Inderdaad nog maar 292 posts te gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helaas, K_man was me te snel af.Wat een kuttitel, maar snel volposten.
Als het echt moet dan is dat binnen 3 uurtjes gepiept.quote:Op maandag 5 september 2005 19:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inderdaad nog maar 292 posts te gaan.
Je KAN het CMT... KOM OP!
![]()
omdat het nog niet voorbewerkt is zoals snelkookrijstquote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Vogue het volgende:
Waarom moet biologische rijst 45 minuten koken?? *honger heeft en niets anders in huis heeft*
Wat doe je allemaal met die appeltaart? Toch geen dingetjes zoals in American Pie he?quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef k_man het volgende:
We'll always have Paris... and appeltaart.
we kunnen ook wel een dialoog aangaan als het echt moetquote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als het echt moet dan is dat binnen 3 uurtjes gepiept.Dat wordt dan wel een monoloog.
Er zijn mensen die dat met gemak op een dag halen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inderdaad nog maar 292 posts te gaan.
Je KAN het CMT... KOM OP!
![]()
Maak jij je rijst zelf? Knap joh!quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
omdat het nog niet voorbewerkt is zoals snelkookrijst
* DutchTrain bedenkt zich nu dat er 15 minuten water op staat om rijst te maken
Je moest eens weten... of dacht je echt dat dat slagroom was?quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal met die appeltaart? Toch geen dingetjes zoals in American Pie he?
Als dolle_hond hier gaat posten dan zitten we morgenvroeg aan deeltje 78.quote:Op maandag 5 september 2005 19:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat met gemak op een dag halen.![]()
En je rijst dan?quote:Op maandag 5 september 2005 19:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
we kunnen ook wel een dialoog aangaan als het echt moet
Met de snelheid van het forum zijn we dan wel weer 3 posts verder.quote:Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
die zit ondertussen in het pannetje, moet je me wel even over 8 minuten waarschuwen
je moet je mede FOK!'ers ergens mee tot nut makenquote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef k_man het volgende:
CMT, de menselijke kookwekker... komt dat allen zien!
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de verbinding naar reserve-België Brabant, hier is het wel vrij snelquote:Op maandag 5 september 2005 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Met de snelheid van het forum zijn we dan wel weer 3 posts verder.
Hier is het wisselvallend. Af en toe is het te doen, af en toe erg traag.quote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de verbinding naar reserve-België Brabant, hier is het wel vrij snel
Ah, team Douwe has come to help us...quote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef Douwe het volgende:
Alleen valt het nu dan wel te stil
Kom op! Anders halen we het nieuwe HTL record nooit
Een aantal ander SC's gaan wel in enkele uren. Ik denk dat een bepaald feedbacktopic het snelste topic ooit was in TRV... of misschien nog een raad-de-stad topic dat sneller was.quote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef Douwe het volgende:
Mooi!
Om nog even op CMTs vraag terug te komen, wat ís het record? Is er ooit een deel in 1 dag volgepost?
Dan kan de Parijs-meet een soort vroege 3 jarig jubileum party wordenquote:Op maandag 5 september 2005 20:31 schreef DutchTrain het volgende:
dinsdag 26 november 2002 @ 20:54 dus
quote:Op dinsdag 26 november 2002 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Oew leuk!!
Slowchat!
Nou ja, dan vertel ik nog maar wat spannends...
Het handige links sticky topic is bijgewerkt en het forum is ontzettend traag!
En nu ga ik echt aan de studie!
sommige dingen veranderen nooit... ik denk dat we hier mooi materiaal hebben voor de nummer 50quote:Op dinsdag 26 november 2002 21:19 schreef mabit het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 26 november 2002 21:18 schreef YPPY het volgende:
Waar gaan we het over hebben?
--------------------------------------------------------------------------------
Reizen..?!!
Agendapunt 1:Parijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |