Of Groningen
En uiteraard Marrakesh, al is dat niet echt europees
quote:Ik ga voor de kerstuitverkoop
Op woensdag 3 december 2003 18:29 schreef Golfen het volgende:
...., in welke europese stad gaan kerstshoppen?
Wisten jullie dat in Phnom Penh, Cambodja er ook al kerstbomen staan? We waren net op de Psar Thmei (nieuwe markt) en daar waren zelfs minikerstbomen met flikkerende lichtjes (want het moet hier wel knipperen) te koop
Doei!
Overigens ligt mijn christmass-mood puur aan kerst hoor, en niet aan het (voor mij) walgelijk vroege tijdstip van de dag... Ik ben nog steeds een beetje "jetlag-t" (lees: op horeca-tijd): als ik om 12 uur naar bed ga ben ik klaarwakker, maar ik moet er toch op tijd uit. Trekt wel bij, zullen we maar zeggen!
Eerste dagen waren leuk! Ik heb een eigen kantoor mét uitzicht (over Rijswijk ) en voer kennismakingsgesprekjes met hele aardige mensen, die allemaal héél lang over hun werk kunnen vertellen... wel grappig!
Mijn kerstaankopen heb ik al gedeeltelijk gedaan en voor de rest gaan we zaterdag naar het Alexandrium. We hopen dat het dan een beetje rustig is, omdat Sinterklaas dan net voorbij is.
Ze hebben op m'n werk bedacht dat je best een hele ochtend kunt overleggen, daarna bij een zieke collega op bezoek te gaan en dan vervolgens nog een overleg. *zucht*
quote:Een rijke vrouw is nooit weg.
Op woensdag 3 december 2003 18:26 schreef Golfen het volgende:
Ben je in love K_man?
Zeker niet als je zelf zonder werk zit. En zij contacten in jouw branche heeft...
quote:au!
Op vrijdag 5 december 2003 17:06 schreef oYo het volgende:
* oYo gooit ff wat pepernoten door de Lounge heen...
quote:Alsof het niet erg genoeg is dat ze met Kerst in de pan belanden, worden er ook nog ijsjes van ze gemaakt.
Op vrijdag 5 december 2003 17:51 schreef YPPY het volgende:
We hebben net lekker konijnenijsjes gegeten.
En dwerg, ik vind het ook gemeen dat Yppy een konijnenijsje eet! Zou het konijntje dan ook een stokje in zn kont hebben gekregen? Of zou ze alleen een konijnenpootje of oortje hebben afgehakt??
Wat een dierenbeul die Yppy!
Overigens gaan we het niet over mijn tentamen van gister hebben en morgen ga ik eindelijk mijn schilderij ophalen! Opgespannen en wel!
Blijft toch bizar dat het opspannen een stuk duurder is dan het schilderij!
Vrees trouwens ook dat dat ongeveer al het kerstshoppen is dat ik ga doen! Ga wel morgen mn kerstboom optuigen, dat is ook leuk!
Wat voor schilderij is het Liejannuh?
En Yppy, gelukkig maar, ik was al geschrokken!
quote:Ja, ik kijk nooit reclame, dus dat wist ik niet. Maar ik denk dat ik nu wel begrijp waar de naam 'konijnenijsje' vandaan komt.
Op vrijdag 5 december 2003 18:26 schreef YPPY het volgende:
Nee!Zo erg ben ik niet! Konijnenijsjes zijn van de reclame. Het zijn stoomgroentes met wortel. Uit de vriezer.
quote:In de reclame mogen kinderen een ijsje pakken. Een meisje hangt dan in de vriezer te zoeken en haalt er zo'n pak stoomgroenten uit. Dan gaat ze naar het konijn "hier, jij mag een konijnenijsje".
Op vrijdag 5 december 2003 18:35 schreef dwerg het volgende:[..]
Ja, ik kijk nooit reclame, dus dat wist ik niet. Maar ik denk dat ik nu wel begrijp waar de naam 'konijnenijsje' vandaan komt.
Wat ik heb staat trouwens zeg maar op de straat tegen de muur. Voor het gemak!
Ik neem trouwens vaak dingen mee van vakantie, qua kunst. Als je dan toch wat ophangt, dan wel graag iets leuks en met een bijzonder verhaal!
quote:Op straat tegen de muur
Op vrijdag 5 december 2003 19:38 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik heb staat trouwens zeg maar op de straat tegen de muur.Voor het gemak!
Zo ik heb weer lekker sinterklaas gevierd, niet dat ik veel heb gekregen (in tegenstelling tot al mn kleine neefjes en nichtejes) Maar t was iig heel erg gezellig. Nu op naar de kerst dagen!! Wanneer gaan julie een kerstboom kopen?
Goedemorgen overigens! Ik heb alweer boodschappen gedaan!
quote:Snap t
Op zaterdag 6 december 2003 09:25 schreef Liejannuh het volgende:
Op die foto!!!
Misschien dat het me wel lukt om een foto ervan te maken hier, laad ik die wel ff op!Goedemorgen overigens!
Ik heb alweer boodschappen gedaan!
En n goedemiddag allemaal!!
Ik ben moe.....
quote:En ben nu verkouden, lekker dan.
Op zaterdag 6 december 2003 12:31 schreef Golfen het volgende:[..]
Snap t
Gaaf hoor!!!
En n goedemiddag allemaal!!
Ik ben moe.....![]()
Ga naar vriendin Idols kijken.
Gaan jullie ook Idols kijken? T begint vanavond weer.
Wij hebben boven de kachel en boven het bed tekeningen uit Malta hangen. We hebben in Thailand ook nog gekeken of ze wat leuks hadden, maar we vonden niks. We slagen vast bij de Ikea ofzo.
quote:Hartstikke goed!
Op vrijdag 5 december 2003 18:19 schreef Liejannuh het volgende:
oYo! Long time no see!
Hoe is ie??
Wintervakantiefoto's met wedstrijdje, revival of raad de stad, speciale tips per land voor backpackers, etc. Daguitstap/weekenduitstap met leden (als toerist).
Hoe gaat het met jou (en de rest)?
Denken jullie nog aan de appeltaart meet? De travellers moeten natuurlijk wel met meerderen zijn dan de crew.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |