quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Douwe het volgende:
Dus je hebt meer foto's, ook van dichtbij?
Ah gelukkig, ik ben dus niet de enige die het opgevallen isquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:06 schreef Pandorah het volgende:
Ik help effe mee: die Finnen zijn inderdaad raar... zo heb ik es gezien dat een naakte dame vanuit de sauna de visvijver insprong en vervolgens (in haar nakie jawel) ging kleppen met drie vissers
Enne: op een feestje van een Zweeds nichtje was er een FIn die in zijn dronken bui zijn kleding uitdeed (nog erger)![]()
Ja voor die Finnen was 20 graden natuurlijk al warm, al voelde het water wel maar als 5 gradenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:09 schreef Pandorah het volgende:
Ach ja, die blote Finse dames: of er is drank in het spel of er was een sauna in de buurt. Kies maar![]()
Hehe. Zo heb ik eens boven de poolcircel in Noorwegen een paar Noren (of Lappen of Finnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:11 schreef DutchTrain het volgende:
Ja voor die Finnen was 20 graden natuurlijk al warm, al voelde het water wel maar als 5 graden![]()
Goed idee, slaapzequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef Pandorah het volgende:
Maar goed, genoeg over die gekke lui, ik ga slapen![]()
leef je uit met googlequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef Douwe het volgende:
Gelukkig zijn desbetreffende heren niet geheel ontkleed
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Douwe het volgende:
Gelukkig heb ik mn Google filters nog zo dat ik geen erogene zones te zien krijg
quote:17 februari 1986
Partners in crimequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef Douwe het volgende:
Ah, DutchTrain, jij gaat ook? we zitten op 287, dit krijg ik wel vol
die komt niet meer in AMS uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Douwe het volgende:
UIO raakt volledig de weg kwijt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |