Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Prima gemaakt hoor.. 'k mis alleen het schaaplogo, maar die is nu ff down merk ik, dus misschien had je um er daarom nog niet ingezet. Wat mij betreft mag je er ook wel een linkje naar deze site inzetten, die had ik afgelopen week gemaakt, maarjah daar had de herder nie om gevraagdquote:Op maandag 5 september 2005 01:35 schreef Delnoy het volgende:
Mochten er nog dingen niet kloppen of anders moeten dan hoor ik het graag!
gebruik je de 1.30c beta client?quote:Op zondag 4 september 2005 23:28 schreef DukeBox het volgende:
Ben wat aan het testen met een aangeste client, hoop morgen de eerste resultaten ervan te zien.
Da's een "flashy" site chris...ziet er gelikt uitquote:Op maandag 5 september 2005 02:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Prima gemaakt hoor.. 'k mis alleen het schaaplogo, maar die is nu ff down merk ik, dus misschien had je um er daarom nog niet ingezet. Wat mij betreft mag je er ook wel een linkje naar deze site inzetten, die had ik afgelopen week gemaakt, maarjah daar had de herder nie om gevraagd![]()
Nee, heb wat aanpassingen gedaan op de manier waarom mijn systeem threads en cpu l1/2 cache toewijst.quote:Op maandag 5 september 2005 02:43 schreef devzero het volgende:
gebruik je de 1.30c beta client?
wil je de volgende keer welhet laatste overzicht pakken?quote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef Delnoy het volgende:
![]()
![]()
* Delnoy heeft zijn eerste certificaat binnen!
![]()
![]()
![]()
Herinnering:[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
(rest vewijdert)
zo, nu klopt ie weer naar mijn wetenquote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Chris.nl het volgende:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (1 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 2PC's vanaf nu, 1 wat later [afbeelding]
- Polleke83 (1 pc, alle beetjes helpen)
- joosdt;:2
- nixxx
- ElisaB
- Fronsertje
- _moder8or_
- gateway:3 (1 pc)
- Chris.nl (+/- 160k op 11 oktober)
- Delnoy
Ik spaar in de toekomst wel mee! vind het te lang tot 11 oktober!
- Sanne
- Dukebox
- devzero
- Roeji
- Eronymus
- HVtjuh
- gateway:3 (3 pc's)
Ik ben op dit moment aan het sparen, maar ga misschien tussendoor nog een keer flushen
- Bruce117
'Quote' deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush
Schaapje is vanavond weer terugquote:Op maandag 5 september 2005 02:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Prima gemaakt hoor.. 'k mis alleen het schaaplogo, maar die is nu ff down merk ik
Je hebt patsers, en je hebt patsers.....quote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef Fjolle het volgende:
Laat je niet in de war brengen door devzero, die nu al het ongelofelijke aantal heeft van 33 Million Molecules.![]()
Hij gaat nu sparen voor de flush, he devzero?![]()
It's amazingquote:
nope er zijn in totaal maar 12 topics geweest, inclusief stampede. Alleen was er in het begin geen nummering in de topic titel. Later wel omdat er geen identieke topictitels mogen zijn oid.quote:Op maandag 5 september 2005 11:08 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
It's amazing
pssst, en voor deel 1 van deze reeks zaten nog 5 delen van de stampede waar het allemaal mee is begonnen![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 11:27 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nope er zijn in totaal maar 12 topics geweest, inclusief stampede. Alleen was er in het begin geen nummering in de topic titel. Later wel omdat er geen identieke topictitels mogen zijn oid.![]()
stom als je naar de topic links kijkt in de OP is nr 1 een fokschaap topic dus er is wel nog minimaal 1 voor geweest....quote:Op maandag 5 september 2005 11:33 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
ja maar
ach jah.. bla bla bla zo belangrijk is ut nou ook weer nie![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef Fjolle het volgende:
Ik heb nog even een post gezet in het oude topic over de stampede, die oa richting hier verwijst. Misschien komt daar nog wat uit, wie zal het zeggen.![]()
[stampede] Help Fok! mee zoeken naar een medicijn tegen HIV!
quote:Op maandag 5 september 2005 11:01 schreef Eronymus het volgende:
Hey schaapjes met een link in hun signature vergeet deze niet aan te passen....![]()
Ik zal vandaag of morgen mijn clients omzetten. Vandaag is een vrije dag hier dus tijd om de was te vouwenquote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef Fjolle het volgende:
Hij gaat nu sparen voor de flush, he devzero?![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:48 schreef Maggie het volgende:
Je hebt patsers, en je hebt patsers.....
Welke ? Zie alleen een rood kruis en als ik properties opvraag verwijst ie naar file:\\c:\temp\afbeeldingen\moder8or.JPGquote:Op maandag 5 september 2005 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Helemaal vergeten
Trouwens, hoe vinden jullie mijn avatar
Dat is heeel raar. Ik zie namelijk ditquote:Op maandag 5 september 2005 14:52 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Welke ? Zie alleen een rood kruis en als ik properties opvraag verwijst ie naar file:\\c:\temp\afbeeldingen\moder8or.JPG
Ikke ook en het ziet er goed uit.quote:Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is heeel raar. Ik zie namelijk dit
[[url=http://img136.imageshack.us/img136/2843/blabla6th.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je zult toch even een refresh moeten doen, ik zie hem ookquote:Op maandag 5 september 2005 14:52 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Welke ? Zie alleen een rood kruis en als ik properties opvraag verwijst ie naar file:\\c:\temp\afbeeldingen\moder8or.JPG
Oh ja sorry je had indd gelijk, heb niet verder gekeken dan mijn neus lang isquote:Op maandag 5 september 2005 09:52 schreef gateway het volgende:
[..]
wil je de volgende keer welhet laatste overzicht pakken?
Goh.. doe nou ff mee...quote:Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is heeel raar. Ik zie namelijk dit
[[url=http://img136.imageshack.us/img136/2843/blabla6th.th.jpg]afbeelding][/URL]
Niet meer dan 38k flushen he, anders moet ik je weer feliciteren dat je me hebt ingehaaldquote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Sorry, moet stapje terugdoen met sparen.![]()
M'n PeeCeetje begint kuren te krijgen en roept om een herinstallatie.en gaat dus binnenkort een paar puntjes in de groep gooien.
ook wordt het hier een beetje erg heet met 3 snorrende PC's![]()
Ik beloof niksquote:Op maandag 5 september 2005 15:28 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Niet meer dan 38k flushen he, anders moet ik je weer feliciteren dat je me hebt ingehaald![]()
Succes met de herinstall![]()
1 2 3 4 5 6 | pos daily user total overall 1. () 225725 Linkebal 225725 (186) 2. (1) 225433 [DPC] Fokschaap 24441805 (3) 3. (23) 101414 [DPC] legertent 866183 (59) 4. (1) 96879 Los Alcoholicos 23449954 (4) 5. (1) 68218 Team Elteor Borislav 27155711 (2) |
Geen rechtebalquote:Op maandag 5 september 2005 16:38 schreef Delnoy het volgende:
[ code verwijderd ]
Iemand enig idee wie Linkebal is/zijn?
Ik zou ze zelfs helemaal niet kunnen bekijken. Maar je moet nu eenmaal keuzes maken in dit leven.quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef DukeBox het volgende:
Kun je de streams niet in lagere kwaliteit kijken
Hoeveel procent van je cpu gaat naar FaD dan?quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Sanne het volgende:
Mijn schaap is niet vooruit te branden in combinatie met de live bb streams. Hij kan alleen 's nachts nog wat grazen. Het lijkt dus of ik al aan het sparen ben maar heb gewoon sinds ik terug ben van vakantie nog geen job kunnen afronden.
Die gs4 waren toch geen zware jobs, of vergis ik me daarin?
Misschien kun je wat mensen van het BBforum ook mee laten doen om te compenseren ?quote:Op maandag 5 september 2005 19:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zou ze zelfs helemaal niet kunnen bekijken. Maar je moet nu eenmaal keuzes maken in dit leven.![]()
Had al weer te lang in de stal gestaanquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Chris.nl het volgende:
Delnoy
Timmo heeft het fokschaap-logo weer online in de wei gezet kan je um nog in de OP zetten?![]()
Ja ik vind mezelf ook een zeikstengel
Niks meer aan toe te voegenquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Chris.nl het volgende:
Delnoy
Timmo heeft het fokschaap-logo weer online in de wei gezet kan je um nog in de OP zetten?![]()
Jij kan het weten Zappertquote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Niks meer aan toe te voegen![]()
ok.. ff brainstormen danquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
Jongens ik vind het jammer dat we die 100 leden maar niet bereiken...
Dus ik zat zo te denken om wat aan de topictitel te gaan doen? Laten we onze teamnaam weg bv. die naam zegt mensen die er niks vanaf weten, en die wij dus willen laten joinen, niks, dus dat kan wel weg lijkt mij....
Evenals "deel 12" in de topictitel, ik ervaar altijd dat als er in de AT een deel XXX staat ik niet echt trek heb om het topic te bekijken, waarom weet ik niet precies. Het hoeveelste deel kan toch ook mooi in de OP?
Laten we de topictitel gebruiken om duidelijker aan te geven waar het om gaat.
Zomaar een idee, dus laat ff weten wat jullie er van vinden![]()
ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
Dus ik zat zo te denken om wat aan de topictitel te gaan doen? Laten we onze teamnaam weg bv. die naam zegt mensen die er niks vanaf weten, en die wij dus willen laten joinen, niks, dus dat kan wel weg lijkt mij....
Evenals "deel 12" in de topictitel, ik ervaar altijd dat als er in de AT een deel XXX staat ik niet echt trek heb om het topic te bekijken, waarom weet ik niet precies. Het hoeveelste deel kan toch ook mooi in de OP?
1 van de problemen die ik had bij het aanmaken van topic is dat de titel niet hetzelfde mag zijn. Vandaar dat ik ooit het hiv en kanker had omgewisseld maar dan kom je ook niet ver qua variatie.... daarom is ooit het deel nummer erin gekomen (en het deel nummer heeft ook oorspronkelijk alleen in de OP gestaan en niet in titel).quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]Dus ik zat zo te denken om wat aan de topictitel te gaan doen? Laten we onze teamnaam weg bv. die naam zegt mensen die er niks vanaf weten, en die wij dus willen laten joinen, niks, dus dat kan wel weg lijkt mij....
Iedere keer een andere pakkende titel? Heb hier zelf geen idee over.quote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Je moet dus wel iets verzinnen waardoor je variatie hebt in de titel.![]()
Die lijst vind je hier moet je alleen alle reeds grazende schapen eruit vissenquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Iedere keer een andere pakkende titel? Heb hier zelf geen idee over.
Ik blijf iig proberen oude schapen of stampede-leden op te sporen. Hebben we nog ergens een oude stampede lijst die we hier eens kunnen posten (met de al zijnde schaapjes eruit) dan kunnen we misschien als we die personen tegenkomen proberen om ze hier te krijgen?
nee, die lijst is van mensen die meededen aan de stampede maar niet bij fokschaap zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
99 schapen al?En waar ben ik? in het laatste?
Voor wat betreft dat laatste heb je helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:59 schreef devzero het volgende:
[..]
nee, die lijst is van mensen die meededen aan de stampede maar niet bij fokschaap zitten.
* devzero vindt dat er niet teveel tijd/moeite moet worden gestoken in rondselen. liever een wat 'kleiner' actief team dan een groot niet zo actief team. En die massage krijg je toch wel fjolle
Je hebt het over fjolles massage?quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:15 schreef mcintosh het volgende:
Voor wat betreft dat laatste heb je helemaal gelijk!
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt het over fjolles massage?
Ik wist niet dat er fokkers waren die werktenquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:33 schreef Sanne het volgende:
FAD stats staan nog niet op GoT. Misschien dat iemand anders ze later wil posten? Ik moet naar mijn werk.
Jaja het is weer eens duidelijk, jij wilt me echt van de straat houden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 06:44 schreef devzero het volgende:
Echte mijlpalen zijn er niet, op die ene mafketel met zijn 3 jaar na
Anders wil ik hem wel hostenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef Fjolle het volgende:
Onze wizzard is weer bezig.![]()
![]()
Is de locatie waar hij nu staat ev bruikbaar?
ja hoor voorlopig wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef Fjolle het volgende:
Onze wizzard is weer bezig.![]()
![]()
Is de locatie waar hij nu staat ev bruikbaar?
Hier aub. Hier kan ik hem altijd laten staanquote:
1 | [img]http://www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/fslogo1.jpg[/img] |
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:33 schreef Fjolle het volgende:
En welke moet ik nu pakken? En zijn we het erover eens dat die op de foksite moet komen?
wellesquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef _moder8or_ het volgende:
jullie hebben mijn post niet gelezen...
Nee, dat het mij niet uitmaakt. Als jij dat plaatje graag wil hosten, vind ik dat best. Mijn eigens servertje is tegenwoordig ook aardig betrouwbaar, dus dat zou ook kunnen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik bedoelde dus dat mijn aanbod niet wordt goedgekeurd
Checkquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Chris.nl het volgende:
Delnoy
Dat dacht ik dus ook maar schijnbaar gaat het wel nog gewoon...quote:Niks meer aan toe te voegen
Weet je wat. Hou jij hem maar, ik wil hem wel uploaden als het écht nodig isquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, dat het mij niet uitmaakt. Als jij dat plaatje graag wil hosten, vind ik dat best. Mijn eigens servertje is tegenwoordig ook aardig betrouwbaar, dus dat zou ook kunnen....![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:33 schreef Sanne het volgende:
FAD stats staan nog niet op GoT. Misschien dat iemand anders ze later wil posten? Ik moet naar mijn werk.
Ik weet niet of ik dat iedere dag voor 3 projecten zou kunnen. Is dat niets voor Sanne?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:23 schreef Fjolle het volgende:
Ben je trouwens alvast aan het oefenen met statsposten?![]()
quote:Help zoeken naar een medicijn tegen kanker/CJD/hiv enz
Help FOK! zoeken naar een medicijn tegen kanker/hiv enz
Help FOK! zoeken naar een medicijn tegen kanker/hiv/CJD
Help zoeken naar een medicijn tegen hiv/kanker/CJD
Gebruik je PC voor een goed doel!
Help de schapen!
Doe mee met FaD
Gezocht: Nieuwe schapen!
[DPC]Fokschaap gaat ervoor; doe ook mee!
De schaapjes grazen doe jij ook mee?
Iedereen is welkom bij FOKschaap
Graas hier gezellig met ons mee!
Al 95 schaapjes zijn aan het grazen
95 schaapjes grazen voor een goed doel
Graas met ons mee!
Behhh
Statsposten is cool.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:23 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ben je trouwens alvast aan het oefenen met statsposten?![]()
Helaas krijgt hij geen geldquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Statsposten is cool.![]()
Misschien moeten we Arcee, de FOK-statposter, hiervoor maar gaan inhuren.
ik zou natuurlijk ook op de pc's in de aula op school...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef Fjolle het volgende:
R-Mon en juf Corine welkom in onze wei.![]()
En nu hebben we al 96 schaapjes.![]()
Welkom just mequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou natuurlijjk ook op de pc's in de aula op school![]()
just me was er al, nu is juf Corine erbijquote:
whoe! Fokschaap-Artquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef Fjolle het volgende:
Chris.nl is het geen leuk idee om alle logo's enzo die hier voorbij gekomen zijn in een topicje op de website te zetten? Dan blijft al het harde werk bewaard enzo.
Fjolle, die punten die erachter staan ( zoals bij die ene die ik heb laten staan ) van wanneer zijn die punten? Dus wanneer is dat getal ge-update?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef Fjolle het volgende:
Oke hier is de top 100, Lees hem aub door en probeer deze mensen te vinden.![]()
Alle schaapjes zijn er al uit.
4. Corn8 380.091
== Lijstje met fokkers ==
Wanneer openen wij een FOKSchaap shop?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
whoe! Fokschaap-Art
later volgen er T-shirts, mokken, vlaggen, en andere Fok!schaap-merchandise.....
Een t-shirt ben ik wel voor. Bij een beperkte oplage kunnen we al bij een copieshop oid voor 10 a 15 euro terecht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
later volgen er T-shirts
Ja ik vind um ook erg erg mooi, ik druk die afbeelding er op die flash site tussen, en zal gelijk ff een pagina maken met logo historie... ik kwam laatst deze ook nog tegen in een oude stampede topic... Maar eerst even eten en zaalvoetballen vanavond.. 'k zal vanavond vannacht die lijst met 100 namen ook even afwerken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef Fjolle het volgende:
Chris.nl is het geen leuk idee om alle logo's enzo die hier voorbij gekomen zijn in een topicje op de website te zetten? Dan blijft al het harde werk bewaard enzo.
Die is ook erg gaafquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef Chris.nl het volgende:
Allememachies.. wat veel berichten na 1 dagje werk... gelukkig ben ik de komende 2 weer vrij
[..]
Ja ik vind um ook erg erg mooi, ik druk die afbeelding er op die flash site tussen, en zal gelijk ff een pagina maken met logo historie... ik kwam laatst deze ook nog tegen in een oude stampede topic... Maar eerst even eten en zaalvoetballen vanavond.. 'k zal vanavond vannacht die lijst met 100 namen ook even afwerken.
Geen idee, ik heb gewoon de link van gisteravond gevolgd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Fjolle, die punten die erachter staan ( zoals bij die ene die ik heb laten staan ) van wanneer zijn die punten? Dus wanneer is dat getal ge-update?
Ook voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Een t-shirt ben ik wel voor. Bij een beperkte oplage kunnen we al bij een copieshop oid voor 10 a 15 euro terecht.
Heb ze nu net allemaal door de officieële stats pagina gehaald, even de uitkomst ordenenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef Chris.nl het volgende:
'k zal vanavond vannacht die lijst met 100 namen ook even afwerken.
Geef even een gil wanneer je dat doet, zodat ik fokschaap.nl daar naar kan verwijzenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:48 schreef DukeBox het volgende:
als daar echt animo voor is wil ik de boel wel hosten..
Als er meer mensen voor zijn, dan moet er maar eens een ontwerp in elkaar worden gedraaid. Ik weet niet hoe happig fok er mee is, maar misschien kunnen we dit logo ook gebruiken (wie mailt naar de A's?): Look like FOK!quote:
'k Weet niet of je het tegen mij had, maar tot nu toe red ik het prima met @home webspace, ook lekker dat ik zelf kan inloggen om de boel aan te passen, alleen @home ondersteund geen php, dus misschien kom ik nog eens graag op dat aanbod terug.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:48 schreef DukeBox het volgende:
als daar echt animo voor is wil ik de boel wel hosten..
DOEN !!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die is ook erg gaaf![]()
![]()
Mag ik ook een logo proberen?
Ik weet niet hoe het zit, maar wel dat er nog genoeg alternatieve stats zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:09 schreef Frogstomp het volgende:
hoe zit het trouwens met fokschaap.nl? er worden geen stats meer aangepast
* Eronymus helpt ffquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:14 schreef mcintosh het volgende:
[...]
Nu de emailadressen erbij zoeken
yeps maaruh was maar kleine 5 minuten werk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:23 schreef Chris.nl het volgende:
whoops..... we zijn dubbel aan het knagen geweest :p
jah met google binnen een website op naam zoeken... flop flop erg goed te doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:25 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yeps maaruh was maar kleine 5 minuten werk...
lijst komt ook nog redelijk overeen![]()
standaard mail maken en aan iedereen tegelijk sturen??quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef mcintosh het volgende:
Ik gaat wel ff een mailtje opstellen goed?
Wel rottig alleen dat je em a=maar aan 1 persoon tegelijk kan sturen, zou beetje lullig zijn als iedereen elkaar email zou kunnen lezen...
Of is daar een foefje voor?
stuur je de mail naar jezelf en dan zet je de potentiele schaapjes bij uhhh bcc (blinde kopie of zo)quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef mcintosh het volgende:
Ik gaat wel ff een mailtje opstellen goed?
Wel rottig alleen dat je em a=maar aan 1 persoon tegelijk kan sturen, zou beetje lullig zijn als iedereen elkaar email zou kunnen lezen...
Of is daar een foefje voor?
Ah hele goeie doe ik dat!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:32 schreef Eronymus het volgende:
[..]
stuur je de mail naar jezelf en dan zet je de potentiele schaapjes bij uhhh bcc (blinde kopie of zo)
ootjes.. met nullen doet zijn website http://www.lekkertjooos.nl/ het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:39 schreef mcintosh het volgende:
Eerste email adres, van Damswer, zijn dat nullen of ootjes in zijn adres?
Ja had het net uitgevogeld, aan bovenstaande mensen is net een mailtje verstuurd, dus aan:quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
ootjes.. met nullen doet zijn website http://www.lekkertjooos.nl/ het niet![]()
je hebt ze toch niet allemaal de fokschaap onderbroek beloofd wanneer ze meedoen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja had het net uitgevogeld, aan bovenstaande mensen is net een mailtje verstuurd, dus aan:
steenz
ghostarmor (? is hem dit ?)
savale
XoloX
ThaFreak
Tarak
BazP
IndemnitY
Damswer
te laatquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Maggie het volgende:
Je kan ook gewoon iets alleen maar naar BCC recipients sturen hoor, je hoeft niet per se iets in te vullen in dat andere vakje..
Nee die wordt door een notaris verloot en sowieso gaat er 1 naar Fjollequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
je hebt ze toch niet allemaal de fokschaap onderbroek beloofd wanneer ze meedoen he![]()
Ik hoop dat je normaal ook iets aan sport doet, anders ga je moeite met lopen krijgen de aankomende 2 dagen. Zaalvoetbal is zeer inspannend! Succesquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Chris.nl het volgende:
[oftopic] 'k ga nu voor het eerst zaalvoetballen, 't is met amateurs, de ene blessure na de andere, ik val nu in voor iemand die gekneusde ribben heeft.... 'k ben benieuwd hoe het gaat![]()
Fjolle mag model staat voor op de FokschaapShop met de onderbroek?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee die wordt door een notaris verloot en sowieso gaat er 1 naar Fjolle![]()
ghostarmor (! Yup, dat ben mij !)quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef Eronymus het volgende:
[..]
* Eronymus helpt ff
Users gevonden (met mail):
steenz
ghostarmor (? is hem dit ?)
savale
XoloX
ThaFreak
Tarak
BazP
IndemnitY
(zonder mail):
WefDiNaini
Nienix
-Nielz-
egilio
maartenoei
Juup©
![]()
Eureka! Succesquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef ghostarmor het volgende:
[..]
ghostarmor (! Yup, dat ben mij !)
Count me in boys and girls
Mooiquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef ghostarmor het volgende:
[..]
je weet hoe je je aan moet melden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef ghostarmor het volgende:
[..]
En Berretje is al toegevoegd aan het team, dat maakt 97, Ghostarmor zal het morgen wel in orde maken om nummer 98 te worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef Fjolle het volgende:
Berretje en GhostArmor-mails verstuurd (login mails dus).
Staat toch in je profiel. Maar jou zijn we ook niet kwijt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef _moder8or_ het volgende:
mijn email adres hebben jullie toch ook al?
Die adres klopt namelijk niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Staat toch in je profiel. Maar jou zijn we ook niet kwijt.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef ghostarmor het volgende:
[..]
'k was blij dat ik op de brommer heen was gegaan... terug had ik amper kunnen lopen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je normaal ook iets aan sport doet, anders ga je moeite met lopen krijgen de aankomende 2 dagen. Zaalvoetbal is zeer inspannend! Succes
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef Delnoy het volgende:
we gaan tshirts laten drukken...
hopelijk, ik zi daar wel iets in!
Dan krijgt Fjolle 1 dag vrij, een massage en een fokschaap slipquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat gaan jullie organiseren als wij de 100 hebben
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef Delnoy het volgende:
Fjolle doet de was voor iedereen
En welk logotje gaan we kiezen?:Pquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef Delnoy het volgende:
we gaan tshirts laten drukken...
hopelijk, ik zi daar wel iets in!
die jij gemaakt hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En welk logotje gaan we kiezen?:P
Je bedoelt die die nu nog op de fok-pagina staat in fad.qik?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
die jij gemaakt hebt natuurlijk
nee, ik hoop een logo met het echte fok-logo erin 't is en blijft een fokschaap
Ja... tijd voor een poll ?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Je bedoelt die die nu nog op de fok-pagina staat in fad.qik?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
die jij gemaakt hebt natuurlijk
nee, ik hoop een logo met het echte fok-logo erin 't is en blijft een fokschaap
Dank u, het gaat hardquote:Op woensdag 7 september 2005 10:28 schreef Fjolle het volgende:
KermitKrul, proficiat met je nieuwe certificaat: 4 Million Molecules.![]()
volgens mij was dat flushen op 11 oktober, zodat ze 12 oktober (de verjaardag van DPC) kunnen nagenietenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:41 schreef Roeji het volgende:
wat was ook al weer de exacte datum om te flushen voor de jubileumflush?
Als je 1 client zou draaien op 100% zou die ruim de dubbele tijd gehaald hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:21 schreef Bruce117 het volgende:
Schaapjes staat hier al een aardige tijd continu te grazen.![]()
[afbeelding]
Maar eens kijken wanneer een reboot noodzakelijk is.
Verliest ie veel als hij meerdere jobs tegelijk draait? En hoe kan je zeggen hoeveel er tegelijk moeten? Ik geloof niet dat ik iets ergens heb ingesteld, maar bij mij draaien er 3 tegelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 13:02 schreef DukeBox het volgende:
Als je 1 client zou draaien op 100% zou die ruim de dubbele tijd gehaald hebben.
Laat maar.. al gevonden, setup->general tab-> number of copies of thinkquote:Op woensdag 7 september 2005 13:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Verliest ie veel als hij meerdere jobs tegelijk draait? En hoe kan je zeggen hoeveel er tegelijk moeten? Ik geloof niet dat ik iets ergens heb ingesteld, maar bij mij draaien er 3 tegelijk
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:02 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Als je 1 client zou draaien op 100% zou die ruim de dubbele tijd gehaald hebben.
Hmm, zeker weer windows die dat zo aangeeft. Hier gheeft ie keurig 12*100% aan..quote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee dan had ik maar 1 maal 500 uur.
Is namelijk een dual processor.
Jij ettertje.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:13 schreef DukeBox het volgende:
Fjoole, comming to get u.. zet speciaal voor vandaag en morgen 4 nodes extra aan
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:13 schreef DukeBox het volgende:
Fjoole, comming to get u.. zet speciaal voor vandaag en morgen 4 nodes extra aan
{edit] hier stond een boel onzinquote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef mcintosh het volgende:
Ik ben bang dat ik even moet uploaden trouwens, dit ivm het feit dat de laatste 10.000 punten die ik ge-upload had nergens te zien zijn op fad.qik , en voor ik 1 maand spaar en er dan niets van terug zie... even kijken of het goed gaat..
Is het mogelijk om 1 job te uploaden? Ik heb de ervaring dat als ik send klik alle jobs gaan...
Dat leek mij een goed idee, alleen werkte het nietquote:Op woensdag 7 september 2005 16:30 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geef ik geen goed advies... mijn ervaring is ook dat wanneer je op send klikt alle jobs gaan... misschien zou je (windows client?) de jobs die niet wil uploaden kunnen exporteren, dan op send drukken, en dan die jobs weer importeren. 't heb alleen geen ervaring met exporteren en importeren, 'k zou het zelf niet doen uit angst jobs te verliezen. succes
jah, 'k had me vorige tip nog aangepast.. maar dat sloeg dus ook nergens op..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat leek mij een goed idee, alleen werkte het nietNadat ik ge-exporteerd had, stonden ze wel als ge-exporteerd, maar na op send klikken stuurde hij alle resultaten op...
Maakt niet uit, weten we ook weer dat dat niet werkt
Eronymus heeft het op de een of andere manier voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat leek mij een goed idee, alleen werkte het nietNadat ik ge-exporteerd had, stonden ze wel als ge-exporteerd, maar na op send klikken stuurde hij alle resultaten op...
Maakt niet uit, weten we ook weer dat dat niet werkt
Alleen in mijn job-history staan die jobs die ik exporteerd heb, als zodanig in die lijst. Dus in plaats van mijn node-naam staat er "exported", weet iemand of dat nog iets uitmaakt? Zijn de resultaten nu wel goed verstuurd? Ik kan ze namelijk niet meer importeren...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:34 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
jah, 'k had me vorige tip nog aangepast.. maar dat sloeg dus ook nergens op..![]()
maarjah weer wat geleerd vandaag
Ah op die manier, zal ik zo eens proberen met een job die zo klaar is.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:45 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
'k heb net wat geprobeerd.. 1 job exporteren, stond als exporter in de queue, toen ik hem wou importeren kwam de melding dat ik die job al had staan... ik kon hem pas importeren toen ik de job uit de queue verwijderd had... waarschijnlijk was het net wel goed gegaan met 1 job uploaden, als je die geexporteerde jobs uit je queue verwijderd had, en daarna weer geimporteerd.
geen idee of je jobs die je al geupload hebt nog kan importeren,
Kan in ieder geval geen kwaad om een job 2 keer te uploaden
(heb ik een keer geprobeerd met backup, wou kijken of je kon cheaten)
al upload je een job 10 keer, je krijgt er maar 1 keer punten voor.
NEE NIET DOEN ik heb het net geprobeerd en ben 14k aan punten kwijt omdat ik ze niet meer kon importeren... ik ga die vorige tip ook weer verwijderen. Ik ga nooit weer klooien met exporteren en importerenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:48 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ah op die manier, zal ik zo eens proberen met een job die zo klaar is.
inderdaad, ik flush liever tussenin een keer dan dat ik alles kwijtraak!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:07 schreef Fjolle het volgende:
Dus moraal van dit verhaal: Ga niet met jobs lopen klooien.![]()
nou iddquote:Op woensdag 7 september 2005 17:07 schreef Fjolle het volgende:
Dus moraal van dit verhaal: Ga niet met jobs lopen klooien.![]()
Moet je toch kunnen terughalen op een of andere manierquote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN ik heb het net geprobeerd en ben 14k aan punten kwijt omdat ik ze niet meer kon importeren... ik ga die vorige tip ook weer verwijderen. Ik ga nooit weer klooien met exporteren en importerenvoordat ik zeker weet wat ik doe...
![]()
tjah, dat trucje was me net wel gelukt met een job die nog op 0% stond, maar toen ik dat ging doen met een rij jobs die al completed waren, kon ik ze niet meer importeren... ik ben nu met een recovery programma aan het kijken of ik een backup die ik gister had gemaakt kan terug toveren, maar ik denk dat ik die 14k aan punten gewoon kwijt ben. ach jah.. domme pech gewoonquote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Moet je toch kunnen terughalen op een of andere manier
Met rechts die je wil verzenden, en dan send werkt hier prima..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef mcintosh het volgende:
Is het mogelijk om 1 job te uploaden? Ik heb de ervaring dat als ik send klik alle jobs gaan...
hier nietquote:Op woensdag 7 september 2005 17:59 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Met rechts die je wil verzenden, en dan send werkt hier prima..
Exporteren en importeren zijn idd geen vrolijke dingen. * devzero waagt zich er ook niet meer aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Chris.nl het volgende:
NEE NIET DOEN ik heb het net geprobeerd en ben 14k aan punten kwijt omdat ik ze niet meer kon importeren... ik ga die vorige tip ook weer verwijderen. Ik ga nooit weer klooien met exporteren en importerenvoordat ik zeker weet wat ik doe...
![]()
Niet op de button send (die is globaal voor alle jobs) maar alleen in het menutje per job.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
hier niet
heb net 10 jobs geflushed![]()
![]()
![]()
![]()
maar ben toch de PC aan het opruimen voor een herinstall
En Scoutboy heeft meteen ook een certificaat. 1 Million Molecules.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Anyway, Scoutboy, blijf je een beetje in het zicht van de rest van de kudde, straks raken we jou en je 315k aan punten weer kwijt
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:13 schreef Chris.nl het volgende:
Hier de lijst weer eens, ik heb door dat geintje van net de punten die ik verwacht maar wat naar beneden geschroefd
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (1 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 1PC fulltime
- Polleke83 (1 pc, alle beetjes helpen)
- joosdt;:2
- nixxx
- ElisaB
- Fronsertje
- _moder8or_
- gateway:3 (1 pc)
- Chris.nl (+/- 145k op 11 oktober)
- Delnoy
- Dubbeldrank (1 PC aan het sparen, andere aan het flushen)
- devzero (een aantal pcs)
- Bruce117 (al aan het sparen sinds de Record-Megaflush)
Ik spaar in de toekomst wel mee! vind het te lang tot 11 oktober!
- Sanne
- Dukebox
- devzero (een aantal pcs)
- Roeji
- Eronymus
- HVtjuh
- gateway:3 (3 pc's)
-Anitra
-Buddyjoe
-Atakker (nog even mijn certificaat halen van 1 miljoen Molecules bijna )
'Quote' deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush
Wat is jouw nick dan?quote:
spammertquote:Op woensdag 7 september 2005 20:11 schreef mcintosh het volgende:
/spam mode
Hoeveel hits hebben jullie eigenlijk in totaal? Vul hier je nickname op en kies dan voor "rank by hits" ...
Mijn teller staat op 4232 hits
5579quote:Op woensdag 7 september 2005 20:11 schreef mcintosh het volgende:
/spam mode
Hoeveel hits hebben jullie eigenlijk in totaal? Vul hier je nickname op en kies dan voor "rank by hits" ...
Mijn teller staat op 4232 hits
Grmbl. Daar ben je me zelfs al voorbij.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:49 schreef DukeBox het volgende:
Tja, iedereen kan het wel posten maar is dit niet makkelijkerhttp://fad.qik.nl/hits.php
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:49 schreef DukeBox het volgende:
Tja, iedereen kan het wel posten maar is dit niet makkelijkerhttp://fad.qik.nl/hits.php
ereg_replace('totalpoints', 'hours', $file) en tada : http://fad.qik.nl/hours.php hey.. Fjoole staat daar weer boven mijquote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wist niet dat dat bestond , heb je er ook zo 1 van computertijd? Nee toch he, anders ben ik wat werk voor niks aan het doen
Ik haal mijn stats ook ergens anders vandaan..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:47 schreef mcintosh het volgende:
Niet te vinden zijn in de officiële stats...
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:06 schreef DukeBox het volgende:
[..]
hey.. Fjoole staat daar weer boven mij
[..]
Nietus.. kijk maar http://fjoole.qik.nlquote:
Ah oké, apart! Bedankt voor het meezoekenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef Eronymus het volgende:
Wow ik sta 11 bij aantal hits 10663 wist niet dat ik er zoveel had.![]()
Hey mcintosh ik heb Maggie wel gevonden in main stats... member nr 4016181 (ff team op DPC zetten en dan zoeken) goober zelfde verhaal (nr7019937) neem aan dat de rest er dan ook bijstaat.Komt omdat er iemand anders bestaat die met hetzelfde begint of zo.
Gelukkig is mijn user ID van Fok! wat stoerderquote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef Eronymus het volgende:
Hey mcintosh ik heb Maggie wel gevonden in main stats... member nr 4016181 (ff team op DPC zetten en dan zoeken)
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:57 schreef Eronymus het volgende:
whehe check http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1067983![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:57 schreef Eronymus het volgende:
whehe check http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1067983![]()
Laat me raden, je had geen jobs meer in de que staanquote:Op donderdag 8 september 2005 12:10 schreef _moder8or_ het volgende:
WTF. Hij heeft al mijn geklaarde jobs verzonden
[..]![]()
Ik neem aan dat je bedoeling is te sparen voor de verjaardagsflush van DPC.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:10 schreef _moder8or_ het volgende:
WTF. Hij heeft al mijn geklaarde jobs verzonden
Heb er 14 in gezetquote:Op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Laat me raden, je had geen jobs meer in de que staan
Als ie bij de laatste job is, en er staan geen jobs meer in de que dan gaat ie automatisch eenjob halen MAAR dan verstuurd ie ook alle gereed staande jobs ...
Klopt, dat was mijn bedoeling.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:14 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoeling is te sparen voor de verjaardagsflush van DPC.
Ja die setup heb ik samen met Fjolle ingesteld. En nu keek ik en hij staat op "every 12 hours"quote:Had je in de setup, connection plan wel op "none" staan?
Ik heb zoals hierboven vermeld, 14 in queue staan.quote:En had je de queue wel vol staan met jobs? Als ie geen job meer op voorraad heeft staan, gaat ie nog online om te flushen en nieuwe jobs binnen te halen.
De jobs die het langst duren zijn op dit moment de 1gs4-q1 jobs, als je er daar 20 van binnenhaalt heb je er een paar weken geen omkijken naar denk ik.
Dus er staan nog genoeg jobs op voorraad? Dan zou ie niet vanzelf moeten gaan flushen.. tenzij je internet connection plan niet goed staat..quote:
op dit moment niets.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:24 schreef Chris.nl het volgende:
Ach jah.. poep gebeurt, 'k ben benieuwd hoeveel punt je geupload hebt en hoeveel plaatsen je vandaag gaat stijgen in de stats..![]()
ah joh.. we (ik) doen allemaal wel eens iets wat nie de bedoeling is, vernaggelen de boel, verkloten de stats door nick's te veranderen of geven soms een slechte tip. Niet huilenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Sorry mensen dat ik het heb verknald![]()
Gelukkig is er nog tijd genoeg. En niet flushen blijft een appart verhaal, zoals wij allen ontdekt hebben met de vorige spaaractie. Het gaat zeker nog meer gebeuren dat er dingen fout lopen, maar als iedereen zijn best doet, kunnen we dat wel opvangen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry mensen dat ik het heb verknald![]()
Dankje voor je doekje. Lucht even op. Even mijn neus uit laten pruttelen. Moet je het doekje weer terug?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:37 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
ah joh.. we (ik) doen allemaal wel eens iets wat nie de bedoeling is, vernaggelen de boel, verkloten de stats door nick's te veranderen of geven soms een slechte tip. Niet huilenhier een doekje [afbeelding] snuiten en weer lachen
![]()
Nee 't doekje was maar 2cm groot dus ik denk dat je um wel vol hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 12:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dankje voor je doekje. Lucht even op. Even mijn neus uit laten pruttelen. Moet je het doekje weer terug?
Eerst wassen! Vraag de schaapjes hier maar om hulp.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dankje voor je doekje. Lucht even op. Even mijn neus uit laten pruttelen. Moet je het doekje weer terug?
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:51 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nee 't doekje was maar 2cm groot dus ik denk dat je um wel vol hebt
Ik spaar ook..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:46 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog tijd genoeg. En niet flushen blijft een appart verhaal, zoals wij allen ontdekt hebben met de vorige spaaractie. Het gaat zeker nog meer gebeuren dat er dingen fout lopen, maar als iedereen zijn best doet, kunnen we dat wel opvangen.![]()
En DukeBox moet eens heel snel gaan sparen.![]()
* Fjolle/Fjoole geeft DukeBox een dreuntjequote:
11 oktober flushen voor de stats van 12 oktoberquote:Op donderdag 8 september 2005 15:07 schreef Molluck het volgende:
Hij werkt voor geen meter, maar ik heb inmiddels toch 15 jobs klaar, wanneer was ook alweer de megaflush?
komt eraanquote:Op donderdag 8 september 2005 14:32 schreef Fjolle het volgende:
Hoe is het nu met de oude stampede schaapjes to be? Zijn daar nog vorderingen?
Mcintosh wil jij die mail die je gestuurd hebt aub forwarden naar mij, aangezien ik ook steeds mailen aan het sturen ben?
Misschien die 2 nog eens mailen en wijzen op de handleiding?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
komt eraan
En tot nu toe hebben er 2 oude bekenden gereageerd hier, en hebben van jou zelfs nog een email gekregen zodat ze kunnen inloggen op fad.qik maar die staan nog steeds niet onder ons team helaas ..
Dat zijn Ghostarmor en Tarak ...
Ik wil geen spammert zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Misschien die 2 nog eens mailen en wijzen op de handleiding?
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef gateway het volgende:
bah mijn puntjes schieten ook nie op zeg ok nu wel.... broertje lag met de muis te kutten.... alles verzonden...... mjah... we sparen weer vrolijk door!!
Zoals die screenshots zie ik het echt.. (geen geintje).quote:Op donderdag 8 september 2005 15:13 schreef Fjolle het volgende:
Tja dat je me voorbij gaat alleh, maardat je een L en O niet kunt onderscheiden.![]()
* devzero zet massage olie op zijn boodschappen lijstjequote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef Fjolle het volgende:
Dan zouden we de 100 schaapjes hebben.(Min diegene die gestopt zijn.)
* nixxx checkt 20 gedaan 37 in queue..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef Polleke83 het volgende:
ik was aan het sparen voor de mega flush maar "helaas" was mn lijst leeg en heeft alles verzonden. denk dat het een job of 20 was.
wat is dat met die t-shirts? (geen tijd en zin om het vorige topic en dit helemaal door te spitten)
Hoop en denk toch eigenlijk dat we al een stuk verder zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:33 schreef mcintosh het volgende:
In het jubileumflush topic van Tweakers heb ik vermeld dat we ongeveer 300k aan punten hebben gespaard met zijn allen tot nu toe...
Is dit realistisch denken jullie?
mij tweequote:Op vrijdag 9 september 2005 07:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoop en denk toch eigenlijk dat we al een stuk verder zijn.
Ga er eigenlijk vanuit dat ik zelf al zeker 100k heb namelijk.
Ik zie het nu ook, helaas heb ik geen ftp waar ik naar kan uploaden? Zijn daar ook gratis dingen voor beschikbaar? Of is je eigen space van je provider geschikt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:04 schreef Chris.nl het volgende:
Je kan via in mijn signature bijhouden hoeveel ik ga uploaden, ik had die optie in FADdict nu pas ontdekt.
Eventueel kan ik wel iets maken met een mail adres ? Oftewel, jij mailt het (automatisch of met de hand) naar een adres, en dat wordt dan geplaatst op een website.. iets als mcintosh.qik.nl ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook, helaas heb ik geen ftp waar ik naar kan uploaden? Zijn daar ook gratis dingen voor beschikbaar? Of is je eigen space van je provider geschikt?
de ruimte van je provider is geschikt. Als je er maar naar toe kan FTP-enquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook, helaas heb ik geen ftp waar ik naar kan uploaden? Zijn daar ook gratis dingen voor beschikbaar? Of is je eigen space van je provider geschikt?
Je eigen webspace zou geschikt moeten zijn, helaas doet mijn @home toevallig de laatste dag erg moeilijk met uploaden, 'k heb um ingesteld op om het half uur updaten maar krijg nu een error wanneer FADdict dat wil doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Toevallig had ik je gisteren ook een mailtje gestuurd (naar het adres in je profiel) of je een chris.qik.nl voor mij hebt om die stats naar te uploaden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:25 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Eventueel kan ik wel iets maken met een mail adres ? Oftewel, jij mailt het (automatisch of met de hand) naar een adres, en dat wordt dan geplaatst op een website.. iets als mcintosh.qik.nl ?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:39 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
de ruimte van je provider is geschikt. Als je er maar naar toe kan FTP-en![]()
goed idee, ga het ook in m'n sig zetten [afbeelding]
Al die extra optie gezien? -> Check completed queriesquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:36 schreef Chris.nl het volgende:
Hmz, met deze [url=http://users.pandora.be/truyts/FADdict/FADdict-v.0.0.8.1.3.zip]nightly build FADdict
[..]
Nee, lol ik had wel gelezen dat er het een en ander gefixt was maar die optie nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:46 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Al die extra optie gezien? -> Check completed queries
Wel handig zeg, die controleerd of je jobs verlopen voor volgende closure date
![]()
Daar moet je ongeveer 100 jobs voor gedaan hebben, je kan kiezen om snelle jobs te draaien, dan kom je eerder aan je moleculen. Voor de punten zou het niet uit moeten maken of je veel snelle of weinig slome jobs draait, 't risico met snelle jobs draaien is alleen dat je queue leeg raaktquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe lang duurt het nog dat ik bij de 1 million molecus ben?
tènxquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:27 schreef Chris.nl het volgende:
Wow 1-of-6Billion jou bijdrage ziet er nu wel mega gelikt uit![]()
![]()
Smeer 't in je haarquote:Op donderdag 8 september 2005 12:51 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nee 't doekje was maar 2cm groot dus ik denk dat je um wel vol hebt
Zekers, ik zou alleen in het logo wel een schaap gebruikenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:27 schreef Chris.nl het volgende:
Wow 1-of-6Billion jou bijdrage ziet er nu wel mega gelikt uit![]()
![]()
Eigenlijk zijn frames best ranzigquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
tènx![]()
simpele bananen-html
2 freempjes en de enige beperking is je fantasie(en html-kennis in mijn geval
)
Maar toch !! super.. ik ga vanavond kijken of ik ook zoiets kan maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
tènx![]()
simpele bananen-html
2 freempjes en de enige beperking is je fantasie(en html-kennis in mijn geval
)
Jah dat obsorbeert toch beterquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn frames best ranzig
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef nixxx het volgende:
100 schaapjes in een wei, wie zijn wij?F
O
K
S
C
H
A
A
P
Klinkt koelquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:25 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Eventueel kan ik wel iets maken met een mail adres ? Oftewel, jij mailt het (automatisch of met de hand) naar een adres, en dat wordt dan geplaatst op een website.. iets als mcintosh.qik.nl ?
Een gekloond schaap! Dolly!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:58 schreef mcintosh het volgende:
Helaas zijn het er in werkelijkheid maar 99, aangezien Joost er 2 keer in staat ...
Dan gaan we vandaag nog de 100 halenquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |