Niet echt mee eens. Ons tapijt is niet schoon van hondenharen (nog niet eens lang haar) te krijgen zonder 1300 watt. Ik heb een oude met 900 watt en daar lukt het echt niet mee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef Guus Muisarm het volgende:
Meer dan 750 W is overbodig. Vacu-ummer dan vacuum zuigen kan je toch niet doen als stofzuiger.
Daar loop ik nu dus tegen aan. Zoek me scheel naar die dingen. Is een hele goeie tipquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef Ole het volgende:
Vaak is het ook handig om te weten of je de zakken makkelijk kunt krijgen.
Turboborstel is echt geweldig voor beesten en mensenharen in tapijtquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je tapijt en/of huisdieren hebt, kies je voor het hoogst mogelijke vermogen.
Let ook op of je er een 'Turboborstel' bijkrijgt.
Dit opzetstuk maakt je tapijt veel sneller en beter schoon dan een standaard mondstuk.
Als je laminaat hebt, let er dan op dat de zuigmond een rubber randje heeft zodat het je vloer niet beschadigt.
Ik vind het ook handig dat ik de mijne reachtop kan zetten en de stang erop kan klemmen.
Ik heb een Philips Mobilo 1800 watt, perfect.
Je moet wel denken aan prijzen vanaf 80 euro.
Idd, dat is de rede dat wij er een van 1700 Watt hebben dat ding zuigt echt de kattenharen overal uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:19 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Niet echt mee eens. Ons tapijt is niet schoon van hondenharen (nog niet eens lang haar) te krijgen zonder 1300 watt. Ik heb een oude met 900 watt en daar lukt het echt niet mee.
zo 1 heb ik dusquote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Hik het volgende:
De verschillen in prijs zijn enorm! Die van mij was 56 euro, maar er stonden stofzuigers van bijna 300 euro!![]()
Voor een laminaatvloer is het prettiger om kleinere draaiwieltjes te hebben op alle 4 de wielen. De meeste stofzuigers hebben maar twee zwenkwieltjes plus twee grote vaste achterwielen. Hiermee kan je op laminaat (en parket) lastiger bochten maken, bovendien is de kans groter dat je dan van die fijne rubberstrepen maakt op je vloer. Op die reden heeft bijvoorbeeld Miele stofzuigers met 4 zwenkwielen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |