Ik wil dat Chantal blijft.quote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef sannuh het volgende:
[..]
Wat een lomp wijf zeg die Chantal. Het slaat echt werkelijk nergens op. Maar sowieso dat gezeik over Lieske.. waarom doen ze dat joh? Echt triest is dat. Chantal is gewoon een uitgezakte theezak en loopt daarom op Lieske te zeiken. Chantal: Oprotten!!![]()
Beetje vermaakt in de Efteling?quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga even ontbijten(ik was gisteren trouwens ind e Efteling, en ik denk dat z enu ook een beetje BB-Isabeau-moe zijn
quote:Op zondag 4 september 2005 12:37 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat er niet klopt???
Zijn hart... Zo moeilijk is dat toch niet?
welnee.. het hart van die vent klopt niet meer... Dies dood.. Dus dat klopt er niet...quote:Op zondag 4 september 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
pfff.. de balon was te dicht bij de grond....
Wat een flauw raadsel was dat zegquote:Op zondag 4 september 2005 12:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
welnee.. het hart van die vent klopt niet meer... Dies dood.. Dus dat klopt er niet...
Raadsel met een baard
Ik had streams kijken leuker gevondenquote:
Vinden ze waarschijnlijk wel nuttig, mochten ze weer op noodrantsoen komenquote:Op zondag 4 september 2005 12:41 schreef Djoj het volgende:
Of Joost zijn voeten van tafel wil halen, vinden ze vies...uhhhhh, zeker gemist dattie uit z'n neus zat te vreten, of zijn er mensen die dit wel lekker vinden.
Ach.. vast gewoon te confronterend voor hem...quote:Op zondag 4 september 2005 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
Rob tegen Joost: wees nou eens intelligenter, je bent zo intelligent, maar soms zakt je niveau naar nul.
Het raadsel van Rob is niet opgelost, bah, wat is hij hinderlijk met zijn opmerking over die schoen op tafel.
Echt iemand die een gezellige sfeer kan doen omslaan.
Volgens mij begon Dido daar over hoorquote:Op zondag 4 september 2005 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
bah, wat is hij hinderlijk met zijn opmerking over die schoen op tafel. Echt iemand die een gezellige sfeer kan doen omslaan.
Nog in villa volta geweest? Toen wij erin zaten (vorige week) zat er een mens in wat helemaal in paniek raaktequote:Op zondag 4 september 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had streams kijken leuker gevonden(het was echt teringdruk in de Efteling)
erg vermoeiend, bijzonder irritant.. en rijp voor een gestichtquote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef sannuh het volgende:
Wat vinden jullie van Joost?
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij begon Dido daar over hoor
Alleen soms, nu valt hij weer mee.quote:Op zondag 4 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
erg vermoeiend, bijzonder irritant.. en rijp voor een gesticht(maar dat is de samenvatting maar hoor)
Toen ik er twee weken terug was had iemand een klein kind meegenomen die geen seconde stil wasquote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef Blue Thunder het volgende:
Nog in villa volta geweest? Toen wij erin zaten (vorige week) zat er een mens in wat helemaal in paniek raakte
Keurige samenvatting. Detail: leeft in eigen fantasiewereld.quote:Op zondag 4 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
erg vermoeiend, bijzonder irritant.. en rijp voor een gesticht(maar dat is de samenvatting maar hoor)
Ik was ut ni hoor, is alweer een jaar geleden...gvd de gvd, werd kotsmisselijk in da dingquote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nog in villa volta geweest? Toen wij erin zaten (vorige week) zat er een mens in wat helemaal in paniek raakte
Nu valt het mee idd..maar het is een kwestie van tijd voor er weer een debiel toneelstukje komt..... Maar hij is niet de ergste in het huisquote:Op zondag 4 september 2005 12:43 schreef washandje het volgende:
[..]
Alleen soms, nu valt hij weer mee.
Ze is nog jong, over een paar jaar eist dit zijn tol wel op...beginnende streepjescode onder dur neus en een vale huid...quote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef washandje het volgende:
Dat die Dido er nog zo mooi uit ziet... die steekt ook de éne sigaret met de andere aan
Daarom kan Nathalie het nog wel met hem vinden, die heeft dat stemmetje ookquote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef sannuh het volgende:
Neppe kinderachtige stemmetje steeds ook
Ik vond Rob sowieso al een leuke vent!quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Ik ga Rob steeds meer te pruimen, wie nog meer?
Hahaha idd! Merkte t net ookquote:Op zondag 4 september 2005 12:46 schreef eborn het volgende:
[..]
Daarom kan Nathalie het nog wel met hem vinden, die heeft dat stemmetje ook
ja, maar ik mis de verhalen over de avond voor kerst toen ie 16 was en op redelijk hoog niveau voetbalde als mid-mid.....quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Neu..ik rook niquote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Ze heeft huidkanker gehad en sindsdien een erg gevoelige huid...en na 12 is de zon het krachtigstquote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef sannuh het volgende:
Waarom mag nathalie niet in de zon na 12-en?
Omdat ze huidkanker heeft gehad.quote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef sannuh het volgende:
Gokje: ivm een koortslip?quote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef sannuh het volgende:
Ze heeft huidkanker gehad en dan is zonlicht niet echt slim (en zeker niet tussen 12 en 15 uur). Maar meestal houdt ze er slecht rekening mee.quote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef sannuh het volgende:
Net als de inboedel van BB1. Hebben we nog een leuke rode bank aan overgehoudenquote:Op zondag 4 september 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Rob heeft het alleroudste Bingo-speel-automaat die er bestaat
Maar hij wil het weer weg doen (gewoon onder je fans veilen, Rob)
quote:
Ik niet iigquote:Op zondag 4 september 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Begrijpt iemand Rob's uitleg over het Bingoapparaat??
ik niet... en volgens mij de bewoners ook nietquote:Op zondag 4 september 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Begrijpt iemand Rob's uitleg over het Bingoapparaat??
Die slapen ook niet meer hoor!quote:Op zondag 4 september 2005 12:52 schreef sannuh het volgende:
Roel en Lieske.. wordt nou wakker!! Zij zijn de leukste![]()
Hmm liggen ze onder de dekens dan te viezelevozen ofzo?quote:
dan wordt het tijd dat de regie wakker wordtquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat de regie wakker wordt![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Joost wel zo te horen..."wow!!" "hahaaa wat gaaaf man!"
Leuk dat ze aan de streamkijekrs denkt.quote:Op zondag 4 september 2005 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie laat een boer, en zegt sorry.
Er is verder niemand in de keuken...
en dat verhaal krijg je door je strot gedrukt, of je het nu wil horen of nietquote:Op zondag 4 september 2005 12:55 schreef mrcool het volgende:
Rob wil Ralph niet horen, hij is aan het vertellen!
Misschien issie daar alweer te oud voorquote:Op zondag 4 september 2005 12:55 schreef Tamaartje het volgende:
Ralph aan rob:
Ken je dat Dik Trom?
haha tuurlijk kent die dathij is toch veel ouder
![]()
Ja, idd, zo ging het wel! Rob kapte hem instand af!quote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en dat verhaal krijg je door je strot gedrukt, of je het nu wil horen of niet
Mja idd.. maar goed wie kent Dik Trom nu niet?quote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Misschien issie daar alweer te oud voorMaar goed, hij heeft ook kinderen
quote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en dat verhaal krijg je door je strot gedrukt, of je het nu wil horen of niet
Die kent hem vast wel, maar onder een andere naam. Fatboy Slim ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef Tamaartje het volgende:
Mja idd.. maar goed wie kent Dik Trom nu niet?
Lieske misschien
inderdaad, las zij wel of geen boeken ?quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Mja idd.. maar goed wie kent Dik Trom nu niet?
Lieske misschien
En sokken, en kontje aan kontje met zijn broer: om warm te wordenquote:Op zondag 4 september 2005 12:58 schreef mrcool het volgende:
Hij lag vroeger in bed met een jas aan en een muts op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |