abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:06:59 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30313874
Ta-daa!
Mijn meest huishoudelijke topic óóit!

Ik wil vanmiddag even een stofzuiger kopen, de oude heeft de geest gegeven. Aangezien schoonmaken bepaald geen hobby is, wil ik geen klauwen geld uitgeven aan zoiets. Maar waar let je op bij het kopen van zo'n ding?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 september 2005 @ 11:09:49 #2
22592 crew  Ole
pi_30313957
-Veel vermogen (min 1400 watt)
-of je het vermogen kunt varieren

Heb er laatst eentje bij Blokker gekocht voor 35 euro: 1800 watt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 september 2005 @ 11:10:15 #3
22592 crew  Ole
pi_30313967
Vaak is het ook handig om te weten of je de zakken makkelijk kunt krijgen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:13:21 #4
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_30314071
Dat je zonder de zuigmond erop wel bij je plafond kunt. Bij die van ons zit de zuigmond aan het onderste deel van de telescoopstang, waardoor ik niet bij het plafond kan. M'n vriend doet niet aan stofzuigen, dus mag ik vrolijk met zo'n ragebol de spinnen verjagen. En daar gaan ze niet dood van, maar ze vallen op je hoofd en da's niet fijn ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_30314153
Meer dan 750 W is overbodig. Vacu-ummer dan vacuum zuigen kan je toch niet doen als stofzuiger.
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:19:11 #6
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_30314241
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef Guus Muisarm het volgende:
Meer dan 750 W is overbodig. Vacu-ummer dan vacuum zuigen kan je toch niet doen als stofzuiger.
Niet echt mee eens. Ons tapijt is niet schoon van hondenharen (nog niet eens lang haar) te krijgen zonder 1300 watt. Ik heb een oude met 900 watt en daar lukt het echt niet mee.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_30314247
Idd. of je makkelijk zakken ervoor kunt kopen.
Hint er zijn nu meerdere types zonder zak.
Scheelt in de lopende kosten, en de zuigkracht neemt niet af als het reservoir vol raakt.
pi_30314603
Dat ie goed zuigt...."like a hoover..."
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:32:54 #9
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30314605
Beviel die van de Blokker, Ole?
Wat is het voordeel van het variëren van het vermogen?
Stofzuigers zonder zak, leeg je die gewoon in de vuilnisbak? Wordt dat geen ontzettende teringzooi?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 september 2005 @ 11:35:29 #10
22592 crew  Ole
pi_30314674
Ja, hij doet het goed. Hij maakt wel wat meer herrie dan een Miele of zo.. maar dat vind ik niet erg.

Voordeel van varieren:
Vloer op vol vermogen (laminaat), maar bijvoorbeeld meubels of evt kleding op lager vermogen..
pi_30315344
Wij hebben een 1100 watt samsung dat ding maakt echt een tering herrie.
Dus geen samsung kopen.
Als we aan het einde van de maand wat geld over hebben hallen we een Philps.
Ding heeft mijn zus(je) ook en die maakt amper herrie.
Een dag niet gedownload, is een dag niet geleefd...
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:56:25 #12
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_30315359
Je moet ook kijken naar wat voor vloeroppervlak je wil zuigen. Ik heb een houten vloer en de gewone stofzuiger maakte lang niet zo goed schoon als de parketzuiger die ik nu heb.
Rescuer of the distressed damsel
pi_30315526
-niet te duur
-genoeg power
-makkelijk verkrijgbare zakken

als et ding et maar doet
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:02:18 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30315537
Ik heb een laminaatvloer.
pi_30315599
Als je tapijt en/of huisdieren hebt, kies je voor het hoogst mogelijke vermogen.
Let ook op of je er een 'Turboborstel' bijkrijgt.
Dit opzetstuk maakt je tapijt veel sneller en beter schoon dan een standaard mondstuk.
Als je laminaat hebt, let er dan op dat de zuigmond een rubber randje heeft zodat het je vloer niet beschadigt.
Ik vind het ook handig dat ik de mijne reachtop kan zetten en de stang erop kan klemmen.
Ik heb een Philips Mobilo 1800 watt, perfect.
Je moet wel denken aan prijzen vanaf 80 euro.
pi_30330923
Als je er één gevonden hebt, kom je dan ook naar de De Stofzuigermeet! ?

En dan mag je misschien lid worden van Het Stofzuigergenootschap
pi_30331395
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef Ole het volgende:
Vaak is het ook handig om te weten of je de zakken makkelijk kunt krijgen.
Daar loop ik nu dus tegen aan. Zoek me scheel naar die dingen. Is een hele goeie tip
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
pi_30334491
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je tapijt en/of huisdieren hebt, kies je voor het hoogst mogelijke vermogen.
Let ook op of je er een 'Turboborstel' bijkrijgt.
Dit opzetstuk maakt je tapijt veel sneller en beter schoon dan een standaard mondstuk.
Als je laminaat hebt, let er dan op dat de zuigmond een rubber randje heeft zodat het je vloer niet beschadigt.
Ik vind het ook handig dat ik de mijne reachtop kan zetten en de stang erop kan klemmen.
Ik heb een Philips Mobilo 1800 watt, perfect.
Je moet wel denken aan prijzen vanaf 80 euro.
Turboborstel is echt geweldig voor beesten en mensenharen in tapijt

Ik heb onlangs een Miele Cat&Dog 2000 watt gekocht en ben er echt heel blij mee (dat ik dat nog eens van een stofzuiger zou zeggen ) We hadden eerst een stofzuigertje van de supermarkt voor 30 euro maar die was na een halfjaar al kapot en zoog sowieso al geen haartje op.

De nieuwe is wel duur, maar ik heb wel geleerd dat je beter niet kan besparen op je stofzuiger (tenzij je alleen maar een kleine ruimte met harde vloer moet stofzuigen).
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:52:26 #19
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30337100
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:19 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Niet echt mee eens. Ons tapijt is niet schoon van hondenharen (nog niet eens lang haar) te krijgen zonder 1300 watt. Ik heb een oude met 900 watt en daar lukt het echt niet mee.
Idd, dat is de rede dat wij er een van 1700 Watt hebben dat ding zuigt echt de kattenharen overal uit.

En het vermogen is regelbaar en dat is wel handig als je een keer iets af wil doen waar hij zich niet te vast op mag zuigen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 7 september 2005 @ 09:23:33 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30344760
Ik ben inmiddels voorzien!

Heb voor de gulden middenweg gekozen: niet te door, geen totale rommel. Heb een mooie kleine Hoover gekocht bij de Mediamarkt.
pi_30350398
Aha ! jammer ik lees dit topic te laat , bij mij ging het om een anti allergeen filter erin , dat maakt overigens de keus stukken beperkter en de prijs stukken duurder
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_30350410
offie om mn lul past natuurlijk
  woensdag 7 september 2005 @ 12:47:37 #23
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30350763
De verschillen in prijs zijn enorm! Die van mij was 56 euro, maar er stonden stofzuigers van bijna 300 euro!
pi_30351771
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Hik het volgende:
De verschillen in prijs zijn enorm! Die van mij was 56 euro, maar er stonden stofzuigers van bijna 300 euro!
zo 1 heb ik dus 285 euro voor een miele allergotec 2000
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_30352093
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:02 schreef Hik het volgende:
Ik heb een laminaatvloer.
Voor een laminaatvloer is het prettiger om kleinere draaiwieltjes te hebben op alle 4 de wielen. De meeste stofzuigers hebben maar twee zwenkwieltjes plus twee grote vaste achterwielen. Hiermee kan je op laminaat (en parket) lastiger bochten maken, bovendien is de kans groter dat je dan van die fijne rubberstrepen maakt op je vloer. Op die reden heeft bijvoorbeeld Miele stofzuigers met 4 zwenkwielen.

Het voordeel van variabel vermogen is dat een vol vermogen soms onhandig of zelfs ongewenst is. Je kan er de bekleding van stoelen/banken aardig mee verzieken als je met 1600 W vermogen op gaat zuigen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')