Ik wil dat Chantal blijft.quote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef sannuh het volgende:
[..]
Wat een lomp wijf zeg die Chantal. Het slaat echt werkelijk nergens op. Maar sowieso dat gezeik over Lieske.. waarom doen ze dat joh? Echt triest is dat. Chantal is gewoon een uitgezakte theezak en loopt daarom op Lieske te zeiken. Chantal: Oprotten!!![]()
Beetje vermaakt in de Efteling?quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga even ontbijten(ik was gisteren trouwens ind e Efteling, en ik denk dat z enu ook een beetje BB-Isabeau-moe zijn
quote:Op zondag 4 september 2005 12:37 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat er niet klopt???
Zijn hart... Zo moeilijk is dat toch niet?
welnee.. het hart van die vent klopt niet meer... Dies dood.. Dus dat klopt er niet...quote:Op zondag 4 september 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
pfff.. de balon was te dicht bij de grond....
Wat een flauw raadsel was dat zegquote:Op zondag 4 september 2005 12:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
welnee.. het hart van die vent klopt niet meer... Dies dood.. Dus dat klopt er niet...
Raadsel met een baard
Ik had streams kijken leuker gevondenquote:
Vinden ze waarschijnlijk wel nuttig, mochten ze weer op noodrantsoen komenquote:Op zondag 4 september 2005 12:41 schreef Djoj het volgende:
Of Joost zijn voeten van tafel wil halen, vinden ze vies...uhhhhh, zeker gemist dattie uit z'n neus zat te vreten, of zijn er mensen die dit wel lekker vinden.
Ach.. vast gewoon te confronterend voor hem...quote:Op zondag 4 september 2005 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
Rob tegen Joost: wees nou eens intelligenter, je bent zo intelligent, maar soms zakt je niveau naar nul.
Het raadsel van Rob is niet opgelost, bah, wat is hij hinderlijk met zijn opmerking over die schoen op tafel.
Echt iemand die een gezellige sfeer kan doen omslaan.
Volgens mij begon Dido daar over hoorquote:Op zondag 4 september 2005 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
bah, wat is hij hinderlijk met zijn opmerking over die schoen op tafel. Echt iemand die een gezellige sfeer kan doen omslaan.
Nog in villa volta geweest? Toen wij erin zaten (vorige week) zat er een mens in wat helemaal in paniek raaktequote:Op zondag 4 september 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had streams kijken leuker gevonden(het was echt teringdruk in de Efteling)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |