Ik had het gewoon gecopieerd naar excel en daar de kolom met de naam en totaal aantal punten omgewisseld... (had alleen probleem met 0 op einde van getallen... laat excel weg, ff cel op tekst zetten en was ok)quote:Ah oké, ik was een beetje aan het kutten vannacht dus vandaar, had het ook nog nooit eerder gedaan. En het is dat ik vakantie heb anders dan was het er neit eens van gekomen. Maar als we allemaal eens een keer zo'n ding maken zou wel leuk zijn.
De layout anders even op wiki zetten ?
Ben ik wel met je eens. En aangezien er een wiki is kan daar de info staan en hoeven we er alleen maar naar te verwijzenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef mcintosh het volgende:
Ik ben van mening dat dat ding ingekort moet worden. Als mensen zo'n lange lap tekst zien 'zappen' ze meteen weg denk ik... korten&krachtiger moet ie denk ik..
De inleiding mag wel wat korter ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef mcintosh het volgende:
Ik ben van mening dat dat ding ingekort moet worden. Als mensen zo'n lange lap tekst zien 'zappen' ze meteen weg denk ik... korten&krachtiger moet ie denk ik..
Working on itquote:
Even ter beoordeling, ik kan em zo op wiki zetten, mara dan vervalt de oudequote:Zet je computer in voor een goed doel!! We zijn al vanaf 1 juni bezig, maar je kan nog steeds meedoen! Doe mee met Find-a-Drug, en help meezoeken naar een medicijn tegen kanker, HIV en CJD.
De stuwende kracht hierachter wordt gevormd door de Dutch Power Cows, een team dat aan diverse projecten meedoet en je wellicht kent van Tweakers.net. Voor al deze projecten geldt dat ze gedaan worden met software die berekeningen uitvoert op de momenten dat de processor niet actief wordt gebruikt. De computer wordt er dus niet langzamer van. De Find-a-Drug client, simuleert chemische reacties tussen moleculen en ziekte-eiwitten in de hoop dat zo'n molecuul als ingrediënt voor een medicijn kan dienen.
Op dit moment hebben de Dutch Power Cows van tweakers.net zich massaal gestort op dit Find-a-Drug project (stampede genaamd), en dat doet Fok! ook! Gezamelijk zetten we ons in voor dit goede doel, en ondertussen vloeit daar een leuke wedstrijd uitEr wordt namelijk bijgehouden ter waarde van hoeveel punten iedereen meehelpt, dat doet de software automatisch
Wil je meedoen met het Fok! team, volg onderstaande aanwijzingen.
Hoe doe ik mee?
Eerst de FaD software downloaden, daarmee kun je/moet je de Dutch Power Cows joinen en vervolgens onss Fok! team joinenDus ==>
Windows:
1) Download de client hier: http://www.find-a-drug.com/fadv125g.exe
2) Vul je correcte gegevens in, en klik op het menu advanced.
3) Bij general vul je als teamnummer 2047 in, daarmee join je de Dutch Power Cows.
4) Klik op register
5) Join het Fok! Stampede team door het onderstaande formulier in te vullen.
Voor linux installatie, klik hier met dan k aan ijsschots
Vervolgens !!
Join het Fok! Stampede Team!
Ga naar deze site en vul de gegevens in. Daarmee join je het fok stampede team.
6) Geef vervolgens in dit topic aan dat je mee doet, en onder welke FaD nickname. Die nick moet namelijk worden doorgegeven aan gromba of marcelloz of funcracker van DPC, zij gaan ervoor zorgen dat je toegevoegd wordt aan het Fok! team. Dit kan even duren, maar komt vanzelf!
Nuttige links:
FaD homepage
FAQ over dit project
puntentelling van alle teams
Tweakers.net topics hierover
Nuttig programma:
FADdict hiermee kun je zien hoe lang je job nog duur en hoeveel punten je ervoor krijgt!
De OP: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/stampede
Onze kracht van Fok! vele kleintjes maken 1 grote
quote:Voor linux installatie, klik hier met dan k aan ijsschots
Done, en opgeslagen, als er verder nog iets is, pas het dan gerust aan héquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:03 schreef Eronymus het volgende:
ziet er goed uit....
1 spatie weghalen in:
Zie... 't is allemaal jouw schuld! En van dat troma-stoma-figuurquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef WefDiNaini het volgende:
Ik ben goed bezig! nummer 7 overall..
1 gewone server draaiend, 1 HT server, 1 HT PC gaat lekker
I plead guilty!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zie... 't is allemaal jouw schuld! En van dat troma-stoma-figuur
(en 'n beetje omdat de pc in de huiskamer (CPU-rating 66) al twee dagen met 'n job bezig is.)
Zie opquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Even ter beoordeling, ik kan em zo op wiki zetten, mara dan vervalt de oude
deze link??? http://www.fadspy.20gigs.com/quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef Beezz het volgende:
Waarom staat fadspy niet tussen die nuttige programma's? Ik vind die veel beter als faddict, geeft veel meer info. Ook al is die al een tijd niet meer ge-update.
http://wiki.fok.nl/index.php/Fok%21wiki:Infoquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef Beezz het volgende:
[..]
Wat is een wiki?
edit: ow wacht, ik ben er al achter![]()
Tja, dat zijn waarschijnlijk van die mensen die hun PC's uitzetten ofzo...quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:02 schreef dutchtubby het volgende:
ben ik weer mensen, dit moet toch nog wat harder hoor.
want als ik deze rij met nullen bekijk, dan wordt ik toch wat droevig.
0
<lijst enzo>
471.066
zo komt fok nooit op plekkie 1
dat lijstje is van de daily stats, toch??? misschien zijn die ppl met grote jobs bezig en hebben ze vandaag nog niks geupload...... (laten we het hopen) dan komen die punten later wel...quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:02 schreef dutchtubby het volgende:
[lange lijst....]
We hebben iedere dag maar zo'n 100 mensen die wat inleveren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:24 schreef Eronymus het volgende:
[..]
dat lijstje is van de daily stats, toch??? misschien zijn die ppl met grote jobs bezig en hebben ze vandaag nog niks geupload...... (laten we het hopen) dan komen die punten later wel...![]()
Misschien dat sommige mensen wat punten aan het opsparen zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:02 schreef dutchtubby het volgende:
[Lange lijst]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |