abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15122802
De gezelligste maand is weer aangebroken, in welke europese stad gaan kerstshoppen?
  woensdag 3 december 2003 @ 18:43:16 #2
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15123172
Enschede

Of Groningen

En uiteraard Marrakesh, al is dat niet echt europees

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15132426
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:29 schreef Golfen het volgende:
...., in welke europese stad gaan kerstshoppen?
Ik ga voor de kerstuitverkoop Nijmegen lijkt mij wel wat
Maar als het kerstshoppen wordt, dan ga ik eerst es in mijn eigen stad kijken want ik ben al zo lang niet meer bij de winkels geweest!
pi_15136308
Hoi!

Wisten jullie dat in Phnom Penh, Cambodja er ook al kerstbomen staan? We waren net op de Psar Thmei (nieuwe markt) en daar waren zelfs minikerstbomen met flikkerende lichtjes (want het moet hier wel knipperen) te koop

Doei!

donderdag 4 december 2003 @ 08:05:55 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15136592
Getverdemme, kerstshoppen...
Waarom neem ik me toch ieder jaar voor weg te zijn tijdens de kerstdagen en wordt dat ieder jaar niets? En waarom ga ik ieder jaar pas op 23 of 24 december cadeautjes kopen en krijg ik dan de neiging om graaiende mensen te radbaken?
Waarom???

Overigens ligt mijn christmass-mood puur aan kerst hoor, en niet aan het (voor mij) walgelijk vroege tijdstip van de dag... Ik ben nog steeds een beetje "jetlag-t" (lees: op horeca-tijd): als ik om 12 uur naar bed ga ben ik klaarwakker, maar ik moet er toch op tijd uit. Trekt wel bij, zullen we maar zeggen!

Eerste dagen waren leuk! Ik heb een eigen kantoor mét uitzicht (over Rijswijk ) en voer kennismakingsgesprekjes met hele aardige mensen, die allemaal héél lang over hun werk kunnen vertellen... wel grappig!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_15136818
Dat klinkt leuk Hik.

Mijn kerstaankopen heb ik al gedeeltelijk gedaan en voor de rest gaan we zaterdag naar het Alexandrium. We hopen dat het dan een beetje rustig is, omdat Sinterklaas dan net voorbij is.

Ze hebben op m'n werk bedacht dat je best een hele ochtend kunt overleggen, daarna bij een zieke collega op bezoek te gaan en dan vervolgens nog een overleg. *zucht*

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_15149020
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:26 schreef Golfen het volgende:
Ben je in love K_man?
Een rijke vrouw is nooit weg.

Zeker niet als je zelf zonder werk zit. En zij contacten in jouw branche heeft...

vrijdag 5 december 2003 @ 17:06:25 #8
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_15179827
* oYo gooit ff wat pepernoten door de Lounge heen...
  vrijdag 5 december 2003 @ 17:14:56 #9
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15180044
* Dagobert gooit wat pepernoten terug en gaat straks weer noordwaards travelen
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15180073
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:06 schreef oYo het volgende:
* oYo gooit ff wat pepernoten door de Lounge heen...
au!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_15180909
Lekker die pepernoten, maar ik sla over. We hebben net lekker konijnenijsjes gegeten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_15180946
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:51 schreef YPPY het volgende:
We hebben net lekker konijnenijsjes gegeten.
Alsof het niet erg genoeg is dat ze met Kerst in de pan belanden, worden er ook nog ijsjes van ze gemaakt.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15181606
oYo! Long time no see!
Hoe is ie??

En dwerg, ik vind het ook gemeen dat Yppy een konijnenijsje eet! Zou het konijntje dan ook een stokje in zn kont hebben gekregen? Of zou ze alleen een konijnenpootje of oortje hebben afgehakt??
Wat een dierenbeul die Yppy!

Overigens gaan we het niet over mijn tentamen van gister hebben en morgen ga ik eindelijk mijn schilderij ophalen! Opgespannen en wel! Blijft toch bizar dat het opspannen een stuk duurder is dan het schilderij!

Vrees trouwens ook dat dat ongeveer al het kerstshoppen is dat ik ga doen! Ga wel morgen mn kerstboom optuigen, dat is ook leuk!

pi_15181789
Nee! Zo erg ben ik niet! Konijnenijsjes zijn van de reclame. Het zijn stoomgroentes met wortel. Uit de vriezer.

Wat voor schilderij is het Liejannuh?

*OUD heilige*
pi_15181897

wat je tegen die muur ziet staan en dan een blauwige, maar wel lichtblauw!
Zoiets zeg maar. Hans had er eentje in het oranje-geel gekocht en ik in het lichtblauw!

En Yppy, gelukkig maar, ik was al geschrokken!

pi_15181955
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:26 schreef YPPY het volgende:
Nee! Zo erg ben ik niet! Konijnenijsjes zijn van de reclame. Het zijn stoomgroentes met wortel. Uit de vriezer.
Ja, ik kijk nooit reclame, dus dat wist ik niet. Maar ik denk dat ik nu wel begrijp waar de naam 'konijnenijsje' vandaan komt.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15182150
Dat ziet er leuk uit Liejannuh, dat wil ik ook voor boven de bank. We moeten al meer dan 2 jaar wat kopen, maar dat is moeilijk.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:35 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ja, ik kijk nooit reclame, dus dat wist ik niet. Maar ik denk dat ik nu wel begrijp waar de naam 'konijnenijsje' vandaan komt.

In de reclame mogen kinderen een ijsje pakken. Een meisje hangt dan in de vriezer te zoeken en haalt er zo'n pak stoomgroenten uit. Dan gaat ze naar het konijn "hier, jij mag een konijnenijsje".
*OUD heilige*
pi_15183567
Mijn schilderij is wel heel gaaf!
Maar hij komt niet boven de bank te hangen, want daar heb ik geen muur!

Wat ik heb staat trouwens zeg maar op de straat tegen de muur. Voor het gemak!

Ik neem trouwens vaak dingen mee van vakantie, qua kunst. Als je dan toch wat ophangt, dan wel graag iets leuks en met een bijzonder verhaal!

pi_15188895
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:38 schreef Liejannuh het volgende:

Wat ik heb staat trouwens zeg maar op de straat tegen de muur. Voor het gemak!

Op straat tegen de muur Pas maar op dat ie niet gestolen wordt dan

Zo ik heb weer lekker sinterklaas gevierd, niet dat ik veel heb gekregen (in tegenstelling tot al mn kleine neefjes en nichtejes) Maar t was iig heel erg gezellig. Nu op naar de kerst dagen!! Wanneer gaan julie een kerstboom kopen?

pi_15193857
Op die foto!!!
Misschien dat het me wel lukt om een foto ervan te maken hier, laad ik die wel ff op!

Goedemorgen overigens! Ik heb alweer boodschappen gedaan!

pi_15195782
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 09:25 schreef Liejannuh het volgende:
Op die foto!!!
Misschien dat het me wel lukt om een foto ervan te maken hier, laad ik die wel ff op!

Goedemorgen overigens! Ik heb alweer boodschappen gedaan!

Snap t Gaaf hoor!!!

En n goedemiddag allemaal!!
Ik ben moe.....

pi_15206004
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:31 schreef Golfen het volgende:

[..]

Snap t Gaaf hoor!!!

En n goedemiddag allemaal!!
Ik ben moe.....

En ben nu verkouden, lekker dan.

Ga naar vriendin Idols kijken.
Gaan jullie ook Idols kijken? T begint vanavond weer.

pi_15216227
Idols was weer leuk. Dat arme meisje dat voor de tweede keer kwam en nog ging oefenen met een al even vals keyboardje.

Wij hebben boven de kachel en boven het bed tekeningen uit Malta hangen. We hebben in Thailand ook nog gekeken of ze wat leuks hadden, maar we vonden niks. We slagen vast bij de Ikea ofzo.

*OUD heilige*
  zondag 7 december 2003 @ 09:52:39 #24
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_15216428
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:19 schreef Liejannuh het volgende:
oYo! Long time no see!
Hoe is ie??
Hartstikke goed!
Ik fiets wel vaker langs, maar het is hier de laatste tijd doods...
Travel heeft wel eens een nieuwe impuls nodig.
Ik heb best wel wat ideetjes, maar die moeten de modjes dan bewaken.

Wintervakantiefoto's met wedstrijdje, revival of raad de stad, speciale tips per land voor backpackers, etc. Daguitstap/weekenduitstap met leden (als toerist).

Hoe gaat het met jou (en de rest)?

pi_15216662
Nieuwe topics zijn leuk.

Denken jullie nog aan de appeltaart meet? De travellers moeten natuurlijk wel met meerderen zijn dan de crew.

*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')