* Eronymus helpt ffquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:14 schreef mcintosh het volgende:
[...]
Nu de emailadressen erbij zoeken
yeps maaruh was maar kleine 5 minuten werk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:23 schreef Chris.nl het volgende:
whoops..... we zijn dubbel aan het knagen geweest :p
jah met google binnen een website op naam zoeken... flop flop erg goed te doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:25 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yeps maaruh was maar kleine 5 minuten werk...
lijst komt ook nog redelijk overeen![]()
standaard mail maken en aan iedereen tegelijk sturen??quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef mcintosh het volgende:
Ik gaat wel ff een mailtje opstellen goed?
Wel rottig alleen dat je em a=maar aan 1 persoon tegelijk kan sturen, zou beetje lullig zijn als iedereen elkaar email zou kunnen lezen...
Of is daar een foefje voor?
stuur je de mail naar jezelf en dan zet je de potentiele schaapjes bij uhhh bcc (blinde kopie of zo)quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef mcintosh het volgende:
Ik gaat wel ff een mailtje opstellen goed?
Wel rottig alleen dat je em a=maar aan 1 persoon tegelijk kan sturen, zou beetje lullig zijn als iedereen elkaar email zou kunnen lezen...
Of is daar een foefje voor?
Ah hele goeie doe ik dat!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:32 schreef Eronymus het volgende:
[..]
stuur je de mail naar jezelf en dan zet je de potentiele schaapjes bij uhhh bcc (blinde kopie of zo)
ootjes.. met nullen doet zijn website http://www.lekkertjooos.nl/ het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:39 schreef mcintosh het volgende:
Eerste email adres, van Damswer, zijn dat nullen of ootjes in zijn adres?
Ja had het net uitgevogeld, aan bovenstaande mensen is net een mailtje verstuurd, dus aan:quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
ootjes.. met nullen doet zijn website http://www.lekkertjooos.nl/ het niet![]()
je hebt ze toch niet allemaal de fokschaap onderbroek beloofd wanneer ze meedoen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja had het net uitgevogeld, aan bovenstaande mensen is net een mailtje verstuurd, dus aan:
steenz
ghostarmor (? is hem dit ?)
savale
XoloX
ThaFreak
Tarak
BazP
IndemnitY
Damswer
te laatquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Maggie het volgende:
Je kan ook gewoon iets alleen maar naar BCC recipients sturen hoor, je hoeft niet per se iets in te vullen in dat andere vakje..
Nee die wordt door een notaris verloot en sowieso gaat er 1 naar Fjollequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
je hebt ze toch niet allemaal de fokschaap onderbroek beloofd wanneer ze meedoen he![]()
Ik hoop dat je normaal ook iets aan sport doet, anders ga je moeite met lopen krijgen de aankomende 2 dagen. Zaalvoetbal is zeer inspannend! Succesquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Chris.nl het volgende:
[oftopic] 'k ga nu voor het eerst zaalvoetballen, 't is met amateurs, de ene blessure na de andere, ik val nu in voor iemand die gekneusde ribben heeft.... 'k ben benieuwd hoe het gaat![]()
Fjolle mag model staat voor op de FokschaapShop met de onderbroek?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee die wordt door een notaris verloot en sowieso gaat er 1 naar Fjolle![]()
ghostarmor (! Yup, dat ben mij !)quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef Eronymus het volgende:
[..]
* Eronymus helpt ff
Users gevonden (met mail):
steenz
ghostarmor (? is hem dit ?)
savale
XoloX
ThaFreak
Tarak
BazP
IndemnitY
(zonder mail):
WefDiNaini
Nienix
-Nielz-
egilio
maartenoei
Juup©
![]()
Eureka! Succesquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef ghostarmor het volgende:
[..]
ghostarmor (! Yup, dat ben mij !)
Count me in boys and girls
Mooiquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef ghostarmor het volgende:
[..]
je weet hoe je je aan moet melden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef ghostarmor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |