uiteindelijk 5 uur en 6 minuten over gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Douwe het volgende:
31 posts in een half uur, met een beetje mazzel zit dit topic over 5 uur wel vol
Geeft niets posten we deze ook even vol en maak je toch een nieuwequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef Douwe het volgende:
Hmm, redelijk netjes voorspelt. Alleen door mijn te snelle gereken klopt de OP niet meer
De laatste keer dat ik deze cursus in deze vorm gaf, heb ik het wel gedaan idd!quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:19 schreef YPPY het volgende:
Is dat niet verplicht dan bij een cursus, appeltaart gaan eten? Zou ik wel invoeren hoor.
Jullie verwachten toch niet echt dat ik dat hele topic ga doorlezen he? Pfff, je leest eens een dagje geen [HTL], krijg je dat!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:30 schreef Douwe het volgende:
Zo, na een topic dat in 5 uur en 6 minuten vol was hier het pre-jubileumtopic, inclusief user-icons![]()
Er staat ook niet heel veel nuttigs in. Behalve dat Vogue is afgewezen door een arrogant bedrijfquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jullie verwachten toch niet echt dat ik dat hele topic ga doorlezen he? Pfff, je leest eens een dagje geen [HTL], krijg je dat!
Goeie OP trouwens![]()
quote:18. CherrymoonTraxx 116
31. DutchTrain 99
49. Douwe 84
88. Vogue 62
24. Jaguarized 107quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:10 schreef Douwe het volgende:
[..]
Er staat ook niet heel veel nuttigs in. Behalve dat Vogue is afgewezen door een arrogant bedrijf
Een topic als gister is wel goed voor de dagcijfers van de meewerkende posters:
[..]
Dat ging zo snel dat ik het niet eens meegekregen heb.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:19 schreef Douwe het volgende:
En dat zelfs zonder in HTL #48 te hebben gespamt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |