uiteindelijk 5 uur en 6 minuten over gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Douwe het volgende:
31 posts in een half uur, met een beetje mazzel zit dit topic over 5 uur wel vol
Geeft niets posten we deze ook even vol en maak je toch een nieuwequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef Douwe het volgende:
Hmm, redelijk netjes voorspelt. Alleen door mijn te snelle gereken klopt de OP niet meer
De laatste keer dat ik deze cursus in deze vorm gaf, heb ik het wel gedaan idd!quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:19 schreef YPPY het volgende:
Is dat niet verplicht dan bij een cursus, appeltaart gaan eten? Zou ik wel invoeren hoor.
Jullie verwachten toch niet echt dat ik dat hele topic ga doorlezen he? Pfff, je leest eens een dagje geen [HTL], krijg je dat!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:30 schreef Douwe het volgende:
Zo, na een topic dat in 5 uur en 6 minuten vol was hier het pre-jubileumtopic, inclusief user-icons![]()
Er staat ook niet heel veel nuttigs in. Behalve dat Vogue is afgewezen door een arrogant bedrijfquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jullie verwachten toch niet echt dat ik dat hele topic ga doorlezen he? Pfff, je leest eens een dagje geen [HTL], krijg je dat!
Goeie OP trouwens![]()
quote:18. CherrymoonTraxx 116
31. DutchTrain 99
49. Douwe 84
88. Vogue 62
24. Jaguarized 107quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:10 schreef Douwe het volgende:
[..]
Er staat ook niet heel veel nuttigs in. Behalve dat Vogue is afgewezen door een arrogant bedrijf
Een topic als gister is wel goed voor de dagcijfers van de meewerkende posters:
[..]
Dat ging zo snel dat ik het niet eens meegekregen heb.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:19 schreef Douwe het volgende:
En dat zelfs zonder in HTL #48 te hebben gespamt![]()
Haha, heb je de Volvo station al besteld en al een labrador op het oog?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Hik het volgende:
Ik was de afgelopen week iets te druk met het krijgen van een leven (lees:).
Is dit ook dé rede dat UIO_AMS al meerdere dagen van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Hik het volgende:
Ik was de afgelopen week iets te druk met het krijgen van een leven (lees:).
Dus als er straks ineens weer een topic voorbij is zonder mijn inbreng weten jullie dat ik mijn tijd in elk geval nuttig besteed...![]()
Met plakstickers voor de kinderen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef flipsen het volgende:
Haha, heb je de Volvo station al besteld en al een labrador op het oog?
Geen idee... heeft bij meer mensen hier de lente toegeslagen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef Douwe het volgende:
Is dit ook dé rede dat UIO_AMS al meerdere dagen van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn?![]()
Ieuw! Kinderen! Weg vrijheidquote:
Ik ga er bijna dingen van denken.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef Douwe het volgende:
[..]
Is dit ook dé rede dat UIO_AMS al meerdere dagen van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn?![]()
De waan is leuk, maar daar krijg je weer van die rare roddels vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef Hik het volgende:
Ok, het is weer duidelijk dat mensen die zelf geen leven hebben... enz.
Zal ik jullie nu uit gaan leggen dat ik ècht een leven heb náást Fok, of willen jullie graag in de waan blijven? (Hoewel ik moet toegeven dat deze date niet helemaal internetloos tot stand is gekomen)
Vergeet de lijst van Boebiedoe nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft Yvonne weer een roddel om te noemen op FokRadio volgende week.![]()
Cool!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:48 schreef Vogue het volgende:
gesprek!
Omdat de beschrijving wel datgene was wat ik ongeveer zocht. Het was alleen het enige bedrijf dat nog enigszins een stagevergoeding bood + goed bereisbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Douwe het volgende:
Hoe wist je dan dat het een stage zou zijn in de richting die je zocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |