Om dit beeld van Egypte niet te verpesten, raad ik je aan verre van Hurghada te blijven. Dat is echt een verschrikking.quote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Egypte is overigens het allerveiligste land dat ik ooit heb gezien, er is echt niemand die iets zal stelen en zelf short-changing is de Egyptenaren vreemd!
Als ik dat zo lees over die colonnes en politiebegeleiding, denk ik dat je bedoelde:quote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Egypte is overigens het allerveiligste land dat ik ooit heb gezien
ik doelde meer op de kleine criminaliteit en agressie die er totaal niet is, iedereen is vriendelijk, ik heb niemand meegemaakt die me op een vervelende manier probeerde op te lichten en je kan al je spullen gewoon onbeheerd achterlaten, want er is niemand die iets probeert te stelen en je kan midden in de nacht gewoon overal alleen op straat lopen, het is compleet veilig.quote:Op maandag 5 september 2005 15:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees over die colonnes en politiebegeleiding, denk ik dat je bedoelde:
Egypte is overigens het meest beveiligde land![]()
Ik zou gaan voor Osnabrück of Düsseldorf.quote:Op maandag 5 september 2005 17:22 schreef k_man het volgende:
Wat zouden jullie aanraden:
- Leuven
- Mechelen
- Düsseldorf
- Osnabrück
- Duisburg
Ik zoek steden die ik in een weekend kan doen. Zaterdagochtend heen, zondagavond terug. Zo ben ik dit jaar al in Lille, Keulen en Antwerpen geweest. Parijs volgt nog. Het lijstje dat ik noemde is 1) goed bereikbar en 2) het zijn steden waar ik niet eerder ben geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 17:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo moet je tussen die steden kiezen k_man? Verder ieder zn meug natuurlijk, maar vind je de oud-egyptische architectuur niet interessant dan juist?
Dusseldorf is de enige stad met enige interessante architectuur, trendy winkels, nachtleven etc. Duisburg ben je wel erg snel uitgekeken, tenzij je het Landschaftspark Duisburg Nord wil bezoeken. Voor fotografen een must. En natuurlijk de Innenhafen in Duisburg.quote:Op maandag 5 september 2005 17:49 schreef k_man het volgende:
Misschien een weekendje Duisburg-Düsseldorf doen en een andere keer een dagje Osnabrück.
Duisburg heeft een Herzog & de Meuron museum en Osnabrück een Libeskind museum...quote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef DutchTrain het volgende:
Dusseldorf is de enige stad met enige interessante architectuur,
In Dusseldorf is ook het NRW-forum interessant, vaak tentoonstellingen over architectuur en stedebouw.quote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef k_man het volgende:
Duisburg heeft een Herzog & de Meuron museum en Osnabrück een Libeskind museum...
Dat ziet er wel aardig uitquote:Op maandag 5 september 2005 18:06 schreef k_man het volgende:
DT, ken je 'The Phaidon Atlas of Contemporary World Architecture'?
Ik zal eens langslopen bij het NAi of ze 'm hebbenquote:Op maandag 5 september 2005 18:22 schreef k_man het volgende:
Deze dus. Dit is hét overzicht van wat er de afgelopen paar jaar wereldwijd gebouwd is aan spectaculaire gebouwen: 1.052 projecten.
Ik heb trouwens de travel edition; de normale weegt een paar kilo en wordt geleverd in een grote plastic koffer...
Brussel?quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef k_man het volgende:
Ik zoek steden die ik in een weekend kan doen. Zaterdagochtend heen, zondagavond terug. Zo ben ik dit jaar al in Lille, Keulen en Antwerpen geweest. Parijs volgt nog. Het lijstje dat ik noemde is 1) goed bereikbar en 2) het zijn steden waar ik niet eerder ben geweest.
Die derde is wel een leuke sneer.quote:Op maandag 5 september 2005 18:35 schreef DutchTrain het volgende:
Post nummer 275, het wordt weer tijd voor de stemming over de naam van de volgende HTL
HTL #48 Avec Titre / Mit Titel / With Title
HTL #48 Nazomerend in eigen land
HTL #48 Al plannen voor de zomer van 2008?
Te veel te doen voor twee dagen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:29 schreef DutchTrain het volgende:
Brussel?
Al geweest.quote:Verder Hamburg,
Waarom?quote:Bonn, Hanover,
Te ver weg voor twee dagen, zeker met vliegen. Liverpool, Kopenhagen en Budapest al geweest.quote:Manchester, Liverpool, Glasgow, Edinburgh, Lyon, Dublin, Kopenhagen, Nottingham, Bristol, Budapest, Warschau ... ?
HTL #48 - Waarin UIO tóch nog bleek te levenquote:Op maandag 5 september 2005 18:35 schreef DutchTrain het volgende:
Post nummer 275, het wordt weer tijd voor de stemming over de naam van de volgende HTL
HTL #48 Avec Titre / Mit Titel / With Title
HTL #48 Nazomerend in eigen land
HTL #48 Al plannen voor de zomer van 2008?
Bonn: veel musea, waaronder over de Duitse geschiedenis en moderne kunst. En nog wat interessante architectuur ook. Het centrum zelf is best gezellig rondom de uni en het soort van stadspark.quote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef k_man het volgende:
quoterdequote
nou, overtuigend bewijs is er nog nietquote:Op maandag 5 september 2005 18:46 schreef k_man het volgende:
HTL #48 - Waarin UIO tóch nog bleek te leven
Nee dank jequote:HTL #48 - Krijg de Hik!
Zo ver ga ik nou ook weer niet alhoewel mijn reis van morgen wel erg ver gaatquote:HTL #48 - Met Nederlandse treinen naar verre streken
mijn variant daarop zou zijn 'Hasta la vista Vogue!'quote:HTL #48 - Strike a pose... Vogue! Vogue!
Die tweede heeft wel iets.quote:Op maandag 5 september 2005 18:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
HTL #48 - De lekkerste meiden zijn travelmeiden!!
HTL #48 - Wachten op Diego part II
HTL #48 - Tapas of Appeltaart
HTL #48 - Nous allons a Paris!
quote:Op maandag 5 september 2005 18:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
HTL #48 - De lekkerste meiden zijn travelmeiden!! ze komen en gaan
HTL #48 - Wachten op Diego part II dan kun je lang wachten hier
HTL #48 - Tapas of Appeltaart Kalamaarie!
HTL #48 - Nous allons a Paris! mais non tout de suite
Maak er dan meteen knuffelmarokkaan van (ook leuk voor 16 letter lingo)quote:Op maandag 5 september 2005 19:04 schreef Douwe het volgende:
Als we weer een 'kijkcijferhit' willen na de Bling-Bling titel, moet je Surinamers en Fransen weglaten
Laat dat nou precies het doel zijn...quote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alweer dat gezeik over appeltaarten? Dat komt me bijna nog meer de keel uit dan Parijs.
Ik ga er natuurlijk alles aan doen om de topictitel van de volgende HTL te kapen, dus ik geef je weinig kans.quote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Laat dat nou precies het doel zijn...![]()
Ik weet nog wel een goed appeltaart adresje in Essouiara!quote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef k_man het volgende:
HTL #48 - Lusten Marokkanen appeltaart?
Ik ben alleen op de Expo geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 18:52 schreef DutchTrain het volgende:
Hannover; slechts kort geweest, kan me wel een torentje van Gehry herinneren en een groot station. Buitenwijken zijn ook wel apart, weet niet wat er nu met expo terrein precies is gebeurd. Zou toen een grote woonwijk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |