ik zou natuurlijk ook op de pc's in de aula op school...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef Fjolle het volgende:
R-Mon en juf Corine welkom in onze wei.![]()
En nu hebben we al 96 schaapjes.![]()
Welkom just mequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou natuurlijjk ook op de pc's in de aula op school![]()
just me was er al, nu is juf Corine erbijquote:
whoe! Fokschaap-Artquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef Fjolle het volgende:
Chris.nl is het geen leuk idee om alle logo's enzo die hier voorbij gekomen zijn in een topicje op de website te zetten? Dan blijft al het harde werk bewaard enzo.
Fjolle, die punten die erachter staan ( zoals bij die ene die ik heb laten staan ) van wanneer zijn die punten? Dus wanneer is dat getal ge-update?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef Fjolle het volgende:
Oke hier is de top 100, Lees hem aub door en probeer deze mensen te vinden.![]()
Alle schaapjes zijn er al uit.
4. Corn8 380.091
== Lijstje met fokkers ==
Wanneer openen wij een FOKSchaap shop?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
whoe! Fokschaap-Art
later volgen er T-shirts, mokken, vlaggen, en andere Fok!schaap-merchandise.....
Een t-shirt ben ik wel voor. Bij een beperkte oplage kunnen we al bij een copieshop oid voor 10 a 15 euro terecht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
later volgen er T-shirts
Ja ik vind um ook erg erg mooi, ik druk die afbeelding er op die flash site tussen, en zal gelijk ff een pagina maken met logo historie... ik kwam laatst deze ook nog tegen in een oude stampede topic... Maar eerst even eten en zaalvoetballen vanavond.. 'k zal vanavond vannacht die lijst met 100 namen ook even afwerken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef Fjolle het volgende:
Chris.nl is het geen leuk idee om alle logo's enzo die hier voorbij gekomen zijn in een topicje op de website te zetten? Dan blijft al het harde werk bewaard enzo.
Die is ook erg gaafquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef Chris.nl het volgende:
Allememachies.. wat veel berichten na 1 dagje werk... gelukkig ben ik de komende 2 weer vrij
[..]
Ja ik vind um ook erg erg mooi, ik druk die afbeelding er op die flash site tussen, en zal gelijk ff een pagina maken met logo historie... ik kwam laatst deze ook nog tegen in een oude stampede topic... Maar eerst even eten en zaalvoetballen vanavond.. 'k zal vanavond vannacht die lijst met 100 namen ook even afwerken.
Geen idee, ik heb gewoon de link van gisteravond gevolgd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Fjolle, die punten die erachter staan ( zoals bij die ene die ik heb laten staan ) van wanneer zijn die punten? Dus wanneer is dat getal ge-update?
Ook voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Een t-shirt ben ik wel voor. Bij een beperkte oplage kunnen we al bij een copieshop oid voor 10 a 15 euro terecht.
Heb ze nu net allemaal door de officieële stats pagina gehaald, even de uitkomst ordenenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef Chris.nl het volgende:
'k zal vanavond vannacht die lijst met 100 namen ook even afwerken.
Geef even een gil wanneer je dat doet, zodat ik fokschaap.nl daar naar kan verwijzenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:48 schreef DukeBox het volgende:
als daar echt animo voor is wil ik de boel wel hosten..
Als er meer mensen voor zijn, dan moet er maar eens een ontwerp in elkaar worden gedraaid. Ik weet niet hoe happig fok er mee is, maar misschien kunnen we dit logo ook gebruiken (wie mailt naar de A's?): Look like FOK!quote:
'k Weet niet of je het tegen mij had, maar tot nu toe red ik het prima met @home webspace, ook lekker dat ik zelf kan inloggen om de boel aan te passen, alleen @home ondersteund geen php, dus misschien kom ik nog eens graag op dat aanbod terug.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:48 schreef DukeBox het volgende:
als daar echt animo voor is wil ik de boel wel hosten..
DOEN !!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die is ook erg gaaf![]()
![]()
Mag ik ook een logo proberen?
Ik weet niet hoe het zit, maar wel dat er nog genoeg alternatieve stats zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:09 schreef Frogstomp het volgende:
hoe zit het trouwens met fokschaap.nl? er worden geen stats meer aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |