Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Prima gemaakt hoor.. 'k mis alleen het schaaplogo, maar die is nu ff down merk ik, dus misschien had je um er daarom nog niet ingezet. Wat mij betreft mag je er ook wel een linkje naar deze site inzetten, die had ik afgelopen week gemaakt, maarjah daar had de herder nie om gevraagdquote:Op maandag 5 september 2005 01:35 schreef Delnoy het volgende:
Mochten er nog dingen niet kloppen of anders moeten dan hoor ik het graag!
gebruik je de 1.30c beta client?quote:Op zondag 4 september 2005 23:28 schreef DukeBox het volgende:
Ben wat aan het testen met een aangeste client, hoop morgen de eerste resultaten ervan te zien.
Da's een "flashy" site chris...ziet er gelikt uitquote:Op maandag 5 september 2005 02:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Prima gemaakt hoor.. 'k mis alleen het schaaplogo, maar die is nu ff down merk ik, dus misschien had je um er daarom nog niet ingezet. Wat mij betreft mag je er ook wel een linkje naar deze site inzetten, die had ik afgelopen week gemaakt, maarjah daar had de herder nie om gevraagd![]()
Nee, heb wat aanpassingen gedaan op de manier waarom mijn systeem threads en cpu l1/2 cache toewijst.quote:Op maandag 5 september 2005 02:43 schreef devzero het volgende:
gebruik je de 1.30c beta client?
wil je de volgende keer welhet laatste overzicht pakken?quote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef Delnoy het volgende:
![]()
![]()
* Delnoy heeft zijn eerste certificaat binnen!
![]()
![]()
![]()
Herinnering:[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
(rest vewijdert)
zo, nu klopt ie weer naar mijn wetenquote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Chris.nl het volgende:
Herinnering:[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (1 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 2PC's vanaf nu, 1 wat later [afbeelding]
- Polleke83 (1 pc, alle beetjes helpen)
- joosdt;:2
- nixxx
- ElisaB
- Fronsertje
- _moder8or_
- gateway:3 (1 pc)
- Chris.nl (+/- 160k op 11 oktober)
- Delnoy
Ik spaar in de toekomst wel mee! vind het te lang tot 11 oktober!
- Sanne
- Dukebox
- devzero
- Roeji
- Eronymus
- HVtjuh
- gateway:3 (3 pc's)
Ik ben op dit moment aan het sparen, maar ga misschien tussendoor nog een keer flushen
- Bruce117
'Quote' deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush
Schaapje is vanavond weer terugquote:Op maandag 5 september 2005 02:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Prima gemaakt hoor.. 'k mis alleen het schaaplogo, maar die is nu ff down merk ik
Je hebt patsers, en je hebt patsers.....quote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef Fjolle het volgende:
Laat je niet in de war brengen door devzero, die nu al het ongelofelijke aantal heeft van 33 Million Molecules.![]()
Hij gaat nu sparen voor de flush, he devzero?![]()
It's amazingquote:
nope er zijn in totaal maar 12 topics geweest, inclusief stampede. Alleen was er in het begin geen nummering in de topic titel. Later wel omdat er geen identieke topictitels mogen zijn oid.quote:Op maandag 5 september 2005 11:08 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
It's amazing
pssst, en voor deel 1 van deze reeks zaten nog 5 delen van de stampede waar het allemaal mee is begonnen![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 11:27 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nope er zijn in totaal maar 12 topics geweest, inclusief stampede. Alleen was er in het begin geen nummering in de topic titel. Later wel omdat er geen identieke topictitels mogen zijn oid.![]()
stom als je naar de topic links kijkt in de OP is nr 1 een fokschaap topic dus er is wel nog minimaal 1 voor geweest....quote:Op maandag 5 september 2005 11:33 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
ja maar
ach jah.. bla bla bla zo belangrijk is ut nou ook weer nie![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef Fjolle het volgende:
Ik heb nog even een post gezet in het oude topic over de stampede, die oa richting hier verwijst. Misschien komt daar nog wat uit, wie zal het zeggen.![]()
[stampede] Help Fok! mee zoeken naar een medicijn tegen HIV!
quote:Op maandag 5 september 2005 11:01 schreef Eronymus het volgende:
Hey schaapjes met een link in hun signature vergeet deze niet aan te passen....![]()
Ik zal vandaag of morgen mijn clients omzetten. Vandaag is een vrije dag hier dus tijd om de was te vouwenquote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef Fjolle het volgende:
Hij gaat nu sparen voor de flush, he devzero?![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:48 schreef Maggie het volgende:
Je hebt patsers, en je hebt patsers.....
Welke ? Zie alleen een rood kruis en als ik properties opvraag verwijst ie naar file:\\c:\temp\afbeeldingen\moder8or.JPGquote:Op maandag 5 september 2005 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Helemaal vergeten
Trouwens, hoe vinden jullie mijn avatar
Dat is heeel raar. Ik zie namelijk ditquote:Op maandag 5 september 2005 14:52 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Welke ? Zie alleen een rood kruis en als ik properties opvraag verwijst ie naar file:\\c:\temp\afbeeldingen\moder8or.JPG
Ikke ook en het ziet er goed uit.quote:Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is heeel raar. Ik zie namelijk dit
[[url=http://img136.imageshack.us/img136/2843/blabla6th.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je zult toch even een refresh moeten doen, ik zie hem ookquote:Op maandag 5 september 2005 14:52 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Welke ? Zie alleen een rood kruis en als ik properties opvraag verwijst ie naar file:\\c:\temp\afbeeldingen\moder8or.JPG
Oh ja sorry je had indd gelijk, heb niet verder gekeken dan mijn neus lang isquote:Op maandag 5 september 2005 09:52 schreef gateway het volgende:
[..]
wil je de volgende keer welhet laatste overzicht pakken?
Goh.. doe nou ff mee...quote:Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is heeel raar. Ik zie namelijk dit
[[url=http://img136.imageshack.us/img136/2843/blabla6th.th.jpg]afbeelding][/URL]
Niet meer dan 38k flushen he, anders moet ik je weer feliciteren dat je me hebt ingehaaldquote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Sorry, moet stapje terugdoen met sparen.![]()
M'n PeeCeetje begint kuren te krijgen en roept om een herinstallatie.en gaat dus binnenkort een paar puntjes in de groep gooien.
ook wordt het hier een beetje erg heet met 3 snorrende PC's![]()
Ik beloof niksquote:Op maandag 5 september 2005 15:28 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Niet meer dan 38k flushen he, anders moet ik je weer feliciteren dat je me hebt ingehaald![]()
Succes met de herinstall![]()
1 2 3 4 5 6 | pos daily user total overall 1. () 225725 Linkebal 225725 (186) 2. (1) 225433 [DPC] Fokschaap 24441805 (3) 3. (23) 101414 [DPC] legertent 866183 (59) 4. (1) 96879 Los Alcoholicos 23449954 (4) 5. (1) 68218 Team Elteor Borislav 27155711 (2) |
Geen rechtebalquote:Op maandag 5 september 2005 16:38 schreef Delnoy het volgende:
[ code verwijderd ]
Iemand enig idee wie Linkebal is/zijn?
Ik zou ze zelfs helemaal niet kunnen bekijken. Maar je moet nu eenmaal keuzes maken in dit leven.quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef DukeBox het volgende:
Kun je de streams niet in lagere kwaliteit kijken
Hoeveel procent van je cpu gaat naar FaD dan?quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Sanne het volgende:
Mijn schaap is niet vooruit te branden in combinatie met de live bb streams. Hij kan alleen 's nachts nog wat grazen. Het lijkt dus of ik al aan het sparen ben maar heb gewoon sinds ik terug ben van vakantie nog geen job kunnen afronden.
Die gs4 waren toch geen zware jobs, of vergis ik me daarin?
Misschien kun je wat mensen van het BBforum ook mee laten doen om te compenseren ?quote:Op maandag 5 september 2005 19:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zou ze zelfs helemaal niet kunnen bekijken. Maar je moet nu eenmaal keuzes maken in dit leven.![]()
Had al weer te lang in de stal gestaanquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Chris.nl het volgende:
Delnoy
Timmo heeft het fokschaap-logo weer online in de wei gezet kan je um nog in de OP zetten?![]()
Ja ik vind mezelf ook een zeikstengel
Niks meer aan toe te voegenquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Chris.nl het volgende:
Delnoy
Timmo heeft het fokschaap-logo weer online in de wei gezet kan je um nog in de OP zetten?![]()
Jij kan het weten Zappertquote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Niks meer aan toe te voegen![]()
ok.. ff brainstormen danquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
Jongens ik vind het jammer dat we die 100 leden maar niet bereiken...
Dus ik zat zo te denken om wat aan de topictitel te gaan doen? Laten we onze teamnaam weg bv. die naam zegt mensen die er niks vanaf weten, en die wij dus willen laten joinen, niks, dus dat kan wel weg lijkt mij....
Evenals "deel 12" in de topictitel, ik ervaar altijd dat als er in de AT een deel XXX staat ik niet echt trek heb om het topic te bekijken, waarom weet ik niet precies. Het hoeveelste deel kan toch ook mooi in de OP?
Laten we de topictitel gebruiken om duidelijker aan te geven waar het om gaat.
Zomaar een idee, dus laat ff weten wat jullie er van vinden![]()
ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
Jongens ik vind het jammer dat we die 100 leden maar niet bereiken...
Dus ik zat zo te denken om wat aan de topictitel te gaan doen? Laten we onze teamnaam weg bv. die naam zegt mensen die er niks vanaf weten, en die wij dus willen laten joinen, niks, dus dat kan wel weg lijkt mij....
Evenals "deel 12" in de topictitel, ik ervaar altijd dat als er in de AT een deel XXX staat ik niet echt trek heb om het topic te bekijken, waarom weet ik niet precies. Het hoeveelste deel kan toch ook mooi in de OP?
1 van de problemen die ik had bij het aanmaken van topic is dat de titel niet hetzelfde mag zijn. Vandaar dat ik ooit het hiv en kanker had omgewisseld maar dan kom je ook niet ver qua variatie.... daarom is ooit het deel nummer erin gekomen (en het deel nummer heeft ook oorspronkelijk alleen in de OP gestaan en niet in titel).quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]Dus ik zat zo te denken om wat aan de topictitel te gaan doen? Laten we onze teamnaam weg bv. die naam zegt mensen die er niks vanaf weten, en die wij dus willen laten joinen, niks, dus dat kan wel weg lijkt mij....
Iedere keer een andere pakkende titel? Heb hier zelf geen idee over.quote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Je moet dus wel iets verzinnen waardoor je variatie hebt in de titel.![]()
Die lijst vind je hier moet je alleen alle reeds grazende schapen eruit vissenquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Iedere keer een andere pakkende titel? Heb hier zelf geen idee over.
Ik blijf iig proberen oude schapen of stampede-leden op te sporen. Hebben we nog ergens een oude stampede lijst die we hier eens kunnen posten (met de al zijnde schaapjes eruit) dan kunnen we misschien als we die personen tegenkomen proberen om ze hier te krijgen?
nee, die lijst is van mensen die meededen aan de stampede maar niet bij fokschaap zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
99 schapen al?En waar ben ik? in het laatste?
Voor wat betreft dat laatste heb je helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:59 schreef devzero het volgende:
[..]
nee, die lijst is van mensen die meededen aan de stampede maar niet bij fokschaap zitten.
* devzero vindt dat er niet teveel tijd/moeite moet worden gestoken in rondselen. liever een wat 'kleiner' actief team dan een groot niet zo actief team. En die massage krijg je toch wel fjolle
Je hebt het over fjolles massage?quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:15 schreef mcintosh het volgende:
Voor wat betreft dat laatste heb je helemaal gelijk!
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt het over fjolles massage?
Ik wist niet dat er fokkers waren die werktenquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:33 schreef Sanne het volgende:
FAD stats staan nog niet op GoT. Misschien dat iemand anders ze later wil posten? Ik moet naar mijn werk.
Jaja het is weer eens duidelijk, jij wilt me echt van de straat houden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 06:44 schreef devzero het volgende:
Echte mijlpalen zijn er niet, op die ene mafketel met zijn 3 jaar na
Anders wil ik hem wel hostenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef Fjolle het volgende:
Onze wizzard is weer bezig.![]()
![]()
Is de locatie waar hij nu staat ev bruikbaar?
ja hoor voorlopig wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef Fjolle het volgende:
Onze wizzard is weer bezig.![]()
![]()
Is de locatie waar hij nu staat ev bruikbaar?
Hier aub. Hier kan ik hem altijd laten staanquote:
1 | [img]http://www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/fslogo1.jpg[/img] |
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:33 schreef Fjolle het volgende:
En welke moet ik nu pakken? En zijn we het erover eens dat die op de foksite moet komen?
wellesquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef _moder8or_ het volgende:
jullie hebben mijn post niet gelezen...
Nee, dat het mij niet uitmaakt. Als jij dat plaatje graag wil hosten, vind ik dat best. Mijn eigens servertje is tegenwoordig ook aardig betrouwbaar, dus dat zou ook kunnen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik bedoelde dus dat mijn aanbod niet wordt goedgekeurd
Checkquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Chris.nl het volgende:
Delnoy
Dat dacht ik dus ook maar schijnbaar gaat het wel nog gewoon...quote:Niks meer aan toe te voegen
Weet je wat. Hou jij hem maar, ik wil hem wel uploaden als het écht nodig isquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, dat het mij niet uitmaakt. Als jij dat plaatje graag wil hosten, vind ik dat best. Mijn eigens servertje is tegenwoordig ook aardig betrouwbaar, dus dat zou ook kunnen....![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:33 schreef Sanne het volgende:
FAD stats staan nog niet op GoT. Misschien dat iemand anders ze later wil posten? Ik moet naar mijn werk.
Ik weet niet of ik dat iedere dag voor 3 projecten zou kunnen. Is dat niets voor Sanne?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:23 schreef Fjolle het volgende:
Ben je trouwens alvast aan het oefenen met statsposten?![]()
quote:Help zoeken naar een medicijn tegen kanker/CJD/hiv enz
Help FOK! zoeken naar een medicijn tegen kanker/hiv enz
Help FOK! zoeken naar een medicijn tegen kanker/hiv/CJD
Help zoeken naar een medicijn tegen hiv/kanker/CJD
Gebruik je PC voor een goed doel!
Help de schapen!
Doe mee met FaD
Gezocht: Nieuwe schapen!
[DPC]Fokschaap gaat ervoor; doe ook mee!
De schaapjes grazen doe jij ook mee?
Iedereen is welkom bij FOKschaap
Graas hier gezellig met ons mee!
Al 95 schaapjes zijn aan het grazen
95 schaapjes grazen voor een goed doel
Graas met ons mee!
Behhh
Statsposten is cool.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:23 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ben je trouwens alvast aan het oefenen met statsposten?![]()
Helaas krijgt hij geen geldquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Statsposten is cool.![]()
Misschien moeten we Arcee, de FOK-statposter, hiervoor maar gaan inhuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |