuws, groter of kleiner, wordt heel dichtbij gebracht. De kijker wordt in een half uur bijgepraat over wat Nederland beweegt, of het nu gaat om een rechtszaak, ernstige calamiteiten of buurtnieuws. Bovendien trekken de eigen ‘4 In Het Land’-verslaggevers elke dag door alle provincies om reportages te maken over actuele onderwerpen die de Nederlander aanspreekt of aangrijpt. Elke avond sluit '4 In Het Land' af met opmerkelijk nieuws, een grappig verhaal of een knipoog.
Moet je eerst gaan berekenen hoe het zit met je typsnelheid en de mogelijkheid om dat in 65 posts te vatten.quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Douwe het volgende:
Met het huidige tempo moeten we nu toch wel écht een nieuwe titel gaan verzinnen hoor
De 12equote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Welke dag?? Ik ga volgende week vrijdag op vakantie en heb ook nog een dagje uit met de afdeling gepland staan!
Welterustenquote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga eens pitten. Tot morgen in HTL #49.
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonder jou zie ik het somber inquote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Douwe het volgende:
[..]
Zonder jou zie ik het somber in
Maar slaap lekker!
Volgens mij heb ik maandag nog niets staan, maar dat weet ik woensdag pas zeker!quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Vogue het volgende:
[..]
De 12eWaar ga je naar toe op vakantie?
Dat klinkt gaaf!! Stoer hoor, er komt toch wel een verslag?quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik maandag nog niets staan, maar dat weet ik woensdag pas zeker!Je hoort nog!
Ik ga overigens voor 2.5 weken naar Oost Europa. Via Berlijn en Wroclaw naar Krakow, Zakopane, Budapest, Bratislave en Praag. En nog wat natuurschoon tussendoor. En waarschijnlijk ook 10 keer het programma aanpassen, want dat gaat natuurlijk nooit lukken in die korte tijd!
quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef Vogue het volgende:
Ik wil uiteraard wèl zelfgemaakte appeltaart![]()
De nieuwe Emile Ratelband! Tsjakka!quote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Douwe het volgende:
PAGINA 5! IK HEB VERTROUWEN! WAT EEN ZINDEREND TOPIC!
En dan eerst aan mij appeltaart vragen... mevrouw wenst van 2 walletje taartjes te eten? Of gaat het om een vergelijkend TRV'ers onderzoek wie de beste appeltaart kan bakken?quote:
Ik doe mn bestquote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef Vogue het volgende:
[..]
De nieuwe Emile Ratelband! Tsjakka!
Op MSN met Diegoquote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef Vogue het volgende:
Waar is K_man eigenlijk?
Uiteraardquote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En dan eerst aan mij appeltaart vragen... mevrouw wenst van 2 walletje taartjes te eten? Of gaat het om een vergelijkend TRV'ers onderzoek wie de beste appeltaart kan bakken?
Dudok maakt heeeeeeeeeeele lekkere zelfgemaakte appeltaart!quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef Vogue het volgende:
[..]
Dat klinkt gaaf!! Stoer hoor, er komt toch wel een verslag?![]()
Laat me maar ff weten hoe je maandag zit met je vrije tijdIk wil uiteraard wèl zelfgemaakte appeltaart
![]()
Goed, dat wordt dus het hele weekend appeltaarten bakkenquote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef Vogue het volgende:
[..]
UiteraardDe winnaar krijgt een naam-topic
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 23:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Goed, dat wordt dus het hele weekend appeltaarten bakken
Ook andere taart; bijna elke twee weken is er wel een collega jarig dus dat betekent altijd taart van Dudok: appeltaart, perentaart, cappucinotaart, chocoladetaart, bavaroistaart, passievruchttaart.. dat zijn ze geloof ik welquote:Op maandag 5 september 2005 23:02 schreef Liejannuh het volgende:
Dudok maakt heeeeeeeeeeele lekkere zelfgemaakte appeltaart!
quote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Was je dat nog niet opgevallen, dan?
Ja lach maar'quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef Vogue het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk! Maar wat vind je zelf tof aan jezelf?
Ik denk anders dat je menig bioloog hier van laat watertandenquote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef Vogue het volgende:
ik had me toch een andere voorstelling bij tof, Douwe
Oh ja, ik moet over 6 uur al weer op de fiets naar het station zittenquote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Vogue het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik het nog ga volhoudenBen een beetje moe
Maar morgen verwacht ik wèl dat er een nieuwe HTL is!
quote:Op maandag 5 september 2005 23:26 schreef Vogue het volgende:
Ik rook nog één sigaretjeen daarna ga ik echt onder de wol.
Ik weet het / je le sais / lo sé / I know / Ich weiss es / lo soquote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Douwe het volgende:
Post even tijdens het sigaretje roken dan! De droom was zo mooi
Geeft niet drink ik nog watquote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
M'n alter ego probeert hier een rel uit te lokken![]()
Oh ja:quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef Douwe het volgende:
Hey DutchTrain, waar blijft je reisverslag van Helsinki nou?
quote:het was ***censuur***
Ik ben ook gestopt. Het is de schuld van mijn andere persoonlijkheidquote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
M'n alter ego probeert hier een rel uit te lokken![]()
Hier mist ietsquote:Sveaborg is interessant om te zien; er staan inderdaad wat monumentale gebouwen, maar het ontbreekt een beetje aan overzicht en eigenlijk is er behalve een goede wandeling niet veel te doen. Het is wel duidelijk dat veel mensen zich hier verzamelen voor
quote:
quote:Als de twee meisjes die een paar meter verderop zitten al hun kleren uittrekken en naakt het water inspringen, heb ik het wel weer gehad… vreemde mensen die Finnen.
Die andere volposten lijkt nu toch een stuk moeilijker geworden:quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Douwe het volgende:
Dus je hebt meer foto's, ook van dichtbij?
Ah gelukkig, ik ben dus niet de enige die het opgevallen isquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:06 schreef Pandorah het volgende:
Ik help effe mee: die Finnen zijn inderdaad raar... zo heb ik es gezien dat een naakte dame vanuit de sauna de visvijver insprong en vervolgens (in haar nakie jawel) ging kleppen met drie vissers
Enne: op een feestje van een Zweeds nichtje was er een FIn die in zijn dronken bui zijn kleding uitdeed (nog erger)![]()
Ja voor die Finnen was 20 graden natuurlijk al warm, al voelde het water wel maar als 5 gradenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:09 schreef Pandorah het volgende:
Ach ja, die blote Finse dames: of er is drank in het spel of er was een sauna in de buurt. Kies maar![]()
Hehe. Zo heb ik eens boven de poolcircel in Noorwegen een paar Noren (of Lappen of Finnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:11 schreef DutchTrain het volgende:
Ja voor die Finnen was 20 graden natuurlijk al warm, al voelde het water wel maar als 5 graden![]()
Goed idee, slaapzequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef Pandorah het volgende:
Maar goed, genoeg over die gekke lui, ik ga slapen![]()
leef je uit met googlequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef Douwe het volgende:
Gelukkig zijn desbetreffende heren niet geheel ontkleed
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Douwe het volgende:
Gelukkig heb ik mn Google filters nog zo dat ik geen erogene zones te zien krijg
quote:17 februari 1986
Partners in crimequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef Douwe het volgende:
Ah, DutchTrain, jij gaat ook? we zitten op 287, dit krijg ik wel vol
die komt niet meer in AMS uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Douwe het volgende:
UIO raakt volledig de weg kwijt!
Jammer die is al openquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef Douwe het volgende:
BTW, ik wil 49 openen! Ik heb nog nooit een HTL geopend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |