inderdaad, ik flush liever tussenin een keer dan dat ik alles kwijtraak!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:07 schreef Fjolle het volgende:
Dus moraal van dit verhaal: Ga niet met jobs lopen klooien.![]()
nou iddquote:Op woensdag 7 september 2005 17:07 schreef Fjolle het volgende:
Dus moraal van dit verhaal: Ga niet met jobs lopen klooien.![]()
Moet je toch kunnen terughalen op een of andere manierquote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN ik heb het net geprobeerd en ben 14k aan punten kwijt omdat ik ze niet meer kon importeren... ik ga die vorige tip ook weer verwijderen. Ik ga nooit weer klooien met exporteren en importerenvoordat ik zeker weet wat ik doe...
![]()
tjah, dat trucje was me net wel gelukt met een job die nog op 0% stond, maar toen ik dat ging doen met een rij jobs die al completed waren, kon ik ze niet meer importeren... ik ben nu met een recovery programma aan het kijken of ik een backup die ik gister had gemaakt kan terug toveren, maar ik denk dat ik die 14k aan punten gewoon kwijt ben. ach jah.. domme pech gewoonquote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Moet je toch kunnen terughalen op een of andere manier
Met rechts die je wil verzenden, en dan send werkt hier prima..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef mcintosh het volgende:
Is het mogelijk om 1 job te uploaden? Ik heb de ervaring dat als ik send klik alle jobs gaan...
hier nietquote:Op woensdag 7 september 2005 17:59 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Met rechts die je wil verzenden, en dan send werkt hier prima..
Exporteren en importeren zijn idd geen vrolijke dingen. * devzero waagt zich er ook niet meer aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef Chris.nl het volgende:
NEE NIET DOEN ik heb het net geprobeerd en ben 14k aan punten kwijt omdat ik ze niet meer kon importeren... ik ga die vorige tip ook weer verwijderen. Ik ga nooit weer klooien met exporteren en importerenvoordat ik zeker weet wat ik doe...
![]()
Niet op de button send (die is globaal voor alle jobs) maar alleen in het menutje per job.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
hier niet
heb net 10 jobs geflushed![]()
![]()
![]()
![]()
maar ben toch de PC aan het opruimen voor een herinstall
En Scoutboy heeft meteen ook een certificaat. 1 Million Molecules.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Anyway, Scoutboy, blijf je een beetje in het zicht van de rest van de kudde, straks raken we jou en je 315k aan punten weer kwijt
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:13 schreef Chris.nl het volgende:
Hier de lijst weer eens, ik heb door dat geintje van net de punten die ik verwacht maar wat naar beneden geschroefd
Herinnering:[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (1 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 1PC fulltime
- Polleke83 (1 pc, alle beetjes helpen)
- joosdt;:2
- nixxx
- ElisaB
- Fronsertje
- _moder8or_
- gateway:3 (1 pc)
- Chris.nl (+/- 145k op 11 oktober)
- Delnoy
- Dubbeldrank (1 PC aan het sparen, andere aan het flushen)
- devzero (een aantal pcs)
- Bruce117 (al aan het sparen sinds de Record-Megaflush)
Ik spaar in de toekomst wel mee! vind het te lang tot 11 oktober!
- Sanne
- Dukebox
- devzero (een aantal pcs)
- Roeji
- Eronymus
- HVtjuh
- gateway:3 (3 pc's)
-Anitra
-Buddyjoe
-Atakker (nog even mijn certificaat halen van 1 miljoen Molecules bijna )
'Quote' deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush
Wat is jouw nick dan?quote:
spammertquote:Op woensdag 7 september 2005 20:11 schreef mcintosh het volgende:
/spam mode
Hoeveel hits hebben jullie eigenlijk in totaal? Vul hier je nickname op en kies dan voor "rank by hits" ...
Mijn teller staat op 4232 hits
5579quote:Op woensdag 7 september 2005 20:11 schreef mcintosh het volgende:
/spam mode
Hoeveel hits hebben jullie eigenlijk in totaal? Vul hier je nickname op en kies dan voor "rank by hits" ...
Mijn teller staat op 4232 hits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |